Veel uit je droom kan ik ook niet uileggen maar ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had een terugkerende droom vanacht... dwz dat ik 'm dus al vaker gedroomd heb.
Het komt er op neer dat ik overal om me heen geestverschijningen zie. Soms ik "concrete" vorm, dan weer als een soort vreemde "bol" met rook. Ze geven een angstig gevoel, dus positieve geesten zijn het denk ik niet.
Volgende stap in de droom is dat ik met een vriendin en wat familie (niet iedereen vreemd genoeg) ga logeren in een pension. Het is allemaal heel donker, bruin/zwart tinten en het pension staat aan een voet van een hele hoge machtige berg. In het pension kan je bij binnenkomst kiezen tussen 2 ingangen. Ga je rechts dan kom je in een zaal waar geesten aanwezig zijn. Ze draaien om je heen en ook het meubilair (bijv een grote fontein) draait rond en verandert van vorm. In de linker kamer is het relatief "veilig" en staat alleen een houten tafel met een stoel. Er brandt 1 kaars. In m'n droom zie ik anderen de rechterkamer binnengaan. Er wordt later besloten om te gaan wandelen, maar daar komt het niet van.
Het laatste stuk is dat er een manspersoon in een auto rijdt op een hele mistige weg. Ineens doemt er een klein meisje gekleed in het wit op op de weg, die de man doordringend aankijkt. De man stopt en ontfermt zich over haar en zet haar in de auto. Dan zie je van bovenaf de man wegrijden. Ook hier weer een splitsing. Rechtdoor zie je de goede weg, maar hij buigt de weg af en rijdt op een kerkhof af.
En toen werd ik wakker en realiseerde me dat ik deze droom dus weer had gedroomd. Heeft *iemand* een idee wat het zou kunnen betekenen?
heb je het over mijn droom?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:02 schreef skamzz het volgende:
Tja ik heb een dromen almenak, kan het wel x opzoeken voor je als je wilt![]()
Zo heb ik ook iemand tegen de zijkant van een voorbijrazende vrachtwagen gegooid in mijn droomquote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb vannacht iemand vermoord. Ik sloeg zo zijn hoofd er af !!
Best wel zielig eigenlijk.
hahahaha....quote:Op donderdag 17 november 2005 07:06 schreef nokwanda het volgende:
Dit was gewoon te eng.
Ik was ,samen met EW in de efteling, die er helemaal niet als de efteling uitzag.
Opeens was ik daar samen met Mirage en Vamperotica.
We bespraken de verdomd hoge prijzen daar en klommen in een attractie.
Het was een wiel waar je je voeten in vast kunt zetten, en waar je je met je handen moet vasthouden om vervolgens hard rond te gaan draaien.
Het stond op een heel hoog punt want we konden uitkijken over de rest van het park.
Ik klom erin en Vamp wilde ook meedoen. Ik was bang dat ze zou gaan overgeven.......op mij.
De verborgen betekenis hiervan![]()
Je deed het ook niet. Ik was er alleen bang voor, in de omstandigheden.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar over jou heen kotsen....![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:55 schreef Mirage het volgende:
ik hoop niet dat ik ook over jullie droomde..... mocht dat wel het geval zijn, dan heeft vamp waarschijnlijk niet over jou maar mij heen gekotst.
Ik slaap al 2 nachten heel onrustig.
Vreemd genoeg weet ik 's ochtends niet meer wat ik heb gedroomd.
Oversight heeft al 2 nachten lang op zijn donder gegad van mij ( in mijn slaap).
Ik schijn te schoppen, woelen... en taal uit te slaan waarvan hij niet dacht dat het uit mijn mond zou kunnen komen.![]()
Wakker maken lukt hem niet, reageren op wat hij zegt doe ik ook niet.
Het was wel duidelijk dat ik het tegen een vrouw had allebei de nachten, want ik sloot af met teef.
![]()
Misschien had je het wel tegen mij. Je hebt me al eerder zo genoemd. Zie mijn onderschriftquote:Op donderdag 17 november 2005 08:55 schreef Mirage het volgende:
ik hoop niet dat ik ook over jullie droomde..... mocht dat wel het geval zijn, dan heeft vamp waarschijnlijk niet over jou maar mij heen gekotst.
Oversight heeft al 2 nachten lang op zijn donder gegad van mij ( in mijn slaap).
Ik schijn te schoppen, woelen... en taal uit te slaan waarvan hij niet dacht dat het uit mijn mond zou kunnen komen.![]()
Het was wel duidelijk dat ik het tegen een vrouw had allebei de nachten, want ik sloot af met teef.
![]()
![]()
![]()
even heel offtopic: toch ga je heus wel een keer mee........quote:Op donderdag 17 november 2005 08:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
maar in 6flags zul je mij niet zo snel zien!![]()
heeh ik heb 2weken geleden mijn vriendin wakkergemaakt om te vertellen dat haar goudvis der konijn heeft opgegeten....... ze heeft me keihard uitgelachenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
Ik heb weer hardop gepraat in mijn slaap.
Midden in de nacht schijn ik rechtop te hebben gezeten en Oversight verteld te hebben dat de kat de schildpad heeft opgegeten. Daarna ben ik weer gaan liggen en heeft Oversight er verder over gedroomd.
Hier kan ik mij helemaal niets van herinneren.
nee de goudvis was nergens heen gegaan... ik zag iig geen watersporen over de vloerquote:Op woensdag 23 november 2005 11:31 schreef Enyalius het volgende:
toen kwam ze beneden en was haar konijn weg
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we een 'party' waren, zo'n beetje als in Final Fantasy, en het borduurde voort op de DnD party van die avond. In de party is iemand zijn Katana kwijt, die die op wil gaan halen bij de piraten, en iemand anders heeft een curse om naar het noordoosten te willen gaan.
Goed dus we staan aan de rand van het piraten eiland en we willen omhoog lopen, roept die ene: "maar das niet het noordoosten!". Wij toch allemaal via de rivierbedding omhoog lopen, zien we ineens iets in de verte, ik den kdat het energiorbs waren dusik 'druk op spatie' om te pauzeren. We kijken allemaal even goed en beslissen dat wat het oo kis, we het gaan overleven. Blijken het gewoon luchtbellen te zijn, wel 200 ofzo, heel mooi. In alle kleuren komen ze de rievierbedding af naar de party toe, en te hoofte van ons, spatten ze uit elkaar, en de druppels verkleuren langzaam rood. Toen had ik ineens een hand vol kleine rode ballonnetjes.
In mijn droom dacht ik dat het was voor één of ander character met een speciale feat.
Verkeerde subforumquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had in mijn droom vannacht een A) trio met mijn ex en me vriendin
B) ik ben alleen bang dat dit 1 van die dromen is die nooit uit gaat komen
Mmh...misschien een idee voor Shaun of the dead 2quote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat mensen het zombie-virus onder cotrole hadden en mensen met het zombie virus ook.
En zombies leefden samen met normale mensen. Mensen gaven zelfs vrijwillig het stervend
bestaan op voor het eeuwige leven, maar dan wel als prijs als zombie verdert et gaan.
En toen hoe kan het ook anders ging het toch mis.. Zombies roken bloed en actieve hersenen,
en begonnen weer mensen aante vallen
Dom verhaal, maar wel knappe scenes gezien
(zal ik die ook beschrijven?)
Dat heeft toch met de dood te maken irl volgens dromenboeken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:
Ik was op vakantie in Parijs en toen gingen mijn tanden loszitten, ze vielen er bijna uit. Vrij weird vond ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |