nee de goudvis was nergens heen gegaan... ik zag iig geen watersporen over de vloerquote:Op woensdag 23 november 2005 11:31 schreef Enyalius het volgende:
toen kwam ze beneden en was haar konijn weg
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:39 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat we een 'party' waren, zo'n beetje als in Final Fantasy, en het borduurde voort op de DnD party van die avond. In de party is iemand zijn Katana kwijt, die die op wil gaan halen bij de piraten, en iemand anders heeft een curse om naar het noordoosten te willen gaan.
Goed dus we staan aan de rand van het piraten eiland en we willen omhoog lopen, roept die ene: "maar das niet het noordoosten!". Wij toch allemaal via de rivierbedding omhoog lopen, zien we ineens iets in de verte, ik den kdat het energiorbs waren dusik 'druk op spatie' om te pauzeren. We kijken allemaal even goed en beslissen dat wat het oo kis, we het gaan overleven. Blijken het gewoon luchtbellen te zijn, wel 200 ofzo, heel mooi. In alle kleuren komen ze de rievierbedding af naar de party toe, en te hoofte van ons, spatten ze uit elkaar, en de druppels verkleuren langzaam rood. Toen had ik ineens een hand vol kleine rode ballonnetjes.
In mijn droom dacht ik dat het was voor één of ander character met een speciale feat.
Verkeerde subforumquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had in mijn droom vannacht een A) trio met mijn ex en me vriendin
B) ik ben alleen bang dat dit 1 van die dromen is die nooit uit gaat komen
Mmh...misschien een idee voor Shaun of the dead 2quote:Op donderdag 24 november 2005 12:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat mensen het zombie-virus onder cotrole hadden en mensen met het zombie virus ook.
En zombies leefden samen met normale mensen. Mensen gaven zelfs vrijwillig het stervend
bestaan op voor het eeuwige leven, maar dan wel als prijs als zombie verdert et gaan.
En toen hoe kan het ook anders ging het toch mis.. Zombies roken bloed en actieve hersenen,
en begonnen weer mensen aante vallen
Dom verhaal, maar wel knappe scenes gezien
(zal ik die ook beschrijven?)
Dat heeft toch met de dood te maken irl volgens dromenboeken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:
Ik was op vakantie in Parijs en toen gingen mijn tanden loszitten, ze vielen er bijna uit. Vrij weird vond ik![]()
hahahhaquote:Op woensdag 7 december 2005 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
Ik was op een bruiloft waar toevallig ook een docente van mij was. Geheel zonder aanleiding heb ik haar volledig dood geslagen. Met haar kop door de muur geramd, op de tafels en vervolgens toen ze op de grond lag te creperen gaf ik haar diverse schoppen tegen haar gezicht na. Ik vermoed dat het een combinatie is van veel studeren voor haar vak en het zien van die film met Denzel Washington (ben de naam ff kwijt) gisteren.
Je tanden zien als torens, waarvan het fundament wegrot. Kleine tanden compleet missen, je totale voorgebit die door een actie wordt weggevaagd.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:32 schreef JAMsper het volgende:
Ik heb wel eens dromen gehad over mn tanden ook, echt vaag en kut, dat ze allemaal uit mn smoel gerost waren.
Heb ik ook vaak gehad als kind.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:59 schreef huupia34 het volgende:
in mijn droom vannacht, droomde ik het een en ander. ik dacht dat ik wakker werd, alleen dat was niet zo.
later werd ik echt wakker en bleek dat ik dat dus ook had gedroomd. bizar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |