Boukhari komt toch echt van Sparta hoor....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef VoreG het volgende:
Wel uit eigen jeugd
Iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Boukhari komt toch echt van Sparta hoor....
Vuile racistquote:
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en is in Nederland geboren en dan heet je een Nederlanderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja hij is Marokkaan en heeft marokaanse nationaliteit
Echt? ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Boukhari komt toch echt van Sparta hoor....
Neenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en is in Nederland geboren en dan heet je een Nederlander
Aldus de knuffelkoning van Oranje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft ook de Nederlandse nationaliteit en is in Nederland geboren en dan heet je een Nederlander
Bogarde en Veldman wist ik dan weer welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals Veldman, Bogarde en al die andere toppers die Ajax van Sparta haalde...
andre?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:32 schreef pberends het volgende:
Zo heeft Ajax een nieuwe Paus?
Blind natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoals Veldman, Bogarde en al die andere toppers die Ajax van Sparta haalde...
Alle 8 goals van ajax worden door een allochtoon of buitenlander gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Maar goed, nadat ik voor racist, nietsnut en dom ben uitgemaakt wil ik wel eens weten wat voor wedstrijd dit is en met welke score Ajax moet winnen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Maar goed, nadat ik voor racist, nietsnut en dom ben uitgemaakt wil ik wel eens weten wat voor wedstrijd dit is en met welke score Ajax moet winnen?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Alle 8 goals van ajax worden door een allochtoon of buitenlander gemaakt
Waaruit maar weer eens blijkt hoeveel je van voetbal afweet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
Dit is een wedstrijd voor de EC-4. Die Ajax volgens de regelementen van de UEFA met 4 doelpunten verschil moet winnen omdat de Eredivisie een quotent van plus 2 heeft en Denemarken van plus 6. Alleen bij een gelijke stand is er een panel van oud-internationals uit verschillende landen die cijfers geeft voor de schoonheid van de goals. Dan telt puur het verschil in het cijferaantal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef pberends het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |