Snap het dan, wicht!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:11 schreef danielluh het volgende:
waar maak je je druk om
Ik praat niet verwijfd machomannetje!quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:53 schreef gammapooka het volgende:
Ik heb absoluut NIETS tegen homo's, maar waarom moeten die gasten altijd zo verwijft praten en van die vrouwen bewegingen maken ?![]()
Ik wil ook niet beweren dat echt alle homo's zo zijn, ik heb een oom die homo is (toffe peer) maar die hoor ik echt niet met een accent ofzo praten of zie hem ook niet "rare" bewegingen maken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef xman het volgende:
[..]
Ik praat niet verwijfd machomannetje!![]()
EN toch voel je je duidelijk direct aangetrokkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:05 schreef xman het volgende:
[..]
Ik praat niet verwijfd machomannetje!![]()
Daar lijkt het wel op als ik je openingspost zo lees. Ik erger me er ook aan. Ik ben homo en ben absoluut niet verwijfd en irriteer me er ook aan ja! En nee, ik weet niet waarom ze het doen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:37 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat echt alle homo's zo zijn,
Daar heb je vast veel onderzoek naar gedaan.. hoeveel ken je er? En van hoeveel mensen die je op straat ziet lopen weet je dat ze homo zijn? Inderdaad: alleen die verwijft doen, de rest herken je niet. Je kunt dus nooit stellen dat "de meeste" te erg zijn!quote:
Ieder geval niet zo bedoelt dan als je het zo opvatquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:45 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op als ik je openingspost zo lees.
Ach ja, misschien dat iemand anders het weet ,waarom diegene die het wel doen, waarom ze het doen.quote:Ik erger me er ook aan. Ik ben homo en ben absoluut niet verwijfd en irriteer me er ook aan ja! En nee, ik weet niet waarom ze het doen.
Ik ken trouwens meer homo's die zich "normaal" gedragen dan verwijft. Alleen dat beeld is dan weer niet iets wat bij de mensen blijft hangen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |