quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef tong80 het volgende:
De Roos met Mama op de bovenkant van m'n billen.
Wij sluiten de luikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Letten jullie op de zaak ?
het zou zomaar kunnen DIGGERquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Met beeb 2 hier is alles OK, gisteren weer een check gehad.
itt tot Glenn is deze beeb bij elk onderzoek wakker, als dat maar geen voorteken voor een super druk 2e kind is....
Jij slaapt naast de voordeur?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
En niet zo'n beetje regen ook hier, toen ik wakker werd klonk het alsof ik een rivier naast de voordeur heb, zo stroomde het dor de straat
zet er nog maar eentje bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
Iemand trouwens koffie?
Zo een lekker bakje koffie..quote:
koffie is dan ook van levensbelang!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo een lekker bakje koffie..
Moet er wel een extra verdieping voor lopen.. op de 2e hebben ze een DE automaat en hier een ranzige... en mijn senseo is op...
Wat je allemaal over moet hebben voor een bakje koffie
Dat klopt helemaal...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
koffie is dan ook van levensbelang!
OK, dat wordt misschien wat overdrevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal...
Ik neem ook een pak DE mee naar Australië
call me crazy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |