Zo heb ik ook iemand tegen de zijkant van een voorbijrazende vrachtwagen gegooid in mijn droomquote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb vannacht iemand vermoord. Ik sloeg zo zijn hoofd er af !!
Best wel zielig eigenlijk.
hahahaha....quote:Op donderdag 17 november 2005 07:06 schreef nokwanda het volgende:
Dit was gewoon te eng.
Ik was ,samen met EW in de efteling, die er helemaal niet als de efteling uitzag.
Opeens was ik daar samen met Mirage en Vamperotica.
We bespraken de verdomd hoge prijzen daar en klommen in een attractie.
Het was een wiel waar je je voeten in vast kunt zetten, en waar je je met je handen moet vasthouden om vervolgens hard rond te gaan draaien.
Het stond op een heel hoog punt want we konden uitkijken over de rest van het park.
Ik klom erin en Vamp wilde ook meedoen. Ik was bang dat ze zou gaan overgeven.......op mij.
De verborgen betekenis hiervan![]()
Je deed het ook niet. Ik was er alleen bang voor, in de omstandigheden.quote:Op donderdag 17 november 2005 08:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar over jou heen kotsen....![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:55 schreef Mirage het volgende:
ik hoop niet dat ik ook over jullie droomde..... mocht dat wel het geval zijn, dan heeft vamp waarschijnlijk niet over jou maar mij heen gekotst.
Ik slaap al 2 nachten heel onrustig.
Vreemd genoeg weet ik 's ochtends niet meer wat ik heb gedroomd.
Oversight heeft al 2 nachten lang op zijn donder gegad van mij ( in mijn slaap).
Ik schijn te schoppen, woelen... en taal uit te slaan waarvan hij niet dacht dat het uit mijn mond zou kunnen komen.![]()
Wakker maken lukt hem niet, reageren op wat hij zegt doe ik ook niet.
Het was wel duidelijk dat ik het tegen een vrouw had allebei de nachten, want ik sloot af met teef.
![]()
Misschien had je het wel tegen mij. Je hebt me al eerder zo genoemd. Zie mijn onderschriftquote:Op donderdag 17 november 2005 08:55 schreef Mirage het volgende:
ik hoop niet dat ik ook over jullie droomde..... mocht dat wel het geval zijn, dan heeft vamp waarschijnlijk niet over jou maar mij heen gekotst.
Oversight heeft al 2 nachten lang op zijn donder gegad van mij ( in mijn slaap).
Ik schijn te schoppen, woelen... en taal uit te slaan waarvan hij niet dacht dat het uit mijn mond zou kunnen komen.![]()
Het was wel duidelijk dat ik het tegen een vrouw had allebei de nachten, want ik sloot af met teef.
![]()
![]()
![]()
even heel offtopic: toch ga je heus wel een keer mee........quote:Op donderdag 17 november 2005 08:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
maar in 6flags zul je mij niet zo snel zien!![]()
heeh ik heb 2weken geleden mijn vriendin wakkergemaakt om te vertellen dat haar goudvis der konijn heeft opgegeten....... ze heeft me keihard uitgelachenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
Ik heb weer hardop gepraat in mijn slaap.
Midden in de nacht schijn ik rechtop te hebben gezeten en Oversight verteld te hebben dat de kat de schildpad heeft opgegeten. Daarna ben ik weer gaan liggen en heeft Oversight er verder over gedroomd.
Hier kan ik mij helemaal niets van herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |