abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29931632
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Mensen in een hoekie douwen gaat je nog prima af hè?
Ik begrijp niet waar dit voor nodig is.
Staat toch duidelijk dat onze relatie op niets gebaseerd is, eerder zei ze dat Stali nalatig was en alleen over de rug van haar dochter probeerde haar gelijk te halen en ook lezen we nu dat we misbruik maken van de zwakheden van een man in een moeilijke fase van zijn leven (Lucy)... Erg snel in beschuldigen en veroordelen terwijl ze niet van de hoed en de rand weet. Ook gisteravond had ze zich nog niet ingelezen.
I´m back.
pi_29931641
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef r_one het volgende:
word je gebrandmerkt.
Ach kom op, haal je schouders op en ga verder.
Ryan heeft niks te vrezen.
pi_29931702
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Het is jou blijkbaar (gelukkig) nog nooit overkomen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_29931704
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
Staat toch duidelijk dat onze relatie op niets gebaseerd is, eerder zei ze dat Stali nalatig was en alleen over de rug van haar dochter probeerde haar gelijk te halen en ook lezen we nu dat we misbruik maken van de zwakheden van een man in een moeilijke fase van zijn leven (Lucy)... Erg snel in beschuldigen en veroordelen terwijl ze niet van de hoed en de rand weet. Ook gisteravond had ze zich nog niet ingelezen.
Ik weet best dat Loeder niet op haar bek is gevallen maar ze bedoelde het niet zo als jij denkt.
Er zijn gewoon mensen objectief, of je het nou leuk vind of niet.
Objectieve mensen stellen vragen.
pi_29931737
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Op zich heb ik niets gedaan en dus niets te vrezen van een eventuele aanklacht. Wel kan ik vrezen voor de smaad en laster, de roddel en achterklap. Daarbij kinderen (van yvonne en Stali) worden misbruikt door volwassenen (blijkbaar zonder leven) omdat ze van een jongerenforum zijn gekieperd.
I´m back.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:13:28 #256
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29931774
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:28 schreef Loedertje het volgende:
*pets*

Foei
quote:
Maar kon je een keuze maken ?
Om eerlijk te zeggen niet echt... er wordt aan beide kanten verhalen opgehangen die soms er wel toe doen en soms ook weer niet en dat wordt weer van alles uit de kast getrokken om de tegenpartij zo zwart mogelijk te maken.
Het blokkeren of tegenwerken van een omgangsregeling Stali vanwege een bezopen weblogje is twijfelachtig te noemen. Andersom speelt Lucida ook het slachtofferschaap omdat zijn medische gegevens zijn gelekt (en hij daarbij hinder zou ondervinden).
Die gegevens (aan beide kanten) kunnen me letterlijk gestolen worden.

Gewoon op de baseline is het een ordinaire weblog ruzie die al maanden bezig is. En maar niet over wil waaien. Ik vond het zo-ie-zo vreemd dat er nog een deel 2 kwam van dit topic. Yvonneke had schijnbaar toch zin om weer eens ouderwets te rellen. Wat dat laatste betreft maakt het nog niet eens zoveel uit in welk weblogje je zit te posten/lezen. Het is aan beide kanten bagger.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:13:48 #257
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29931789
Ryan man, anders ga je die figuren ook nog even bestaansrecht geven .

Wat kan jou enkele gefrustreerde internetnerds schelen die je forumidentiteit wat zitten te beledigen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:14:13 #258
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29931806
Ja goed idee man. Laten we lekker op dezelfde manier gaan discussieren als dat forum daar. Men, wat nemen sommige internet serieus.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:14:55 #259
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29931840
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Posdnous het volgende:

Wat kan jou enkele gefrustreerde internetnerds schelen die je forumidentiteit wat zitten te beledigen.
Hey, goddomme ik ben het nooit met jou eens ja? Edit je reactie eens.
pi_29931864
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef r_one het volgende:
Het is jou blijkbaar (gelukkig) nog nooit overkomen.
Mjah, ik heb zo'n akkefietje in mijn omgeving weleens meegemaakt. Conclusie: lekker laten lullen.
Je lekker over de rand laten trekken door een zooitje schorem, ja hoor, dat helpt.
Er is geen aangifte, geen aanklacht of andere narigheid. Tot die tijd er niet op in gaan.

Ik realiseer me terdege dat Lucida niks te vrezen heeft, die gaat toch dood en wil misschien nog een stempeltje op deze wereld achterlaten. Well, I'll see you when i get there. Dat zou het motto moeten zijn. Verder gewoon doorleven zoals je altijd al deed.
pi_29931934
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ik weet best dat Loeder niet op haar bek is gevallen maar ze bedoelde het niet zo als jij denkt.
Er zijn gewoon mensen objectief, of je het nou leuk vind of niet.
Objectieve mensen stellen vragen.
Objectieve mensen beantwoorden inhoudelijk en betrekken er niet bij dat ik in de penopauze verkeer en de zogenaamd labiele Stali een makkelijke prooi was. Dat geeft aan dat je niet objectief bent imho. Een keuze gemaakt hebt. En mensen die niet op hun mondje zijn gevallen blijven niet steeds dezelfde vragen stellen, dat staat stom.
I´m back.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:19:13 #262
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29932001
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hey, goddomme ik ben het nooit met jou eens ja? Edit je reactie eens.
Nee, .
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:19:23 #263
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29932008
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Objectieve mensen beantwoorden inhoudelijk en betrekken er niet bij dat ik in de penopauze verkeer en de zogenaamd labiele Stali een makkelijke prooi was. Dat geeft aan dat je niet objectief bent imho. Een keuze gemaakt hebt. En mensen die niet op hun mondje zijn gevallen blijven niet steeds dezelfde vragen stellen, dat staat stom.
Dude, als je je alles zo aantrekt is het misschien verstandig om gewoon even je computer het raam uit te lazeren.
pi_29932016
quote:

Nou, ik heb een middag en avond in mijn rats gezeten om wat die vriendin van de ex van Stali ons toevoegde over mij...
I´m back.
pi_29932055
quote:

Aan de andere kant is het waar hoor.
I´m back.
pi_29932069
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef SteveBallmer het volgende:
Er is geen aangifte, geen aanklacht of andere narigheid.
Er is wel degelijk andere narigheid: laster/smaad/roddel/achterklap. IRL is dit zelfs erger dan een aangifte of aanklacht zelf. Alsof dit uit zichzelf doodbloedt als je er niet op ingaat. Integendeel!
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:22:06 #267
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29932102
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik heb een middag en avond in mijn rats gezeten om wat die vriendin van de ex van Stali ons toevoegde over mij...
Mja, misschien dat jullie elkaar persoonlijk irl kennen of zo, geen idee. Als ze tenminste openbaar de vuile was buiten zetten. Maar als het echt puur en alleen om mensen gaat die je alleen van een forum kennen en verder niet zou ik echt heel hard lachen.
pi_29932198
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef r_one het volgende:
Er is wel degelijk andere narigheid
Op de snelweg gesneden worden beschouw ik ook als narigheid.
Het is maar net waar je referentiekader ligt en hoe ver je het op je in laat werken hè?
Fuck them, leef je leven en maak je niet zo druk. Als het niet zo triest was zou ik er smakelijk om lachen.
pi_29932230
quote:
Alsof dit uit zichzelf doodbloedt als je er niet op ingaat.
Ja.
quote:
Integendeel!
Bewijs maar.
pi_29932234
Ik hoop wel dat dit voor volgende week wordt afgesloten, eventueel met een leuke cliffhanger. Volgende week begint GTST namelijk weer, ook een leuke soap.
pi_29932241
Wat Posdnous zegt. Ik nam aan dat er inderdaad een verband met IRL is (of kan komen). Anders zou ik m'n schouders er ook voor ophalen, SB.
.
pi_29932279
quote:

[..]

Er is wel degelijk andere narigheid: laster/smaad/roddel/achterklap. IRL is dit zelfs erger dan een aangifte of aanklacht zelf. Alsof dit uit zichzelf doodbloedt als je er niet op ingaat. Integendeel!
Jij begrijpt het wel. Het is niet grappig wanneer een ruzietje op internet op deze manier IRL je huiskamer binnenkomt. Het zijn leugens en het is naar wanneer mensen (die beschouw ik zelfs nog lager dan dat schorum met hun haatforumpje). Maar feit blijft dat we er IRL last van hebben en dan haal je niet even zo makkelijk je schouders op. Je weet namelijk niet waar het eindigt, nu hebben we dit, volgende week hebben we hommeles in onze woonplaats.
pi_29932393
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef SteveBallmer het volgende:
Ja.
Niet dus.
quote:
Bewijs maar.
Met dit soort "I dare you" was de ellende toch begonnen?
Nee, geen behoefte aan hier (zelfde reden als Ryan en Stali)

En dan die vergelijking tussen kindermisbruik en snijden op de snelweg
.
pi_29932420
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Stali. het volgende:
Jij begrijpt het wel.
Nee, dat zie je verkeerd.
Hij is van mening dat jullie terecht doorzeuren, doorzeiken, doorjengelen en wat dies meer zij.
En daar verschillen de meningen.

Ik (en anderen) zijn van mening dat jullie moeten stoppen met jengelen. Hij vindt dat jullie door moeten jengelen tot het gaatje. Om met de woorden van je man te spreken: 'Snappez vous?'
pi_29932510
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef r_one het volgende:
Niet dus.
Nou, laat maar zien dan.
quote:
Met dit soort "I dare you" was de ellende toch begonnen?
Nee hoor, dit is iets heel anders.
quote:
En dan die vergelijking tussen kindermisbruik en snijden op de snelweg
Hey, ergernis kan uit van alles voortkomen, bijvoorbeeld dat de koffie op is zoals bij mij nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')