*proost*quote:
Zei ik gisteren tochquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Dave de Jong.
Wat een goal
Komt er nog wat leuks langs danquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef just me het volgende:
ik wilde gaan slapen maar wacht nog eventjes
ik wilde nog graag een memorabel SCHlotje zettenquote:
je hebt net gemist dat tong80 onaardig tegen me was en nu ga ik naar bedquote:
Ik ben nooit onaardig, beetje ironisch da's wat andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt net gemist dat tong80 onaardig tegen me was en nu ga ik naar bed
Golfert dat wordt niet wat je van plan was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Ow dat was een TVP tje hoor, ik wist niks snedigs en de JEUK is ook al over
wat zeee die den allemaol tegen jequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfert dat wordt niet wat je van plan was.
Niks maar ik weet waar ie moet krabben als je jeuk hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wat zeee die den allemaol tegen je
Jeukt die aambei weer dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Niks maar ik weet waar ie moet krabben als je jeuk hebt.
quote:In Assen is een man met zijn auto tegen een benzinepomp opgeknald. Toen hij blijkbaar wilde tanken, bleek dat hij zelf ook al wat getankt had bij een café.
De Roos met Mama op de bovenkant van m'n billen.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:23 schreef tong80 het volgende:
De Roos met Mama op de bovenkant van m'n billen.
Wij sluiten de luikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Letten jullie op de zaak ?
het zou zomaar kunnen DIGGERquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
Met beeb 2 hier is alles OK, gisteren weer een check gehad.
itt tot Glenn is deze beeb bij elk onderzoek wakker, als dat maar geen voorteken voor een super druk 2e kind is....
Jij slaapt naast de voordeur?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 07:45 schreef DIGGER het volgende:
En niet zo'n beetje regen ook hier, toen ik wakker werd klonk het alsof ik een rivier naast de voordeur heb, zo stroomde het dor de straat
zet er nog maar eentje bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
Iemand trouwens koffie?
Zo een lekker bakje koffie..quote:
koffie is dan ook van levensbelang!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zo een lekker bakje koffie..
Moet er wel een extra verdieping voor lopen.. op de 2e hebben ze een DE automaat en hier een ranzige... en mijn senseo is op...
Wat je allemaal over moet hebben voor een bakje koffie
Dat klopt helemaal...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
koffie is dan ook van levensbelang!
OK, dat wordt misschien wat overdrevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal...
Ik neem ook een pak DE mee naar Australië
call me crazy...
Jah dat weet ik dus niet.. het is vacumm verpakt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dat wordt misschien wat overdreven
Zien ze dat trouwens niet als etenswaren, en krijg je dan geen problemen met de douane? Of is dat alleen voor dierlijke producten?
Sweetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Een kleine foto-update van de mascotte (en trots winnaar van de Phoxy-award):
[afbeelding]
Lopen door het (nieuwe) huis
[afbeelding]
Met de drinkbeker
schattigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de drinkbeker
Succes!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:13 schreef just me het volgende:
Zo.. de eerste uurtjes van mijn vrije dag weer gespendeerd aan het voetbalgebeuren (vanavond bekerwedstrijd) en nu dan écht op weg naar het CWI.
ach de 1 zit in de klokquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:21 schreef snellejelle het volgende:
biertje? iemand?
Ah, de interbrew beertenderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:45 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
zo, tapt u zelf maar!
hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
Zometeen Humberto op bezoek hiero over voetbal bij Talpa.
www.stand.nlquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hierwaar is hier? ik ben benieuwd! vraag hem es wat 'ie zelf van al die reclame vindt?!
Je kind blijft er een dag, je geld wel wat langerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:25 schreef Againzender het volgende:
kinderdagverblijf
Wat een lief lachebekkie (op deze MOMENT opnames)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de drinkbeker
De stelling wordt vervangen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
Zometeen Humberto op bezoek hiero over voetbal bij Talpa.
idd, laat hem het topic maar even lezenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De stelling wordt vervangen?
Leg hem eens voor dat iedereen hier (en niet alleen hier) J.S. vreselijk vind in cafe de Sport
U bevindt zich in een ander werelddeel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef VoreG het volgende:
mgguh
Zo, nee gestemd.quote:
ja hè!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat een lief lachebekkie (op deze MOMENT opnames)
En net vloertje
Ben het met je eens - zo'n 5-4 van Roda Heerenveen verdient veel zendtijd en een saaie Ajax RBC niet - maakt niet uit welke clubs het betreftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zo, nee gestemd.
En ik irriteer me niet eens zo aan de reclame, maar vooral aan Jack S. in cafe de sport en het feit dat kut wedstrijden waarin niks gebeurde verplicht gerekt worden omdat er nu eenmaal een bepaald aantal minuten samenvatting te zien moet zijn.... Ik vind dat de wedstrijd dit moet bepalen, als straks neuzen-feyenoord een saaie ruk wedstrijd is en een andere wedstrijd dat weekend niet, dan moet je van die 2e gewoon een langere samenvatting laten zien want het draait om het voetbal en niet het commerciele goed van minimaal te vullen zendtijd met/per club.
Kun je dat in de krant laten zetten?quote:
NOS begon toch ook bijna altijd met de top3, afgelopen seizoen dan ook vaak met AZ. Ik vind het wel leuk dat Talpa nu gewoon met een wedstrijd uit de subtop begint. En als dat dan zoals Heerenveen-Roda is, dan is dat natuurlijk een prima openingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kun je dat in de krant laten zetten?
Als het om voetbal draait, werkt het zo dat de leukste, beste wedstrijd de meeste aandacht krijgt.
Als het om commercie gaat, dan draait alles om de grote clubs of op papier grootste wedstrijden, en wordt een ruk wedstrijd veeeeeeeeeel te langdradig samengevat om maar tijd te vullen.
Talpa kiest dus voor het 2e, waar de NOS een beetje ertuissenin hing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |