uhh ligt het aan mij, of komt die post wel heel erg dubbeldubbelzinnig overquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:27 schreef creno het volgende:
Wizxxer geweldige opening heb je
en nu kunnen we dus hier ook kwijlen op Tatlitug !
ik mag gaan slapen, want R zit nog steeds in beatrix
Ligt niet aan jouquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:28 schreef creno het volgende:
[..]
uhh ligt het aan mij, of komt die post wel heel erg dubbeldubbelzinnig over
Hehe nu je het zegtquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:28 schreef creno het volgende:
[..]
uhh ligt het aan mij, of komt die post wel heel erg dubbeldubbelzinnig over
Van de slaap?quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:21 schreef Vlarp het volgende:
De uitvinder van de wekker mag omvallen
verdient dat ook nog wat?quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:24 schreef Semisane het volgende:
Goh...je kan jezelf straks gaan uitlenen in de bieb van Almelo.....raar idee zeg.
"Zeg heeft uit het uitleenpersoon met de titel "Homo" nog liggen?"
- "Ja hoor, derde kast links, staat onder "Sexualiteit"
"Mooi, krijg ik nog korting met mijn studentenpas?"
Bieb leent homo's, zigeuners en moslims uit
Geen idee, ben me niet echt van plan uit te gaan lenen in de bieb van Almelo.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
verdient dat ook nog wat?![]()
morgen deze ochtend![]()
Maw de Efteling is een geniaal idee....het is belachlijk duur en toch betalen de mensen dat geld met een glimlach...en dat alleen al is bijzonder....want niet vaak gaan betalen en glimlachen hand in hand bij de nederlanders.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
De efteling is een debiel idee.
Het vergalde park kost verschrikkelijk veel geld om alleen al binnen te komen. Voor de helft minder kan je onbeperkt wokken in Tilburg.
Achter "oneindig" eten zitten trouwens ook leuke truukjes....ten eerst gebruik je enkel ingredienten, die bij je clienten het hongergevoel snel stilt, ook zorg je ervoor dat de tempratuur in het "restaurant" lekker laag staat, maar niet zo laag dat het te koud wordt om te blijven zitten, wel zo laag dat het eten Dat al niet te warm wordt op gediend snel afkoelt, waardoor de mensen snel gaan eten.quote:afwegen, in principe oneindig veel eten vs een dagje in het sufste sufkutten attractie park van Europa...
I'll go for the food.
het was op zich wel lachen, heb ik dat ook een keertje meegemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht gisteren heel even met je mee _R.
hij komt... hij komt... lalalalalalalaquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
het was op zich wel lachen, heb ik dat ook een keertje meegemaakt.
En nu maar eens naar mijn vriendje toe, is alweer veel te lang geleden![]()
![]()
Hou het wel een beetje netjes dan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:36 schreef Weemz het volgende:
Goedenmiddag...
Soms hè? Dan kan ik mijn broertje wel schieten!
Oh, ik dacht dat jij het wel even op zou komen ruimenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:55 schreef Semisane het volgende:
Hou het wel een beetje netjes dan.
Nou ff niet hoor, heb rugpijn van het boenen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij het wel even op zou komen ruimen
Ervaring Creno?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef creno het volgende:
weemz als je je broertje gaat schieten, moet je het gewoon buiten doen, tuinslang erover en weg is al het aan stukken geschoten vlees en de bloedspatten..
KP leeft nog hoorquote:
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:21 schreef creno het volgende:
KP leeft nog hoor
maar ik zie wel eens hoe ze de slagerij schoonmaken op m'n werk, dus dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik zo
ik werk in een supermarktquote:
Welkomquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Strijkplank het volgende:
Zo jammer, dit soort topics: Homo's en vrouwen manieren
Heb me al een keer voorgesteldquote:
Ik heb er een prachtige reactie in gezet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef Strijkplank het volgende:
Zo jammer, dit soort topics: Homo's en vrouwen manieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |