abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:48:48 #176
95801 skamzz
Therapy has taught me nothing
pi_31884185
Ja die van jou Nanalu. Lijkt me toch wel een freaky droom, was je niet bang?
bringiton.nl
pi_31967947
als er iemand is, die mijn dromen kan uitvogelen, graag (al is uitvogelen beetje verkeerd, want morrigan (de keltische godin, komt ook voor, als raaf )
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_32080872
Mijn man en ik zijn weer bezig voor een tweede kindje. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd.

Ik moest voor onderzoek naar de dokter zonder dat ik wist dat ik dus zwanger was. Tijdens het onderzoek werd ik niet lekker en ik viel flauw. De dokter is toen verder gegaan met onderzoeken en had mijn hartslag geluisterd. Hij hoorde schijnbaar 2 hartslagen, 1 van mij en 1 van een kindje in mijn buik. Hij had dat tegen mijn man gezegt maar die hield zijn mond dicht. Pas toen we thuis kwamen zei hij dat de dokter nog naar mijn hartslag had geluisterd en dat hij er zelfs twee hoorde. Eerst viel het kwartje niet. Later dus wel, ik heb aan iedereen toen gelijk verteld dat ik zwanger was. Ik hoop dat het een voorspellende droom was.
pi_32100247
De laatste tijd heb ik vaak ruzie met mijn vader in een droom waardoor ik 's ochtends heel wazig wakker word. Niet echt leuk, terwijl het in het echt ongehoord goed gaat tussen mij en mijn vader.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:21:54 #180
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_32121686
Ik droomde laatst dat ik in een kamer zat met de deur opslot. Opeens kwam mijn moeder binnen. Ik zei "Waarom doe je dat?", zegt mijn moeder op een heel vanzelfsprekende toon "Ik ben toch moederator!"

Einde droom
Vond het wel grappig!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 9 november 2005 @ 17:32:25 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_32121994
Ik heb vannacht iemand vermoord. Ik sloeg zo zijn hoofd er af !!
Best wel zielig eigenlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 9 november 2005 @ 20:42:12 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_32127798
quote:
Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb vannacht iemand vermoord. Ik sloeg zo zijn hoofd er af !!
Best wel zielig eigenlijk.
Zo heb ik ook iemand tegen de zijkant van een voorbijrazende vrachtwagen gegooid in mijn droom . spleet ie zomaar uit elkaar en nam de ene de andere ( die dood is ) mee .

was ook wel zielig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_32167594
Nee bij mij dan,

Ik gooide een halve vrachtwagen tegen een persoon aan.
Ondertiltels zijn ZOOO 1914
pi_32175459
Ik werd vannacht achter na gezeten, maar ik was een beetje lucide. Dus ik maakte er één grote speelfilm van a la The Matrix. Ik sprong met vertraging door glas etc. Het zag er wel leuk uit
pi_32233221
Ik droomde vanacht dat een redelijk nieuwe collega al mijn andere collega's doodschoot en toen kwam hij hard op mijn afstormen en wou ook mij doodschieten en richte alleen maar zijn pistool (voelde echt angst dat ik ook heel raar wakker werd helemaal dizzy) maar gaf een glimlach en liep weg van mij wat is dit?
oops ohh my ...
  woensdag 16 november 2005 @ 16:14:37 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32317545
Ik moest een hindernissen baan afleggen en langs beide kanten van de baan stonden massa's mensen over een lengte van een paar km. Die mensen waren bezig met grote hamers mij proberen in elkaar te meppen en met pijltjes waren ze aan het schieten die door mijn hand gingen en door mijn lichaam heen. Mijn hond hadden ze ook los gelaten op die baan en dat vond ik nog het ergste.

Ik kon niets beginnen in die droom omdat die massa mensen te erg aanwezig was, daarbij stond ik tussen die hekken in dus ik was echt een prooi van die sadisten

Heb wel die hindernissenbaan afgelegd, op het einde gingen ze me inmetselen en toen werk ik dus wakker

Het was niet eens een echte nachtmerrie want een echte nachtmerrie is nog erger. Maar rustig is het alles behalve te noemen.

Die andere droom die voorafgaand was aan die ene ging ook over pijltjes schieten en ook werd ik van alle kanten opgejaagd. Ben toen in een boom geklommen om zelf terug te schieten van pijltjes. Die pijltjes waren dus super scherp en gingen dwars door je heen of helemaal in je huid in.

En ik was dus de prooi in beide gevallen.

Werd ook wakker met wallen onder de ogen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32332668
Ik kreeg vandaag een droom, ik lag lang in me nest, het was een zwart witplaatje, van een skelet, met in zijn hand een groot oud zwartboek en ik mocht erin lezen.
pi_32334638
Dit was gewoon te eng.

Ik was ,samen met EW in de efteling, die er helemaal niet als de efteling uitzag.

Opeens was ik daar samen met Mirage en Vamperotica.
We bespraken de verdomd hoge prijzen daar en klommen in een attractie.
Het was een wiel waar je je voeten in vast kunt zetten, en waar je je met je handen moet vasthouden om vervolgens hard rond te gaan draaien.
Het stond op een heel hoog punt want we konden uitkijken over de rest van het park.

Ik klom erin en Vamp wilde ook meedoen. Ik was bang dat ze zou gaan overgeven.......op mij.

De verborgen betekenis hiervan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32335003
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:06 schreef nokwanda het volgende:
Dit was gewoon te eng.

Ik was ,samen met EW in de efteling, die er helemaal niet als de efteling uitzag.

Opeens was ik daar samen met Mirage en Vamperotica.
We bespraken de verdomd hoge prijzen daar en klommen in een attractie.
Het was een wiel waar je je voeten in vast kunt zetten, en waar je je met je handen moet vasthouden om vervolgens hard rond te gaan draaien.
Het stond op een heel hoog punt want we konden uitkijken over de rest van het park.

Ik klom erin en Vamp wilde ook meedoen. Ik was bang dat ze zou gaan overgeven.......op mij.

De verborgen betekenis hiervan
hahahaha....
ik kan absoluut niet tegen atracties die hard gaan... Over de kop gaat wel, maar in 6flags zul je mij niet zo snel zien!

Maar over jou heen kotsen....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32335040
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Maar over jou heen kotsen....
Je deed het ook niet. Ik was er alleen bang voor, in de omstandigheden.
Ik vroeg me af of het wel zo verstandig was voor je om in die attractie te gaan.

Het gekke was wel dat ik jou dus zag terwijl ik je nooit gezien heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32335228
ik hoop niet dat ik ook over jullie droomde..... mocht dat wel het geval zijn, dan heeft vamp waarschijnlijk niet over jou maar mij heen gekotst.

Ik slaap al 2 nachten heel onrustig.
Vreemd genoeg weet ik 's ochtends niet meer wat ik heb gedroomd.
Oversight heeft al 2 nachten lang op zijn donder gegad van mij ( in mijn slaap).
Ik schijn te schoppen, woelen... en taal uit te slaan waarvan hij niet dacht dat het uit mijn mond zou kunnen komen.
Wakker maken lukt hem niet, reageren op wat hij zegt doe ik ook niet.
Het was wel duidelijk dat ik het tegen een vrouw had allebei de nachten, want ik sloot af met teef.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32335268
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:55 schreef Mirage het volgende:
ik hoop niet dat ik ook over jullie droomde..... mocht dat wel het geval zijn, dan heeft vamp waarschijnlijk niet over jou maar mij heen gekotst.

Oversight heeft al 2 nachten lang op zijn donder gegad van mij ( in mijn slaap).
Ik schijn te schoppen, woelen... en taal uit te slaan waarvan hij niet dacht dat het uit mijn mond zou kunnen komen.
Het was wel duidelijk dat ik het tegen een vrouw had allebei de nachten, want ik sloot af met teef.

The Exorcist
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32335304
quote:

Misschien had je het wel tegen mij. Je hebt me al eerder zo genoemd. Zie mijn onderschrift
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 17 november 2005 @ 11:01:05 #194
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32337466
quote:

dat roep ik ook altijd als me moeder me op zondag wakkermaakt
maare vaaag
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32340421
quote:

Solly hoor.... Zal ut noooooooit meer doen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_32388600
quote:
Op donderdag 17 november 2005 08:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

maar in 6flags zul je mij niet zo snel zien!
even heel offtopic: toch ga je heus wel een keer mee........
  woensdag 23 november 2005 @ 11:18:36 #197
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32502747
vanacht hele boel korte dromen, maar 1 stak er weer uit als niet echt bepaald een standaard droom.

in me droom lag in mijn kamer, in mijn bed te slapen. opeens hoorde ik geluiden. mijn printer sprong aan en begon van alles uit te printen. eerst dacht ik van "das vaag, ik heb geen opdrachten gegeven". ik kijk op en het blijkt dat de plek waar me printer normaal staat, dat ie er niet stond, maar op een plank boven me beelscherm. ipv naast de pc op de grond bovenop een houten kastje. heel veel papier zag ik en opeens was ik het zat en stond op om te kijken wat ie nu aan het printen was, ik zag al zoveel papieren voorbij komen en op de grond vallen.

ik kom dichter bij me printer en zie heel veel kartel randjes die van het papier waren afgetrokken, de vellen op de grond. ik trek 1 vel uit de printer en kijk. het lettertype was zo vergroot dat de zinnen niet meer op 1 pagina paste. na 4-5 woorden was de pagina al horizontaal gevuld. bovenaan stond "Textpad" als aanduiding welk programma het gebruikte om die tekst te openen. Textpad ja omdat ik geen word/notepad gebruik. en textpad is makkelijker als je aan het programmeren bent. veel gebrabbel op die vellen natuurlijk, maar een stukje was groot en gecensureerd en was wel leesbaar. weet niet meer precies wat er stond, maar het was in de trant van "Don't let the lies take control". ja ja, zelfs mijn dromen zijn in het engels.

daar schrok ik op zich van en ik deed een paar stappen terug. ik zag naast de printer een japanse blossom boompje staan die al zijn bladeren kwijt was. aan het dood gaan ook. toen was ik het zat en schreeuwde uit volle borst naar de geesten die standaard in me huis ronddwalen "ik ben jullie zat. ik wil dat jullie NU meteen oprotten".

toen ik wakker was zei ik zo... "ja ik wilde inderdaad dat jullie weggaan". toen zag ging een grootdeel nog weg ook. meegenomen. maar dat bericht zit ik nog wel mee...ik lieg niet, dus wat het kan betekenen...no idea. er is wel een persoonlijke situatie waar het op kan duiden vanwege wat uitbarstingen daarin die ik naderhand niet helemaal meende, maar goed.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32502895
Ik heb weer hardop gepraat in mijn slaap.

Midden in de nacht schijn ik rechtop te hebben gezeten en Oversight verteld te hebben dat de kat de schildpad heeft opgegeten. Daarna ben ik weer gaan liggen en heeft Oversight er verder over gedroomd.
Hier kan ik mij helemaal niets van herinneren.

Delen van een droom die ik nog wel kan proeven betreft een droom waar heel veel mensen in voor kwamen. Ik stond buiten de groep en was "toeschouwer" wat ze zeiden of deden kan ik mij niet herinneren. Het enige dat ik nog kan "proeven" is het gevoel van geborgenheid/warmte/veiligheid en rust die ik ervaarde terwijl ik in een redelijke duisternis vanaf een afstand toekeek. Ik leek bijna onzichtbaar terwijl ik ervan bewust was dat de "groep" wist dat ik er was.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 23 november 2005 @ 11:28:54 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32502975
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
Ik heb weer hardop gepraat in mijn slaap.

Midden in de nacht schijn ik rechtop te hebben gezeten en Oversight verteld te hebben dat de kat de schildpad heeft opgegeten. Daarna ben ik weer gaan liggen en heeft Oversight er verder over gedroomd.
Hier kan ik mij helemaal niets van herinneren.
heeh ik heb 2weken geleden mijn vriendin wakkergemaakt om te vertellen dat haar goudvis der konijn heeft opgegeten....... ze heeft me keihard uitgelachen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 23 november 2005 @ 11:31:17 #200
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32503030
toen kwam ze beneden en was haar konijn weg
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')