Staat toch duidelijk dat onze relatie op niets gebaseerd is, eerder zei ze dat Stali nalatig was en alleen over de rug van haar dochter probeerde haar gelijk te halen en ook lezen we nu dat we misbruik maken van de zwakheden van een man in een moeilijke fase van zijn leven (Lucy)... Erg snel in beschuldigen en veroordelen terwijl ze niet van de hoed en de rand weet. Ook gisteravond had ze zich nog niet ingelezen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Mensen in een hoekie douwen gaat je nog prima af hè?
Ik begrijp niet waar dit voor nodig is.
Ach kom op, haal je schouders op en ga verder.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef r_one het volgende:
word je gebrandmerkt.
Het is jou blijkbaar (gelukkig) nog nooit overkomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
Ach kom op, haal je schouders op en ga verder.
Ryan heeft niks te vrezen.
Ik weet best dat Loeder niet op haar bek is gevallen maar ze bedoelde het niet zo als jij denkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef Ryan3 het volgende:
Staat toch duidelijk dat onze relatie op niets gebaseerd is, eerder zei ze dat Stali nalatig was en alleen over de rug van haar dochter probeerde haar gelijk te halen en ook lezen we nu dat we misbruik maken van de zwakheden van een man in een moeilijke fase van zijn leven (Lucy)... Erg snel in beschuldigen en veroordelen terwijl ze niet van de hoed en de rand weet. Ook gisteravond had ze zich nog niet ingelezen.
Op zich heb ik niets gedaan en dus niets te vrezen van een eventuele aanklacht. Wel kan ik vrezen voor de smaad en laster, de roddel en achterklap. Daarbij kinderen (van yvonne en Stali) worden misbruikt door volwassenen (blijkbaar zonder leven) omdat ze van een jongerenforum zijn gekieperd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ach kom op, haal je schouders op en ga verder.
Ryan heeft niks te vrezen.
quote:
Om eerlijk te zeggen niet echt... er wordt aan beide kanten verhalen opgehangen die soms er wel toe doen en soms ook weer niet en dat wordt weer van alles uit de kast getrokken om de tegenpartij zo zwart mogelijk te maken.quote:Maar kon je een keuze maken ?
Hey, goddomme ik ben het nooit met jou eens ja? Edit je reactie eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Posdnous het volgende:
Ryan man, anders ga je die figuren ook nog even bestaansrecht geven.
Wat kan jou enkele gefrustreerde internetnerds schelen die je forumidentiteit wat zitten te beledigen.
Mjah, ik heb zo'n akkefietje in mijn omgeving weleens meegemaakt. Conclusie: lekker laten lullen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef r_one het volgende:
Het is jou blijkbaar (gelukkig) nog nooit overkomen.
Objectieve mensen beantwoorden inhoudelijk en betrekken er niet bij dat ik in de penopauze verkeer en de zogenaamd labiele Stali een makkelijke prooi was. Dat geeft aan dat je niet objectief bent imho. Een keuze gemaakt hebt. En mensen die niet op hun mondje zijn gevallen blijven niet steeds dezelfde vragen stellen, dat staat stom.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ik weet best dat Loeder niet op haar bek is gevallen maar ze bedoelde het niet zo als jij denkt.
Er zijn gewoon mensen objectief, of je het nou leuk vind of niet.
Objectieve mensen stellen vragen.
Nee,quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey, goddomme ik ben het nooit met jou eens ja? Edit je reactie eens.![]()
Dude, als je je alles zo aantrekt is het misschien verstandig om gewoon even je computer het raam uit te lazeren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Objectieve mensen beantwoorden inhoudelijk en betrekken er niet bij dat ik in de penopauze verkeer en de zogenaamd labiele Stali een makkelijke prooi was. Dat geeft aan dat je niet objectief bent imho. Een keuze gemaakt hebt. En mensen die niet op hun mondje zijn gevallen blijven niet steeds dezelfde vragen stellen, dat staat stom.
Nou, ik heb een middag en avond in mijn rats gezeten om wat die vriendin van de ex van Stali ons toevoegde over mij...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Posdnous het volgende:
Wat kan jou enkele gefrustreerde internetnerds schelen die je forumidentiteit wat zitten te beledigen.
Aan de andere kant is het waar hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:13 schreef Posdnous het volgende:
Er is wel degelijk andere narigheid: laster/smaad/roddel/achterklap. IRL is dit zelfs erger dan een aangifte of aanklacht zelf. Alsof dit uit zichzelf doodbloedt als je er niet op ingaat. Integendeel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef SteveBallmer het volgende:
Er is geen aangifte, geen aanklacht of andere narigheid.
Mja, misschien dat jullie elkaar persoonlijk irl kennen of zo, geen idee. Als ze tenminste openbaar de vuile was buiten zetten. Maar als het echt puur en alleen om mensen gaat die je alleen van een forum kennen en verder niet zou ik echt heel hard lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb een middag en avond in mijn rats gezeten om wat die vriendin van de ex van Stali ons toevoegde over mij...
Op de snelweg gesneden worden beschouw ik ook als narigheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef r_one het volgende:
Er is wel degelijk andere narigheid
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef r_one het volgende:
Alsof dit uit zichzelf doodbloedt als je er niet op ingaat.
Bewijs maar.quote:Integendeel!
Jij begrijpt het wel. Het is niet grappig wanneer een ruzietje op internet op deze manier IRL je huiskamer binnenkomt. Het zijn leugens en het is naar wanneer mensen (die beschouw ik zelfs nog lager dan dat schorum met hun haatforumpje). Maar feit blijft dat we er IRL last van hebben en dan haal je niet even zo makkelijk je schouders op. Je weet namelijk niet waar het eindigt, nu hebben we dit, volgende week hebben we hommeles in onze woonplaats.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Er is wel degelijk andere narigheid: laster/smaad/roddel/achterklap. IRL is dit zelfs erger dan een aangifte of aanklacht zelf. Alsof dit uit zichzelf doodbloedt als je er niet op ingaat. Integendeel!
Niet dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef SteveBallmer het volgende:
Ja.
Met dit soort "I dare you" was de ellende toch begonnen?quote:Bewijs maar.
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Stali. het volgende:
Jij begrijpt het wel.
Nou, laat maar zien dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:30 schreef r_one het volgende:
Niet dus.
Nee hoor, dit is iets heel anders.quote:Met dit soort "I dare you" was de ellende toch begonnen?
Hey, ergernis kan uit van alles voortkomen, bijvoorbeeld dat de koffie op is zoals bij mij nu.quote:En dan die vergelijking tussen kindermisbruik en snijden op de snelweg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |