*proost*quote:
Zei ik gisteren tochquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Dave de Jong.
Wat een goal
Komt er nog wat leuks langs danquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef just me het volgende:
ik wilde gaan slapen maar wacht nog eventjes
ik wilde nog graag een memorabel SCHlotje zettenquote:
je hebt net gemist dat tong80 onaardig tegen me was en nu ga ik naar bedquote:
Ik ben nooit onaardig, beetje ironisch da's wat andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt net gemist dat tong80 onaardig tegen me was en nu ga ik naar bed
Golfert dat wordt niet wat je van plan was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ow dat was een TVP tje hoor, ik wist niks snedigs en de JEUK is ook al over
wat zeee die den allemaol tegen jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfert dat wordt niet wat je van plan was.
Niks maar ik weet waar ie moet krabben als je jeuk hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wat zeee die den allemaol tegen je
Jeukt die aambei weer dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Niks maar ik weet waar ie moet krabben als je jeuk hebt.
quote:In Assen is een man met zijn auto tegen een benzinepomp opgeknald. Toen hij blijkbaar wilde tanken, bleek dat hij zelf ook al wat getankt had bij een café.
De Roos met Mama op de bovenkant van m'n billen.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef tong80 het volgende:
De Roos met Mama op de bovenkant van m'n billen.
Wij sluiten de luikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Letten jullie op de zaak ?
het zou zomaar kunnen DIGGERquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Met beeb 2 hier is alles OK, gisteren weer een check gehad.
itt tot Glenn is deze beeb bij elk onderzoek wakker, als dat maar geen voorteken voor een super druk 2e kind is....
Jij slaapt naast de voordeur?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
En niet zo'n beetje regen ook hier, toen ik wakker werd klonk het alsof ik een rivier naast de voordeur heb, zo stroomde het dor de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |