en die nerds hadden niets door? die hebben dan een groter bord voor hun kop dan ik dacht...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank je, maar god wat was het spannend toen we t aan t doen waren, al die computernerds die daar 7 meter verder bezig waren, maargoed geslaagd experiment
Zweefteefjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had een prettig gesprek Bluezz, viel niet tegen dus! Ik heb boekjes meegekregen waar regels en voorwaarden instaan en formulieren die ik in moet gaan vullen. Ik heb wel sollicitatieplicht, één sollicitatie per week dus dat valt reuze mee! Ik heb begin september (niet niet op die dag ) nog een gesprek over aanvraag uitkering en verdere contacten gaan in het begin via de mail omdat ik nog met de TU in dat loopbaanbegeleidingscarriëre-toestand zit.
Daar heb ik morgenmiddag weer een gesprek mee en ik ben bezig om daar mijn "huiswerk" voor te maken. Een van de opdrachten is om te kijken of ik element "aarde" "water" "lucht" of "vuur" ben. Ik moet twijfels over mezelf en mijn leven opschrijven en mijn commentaar daarop; daarna een "checklijst voorwaarden vitaliteit" met vragen zoals "ik heb vertrouwen in de toekomst" "ik ben blij met mezelf en geloof in mijzelf"...![]()
eerst nog maar eens koffie en afstand nemen want ik vind het best moeilijk allemaal![]()
voor 6 uurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Zweefteefje
Dus voor aanvullend op je 20 uur op school heb je voor hoeveel uur dan sollicitatieplicht?
Ach, er is toch vast wel ergens een 'werkhuisje' voor 6 uurtjes te vinden voor JustPoets?quote:
kijk!! zoiets zou ik nu leuk vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Wij zoeken nog iemand voor ong. 6 uur op het centraal afspraken bureau in Utreg
Huize JustSmeerPoetsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:42 schreef golfer het volgende:
Ach, er is toch vast wel ergens een 'werkhuisje' voor 6 uurtjes te vinden voor JustPoets?![]()
ga dan ook niet in zo'n gat wonenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
En niet zo'n beetje regen ook hier, toen ik wakker werd klonk het alsof ik een rivier naast de voordeur heb, zo stroomde het dor de straat
Met beeb 2 hier is alles OK, gisteren weer een check gehad.
Itt tot Glenn is deze beeb bij elk onderzoek wakker, als dat maar geen voorteken voor een super druk 2e kind is....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef StarGazer het volgende:
Rondje op mijn kosten, omdat ik mijn tentamen heb gehaald
*schuift amsteltje richting Tolk*quote:
Nou ik werk 24 uur per week, heb 175 euro aan reiskosten, en krijg er 30 van vergoedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef just me het volgende:
kijk!! zoiets zou ik nu leuk vinden
reiskostenvergoeding?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef StarGazer het volgende:
Lekker doe mij ook maar een koffie..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:09 schreef StarGazer het volgende:
thnxquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:21 schreef StarGazer het volgende:
*Zet koffie neer voor Bos en Sientje*
Dank, ben echt blij dat ik dat vak (burgerlijk procesrecht) gehaald heb. Dat vak is echt nauwelijks door te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
thnx
en nog gefeliciteerd he
Goede zaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:39 schreef pascalheister het volgende:
* pascalheister heeft Meindert Talma & The Negroes opstaan![]()
Geweldig! Heb me daar ontzettend vermaakt en dat zal ik ook blijven doen denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef StarGazer het volgende:
Hoe waren de Uitdagen VoreG?
vanavond weer een den Ham invasie bij ons op de clubquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geweldig! Heb me daar ontzettend vermaakt en dat zal ik ook blijven doen denk ik
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vanavond weer een den Ham invasie bij ons op de club
Goed zo, heb ik ook niet gedaan. Niet in Utrecht, en later ook niet in Groningen. Vriend van me gaat dit jaar alsnog lid worden van Vindicatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar niet bij een studentenvereniging, maar bij odysseus '91
www.odysseus91.nl
Hockey is geen sportquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed zo, heb ik ook niet gedaan. Niet in Utrecht, en later ook niet in Groningen. Vriend van me gaat dit jaar alsnog lid worden van VindicatHij wordt derde jaars
. Hockeyen ga ik waarschijnlijk wel weer doen, moet toch weer eens gaan sporten
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goed zo, heb ik ook niet gedaan. Niet in Utrecht, en later ook niet in Groningen. Vriend van me gaat dit jaar alsnog lid worden van VindicatHij wordt derde jaars
![]()
haha ik zal kijken of ik je eruit kan halen als je komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit nog te twijfelen of ik er ook heen ga.
Hockeyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
![]()
Ik roep het dagelijks omdat te veel vrienden van mij hockey wel wat vinden dus ik ben geoefent.quote:
Ik ben die stoere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha ik zal kijken of ik je eruit kan halen als je komt
Wat bezielt je dan ook? Je mag van mij tafeltennisen, curlingen, hink-stap-springen, maar je gaat toch niet HOCKEYEN?!?!?!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat bezielt je dan ook? Je mag van mij tafeltennisen, curlingen, hink-stap-springen, maar je gaat toch niet HOCKEYEN?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |