Maximo was tussen Death from Above 1979 en Arcade Fire in en er moest nog gegeten wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde.Maxïmo en The Arcade Fire waren voor mij de hoogtepunten. Voor zover je daar van kan spreken zonder er bij te zijn.
Camping 1 voor t 6e jaar op rij op ongeveer dezelfde plekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Druk drukwelke camping stonden jullie? A zeker?
Heb nog gekeken of ik je herkende.. maar er waren best veel mensen daar
Gisteren een prachtige satellietfoto: aan de westkust een strook van zo'n 25 kilometer zon, net tot over Amsterdam gelukkig, verder overal bewolking!quote:
Goeie stuntquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
we hadden nog een klein stuntje uitgehaald, elk jaar is t bier meezeulen zo'n hoop werk dus waren we een maand van te voren al naar t terrein toegegaan en hebben we met zn vieren een hoop bier begraven. En die hebben we donderdagavond dus weer opgegraven.
de gezichten ook van de rest van de groep toen wij met zn 4en met in totaal 48 liter bier uit de struiken kwamenquote:
Waar is die foto?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:49 schreef Againzender het volgende:
Gisteren een prachtige satellietfoto: aan de westkust een strook van zo'n 25 kilometer zon, net tot over Amsterdam gelukkig, verder overal bewolking!
48 literquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de gezichten ook van de rest van de groep toen wij met zn 4en met in totaal 48 liter bier uit de struiken kwamen
En Barthez was zeker keeper bij Ajax?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef Cruoninga het volgende:
zo was het keeperstenue van Ajax af en toe een clownspak,
Mooie dromenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef Cruoninga het volgende:
Ik droomde vannacht dat Feyenoord met 2-3 won in de Arena na een 2-0 achterstand. Had het er gisteren met een Feyenoordfan over, vandaar denk ik. Zoals in dromen gebruikelijk is zaten er wat vreemde details in, zo was het keeperstenue van Ajax af en toe een clownspak, compleet met smink. Ik verzin het niet zelf...
Overigens zijn gedroomde voetbaluitslagen nog nooit uitgekomen bij mij
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
48 liter![]()
in blikjes van 0,5 L. zeker?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef VoreG het volgende:
http://www.nu.nl/news/578872/50/Windows_XP_in_het_Fries.html
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:48 schreef rubbereend het volgende:
we hadden nog een klein stuntje uitgehaald, elk jaar is t bier meezeulen zo'n hoop werk dus waren we een maand van te voren al naar t terrein toegegaan en hebben we met zn vieren een hoop bier begraven. En die hebben we donderdagavond dus weer opgegraven.
Leuk was dat tijdens het begraven Campzone 7 meter verder aan de gang was
Nog gratis ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
waarom heeft dat dialect nu een eigen windows versie gekregen?
Ik had een prettig gesprek Bluezz, viel niet tegen dus! Ik heb boekjes meegekregen waar regels en voorwaarden instaan en formulieren die ik in moet gaan vullen. Ik heb wel sollicitatieplicht, één sollicitatie per week dus dat valt reuze mee! Ik heb begin september (niet niet op die dag ) nog een gesprek over aanvraag uitkering en verdere contacten gaan in het begin via de mail omdat ik nog met de TU in dat loopbaanbegeleidingscarriëre-toestand zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was het bij het CWI JM?
Fries is GEEN dialect!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]ieder had een tree halve liter begraven
[..]waarom heeft dat dialect nu een eigen windows versie gekregen?
dank je, maar god wat was het spannend toen we t aan t doen waren, al die computernerds die daar 7 meter verder bezig waren, maargoed geslaagd experimentquote:
waarom niet?quote:
Zag ik bij het RTL weer gisteren. Eens kijken of ik hem ergens online kan vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |