abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 12:31:15 #201
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30691769
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 17 november 2005 @ 22:43:00 #202
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_32358064
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:38 schreef gorgg het volgende:

[..]

En dat zou idd. terecht zijn imo. Maar ook dit trekt hun geloofwaardigheid in twijfel. Ze moeten imo gewoon de beslissing nemen om uit te zenden of niet uit te zenden. Niet iets er tussen in zoals dit. Nu hebben ze het afgevlakt, waardoor ze de mening van Von Bülow gewoon opzettelijk verkeerd laten overkomen/ in het ongewisse laten. Dit spreekt ook niet in hun voordeel.
[..]

Toch is het relevant. Die onzin die erna gezegd wordt, zegt waarschijnlijk ook iets over de geloofwaardigheid van wat er nu wel is uitgezonden.
Ik ben het hier met jou eens, naar mijn mening hebben ze zelfs de bewijslast express afgezwakt en selectieve keuzes gemaakt in wat nog wel uitgezonden kon worden. In zijn interview komt hij heel sterk naar voren en bespreekt hij veel meer wat voor veel mensen werkelijk nieuwe informatie zou zijn en mensen toch wel aan het denken zou zetten. Wel goed van tweevandaag dat ze ook de volledige interviews beschikbaar stellen.

Van de site op tweevandaag kom je naast het volledige interview met Andreas von Bülow ook een korte biografie tegen.

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&sid=29838&cid=211
quote:
Andreas von Bülow werd geboren op 17 juli 1937 in Dresden. Na zijn middelbare schooltijd volgde Von Bülow een Universitaire opleiding Rechten in Heidelberg en Munchen. In 1964 deed hij goed gevolg staatsexamen.

In 1966 begon hij zijn juridische carriere als advocaat in Baden-Württenburg. In 1969 promoveerde Andreas von Bülow aan de Universiteit van Heidelberg.

Politiek:
- Lid van de SPD 1960- heden
- Parlementslid voor de SPD 1969- 1994
- Staatssecretaris van Defensie 1976-1980
- Minister van Onderzoek en Techniek 1980-1982
- Ontmanteling van de Oost-Duitse Geheimedienst De Stasi.

Publicaties:
- Im Namen des Staates
- Die CIA und der 11 September: Terreur en de rol van geheime diensten.

Andreas von Bülow is getrouwd en heeft vier kinderen.
Tegenwoordig werkt hij als advocaat in Bonn.
Het feit dat hij zoveel ervaring heeft in de politiek, Staatsecretaris van Defensie is ook niet niks, en daarnaast veel kennis heeft genomen van de werkingen van de Oost-Duitse Geheimedienst en dan op deze rustige en heldere wijze stuk voor stuk rechtvaardige vragen stelt bij de officiele verklaring van 9/11 en alles daaromheen geeft hem voor mij veel geloofwaardigheid. (naast dat ik al die dingen die hij verteld ook al had onderzocht en dus niet onbekend was met deze vragen)

Hij verteld alleen niet de reden waarom hij denkt dat dit gebeurd, hij stelt vragen aan de hand van het bewijs en inzicht in politiek. Hij heeft vast en zeker wel vermoedens en vanwege zijn achtergrond zal hij zeker wel genoeg weten van geopolitiek en de werking van inlichtingendiensten. Hij gaat in het interview alleen in op het morele gebied; of wat Amerika nu doet wel juist is... misschien omdat hij zelf ook niet helemaal weet wat de wereld beweegt op dit moment? of omdat hij het wel weet maar dat dit de standaard kijker toch te ingewikkeld wordt? Wie zal het zeggen...

In ieder geval ben ik van mening dat de vraagtekens die hij bij alles omtrent 9/11 zet gerechtvaardigd zijn en dat je het echt wel niet moet willen zien om nog te stellen dat de officiele verklaring een goede verklaring is voor wat er die dag gebeurde en hoe dit mogelijk was.

[ Bericht 1% gewijzigd door OpenYourMind op 18-11-2005 12:17:19 ]
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_32365621
het was 1 grote paniekzaai actie van de regering zo kan je je volk makkelijk regeren, namelijk onder ANGST amerikanen
0023
pi_32500630
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:29 schreef Blessed het volgende:

[..]

Ik begon zelf anders nogal sceptisch aan die dvd. Maar het is niet enkel Jeff King, het zijn vele experts die er aan 't woord komen op die dvd. Ze laten ook documenten zien, ook officiële documenten, structuurtekeningen, etc.

Heb jij foto's van brokstukken van die Boeing 757 bij het Pentagon gezien? ...ik niet
En denk je dat een Boeing 757 past in een gat van 4 bij 5 meter, wat er eerst in het Pentagon zat voordat het Pentagon instortte en het gat 20 meter breed werd?
Aub een stukje vliegtuig in het Pentagon

en er voor
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')