een grapje zekerquote:op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef static het volgende:
volgens mij een van de beste fa's.
mag ook wel eens gezegd worden.
en nee, dit is geen geslijm.
jij bent een groentje die niet eens op de meet wil komen.quote:
bek dicht tegen dagonet ja, gladioolquote:op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef static het volgende:
[..]
jij bent een groentje die niet eens op de meet wil komen.
is je dildo leeg ofzo? of zijn er wat irritaties aan je poepgaatje?quote:op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een grapje zeker![]()
hoe bedenk je het mafkees![]()
ohw, voorbeeld-van-hoe-het-niet-moet. verbale kastijding nodig, afgescheurd stuk pinknagel?quote:op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
bek dicht tegen dagonet ja, gladiool.
nerdquote:op maandag 22 augustus 2005 01:19 schreef static het volgende:
[..]
ohw, voorbeeld-van-hoe-het-niet-moet. verbale kastijding nodig, afgescheurd stuk pinknagel?
ik kan niet, ik moet zuipen, hockeyen en zuipen komend weekend.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef static het volgende:
[..]
goed topic, maar helaas in het verkeerde forum.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef static het volgende:
ik wil best een confrontatie met je aangaan, etterig sujet.quote:
users met een nummer boven de 100.000 mogen pas vanaf 2010 iets vinden.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef lu_uk het volgende:
neuh, ik vind lucille de beste.
pak je hem mee naar med en wis je alles behalve de op.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef cynix ® het volgende:
[..]
goed topic, maar helaas in het verkeerde forum.
heeej, een l&s meet is eenmaal per jaar.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef dagonet het volgende:
[..]
ik kan niet, ik moet zuipen, hockeyen en zuipen komend weekend.
"irl" bedoel je? kom dan jonge ik knal jequote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef static het volgende:
[..]
ik wil best een confrontatie met je aangaan, etterig sujet.
ja, hallo, in fb zal hij worden gesloten door het voorbeeld in de crew die niet kan communiceren. breuls dus.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef cynix ® het volgende:
[..]
goed topic, maar helaas in het verkeerde forum.
rondedansjes zijn dat, cynix is gevat en to-the-point.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:27 schreef lu_uk het volgende:
nikky is ook wel goed.
en wie is die natalie, die zie ik eigenlijk nooit
shmoopy, ook al een tijdje niet gezien maar was wel goed
pfff ik ben een kloonquote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef cynix ® het volgende:
[..]
users met een nummer boven de 100.000 mogen pas vanaf 2010 iets vinden.
wat is mijn nummer? waar kan ik die vinden?quote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef cynix ® het volgende:
users met een nummer boven de 100.000 mogen pas vanaf 2010 iets vinden.
mijn mate van hockeyen ook.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef static het volgende:
[..]
heeej, een l&s meet is eenmaal per jaar.
eikel.quote:
eensquote:op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef static het volgende:
en nee, dit is geen geslijm.
forum adminquote:op maandag 22 augustus 2005 11:33 schreef kevin1bravo het volgende:
wat is een fa?
ze negeren me toch allemaal
hij was er vorig jaar toch al.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef static het volgende:
[..]
ik ook!quote:op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef lu_uk het volgende:
neuh, ik vind lucille de beste.
ja, en? nutteloze toevoeging dus.quote:
we hebben al andere afsprakenquote:op dinsdag 23 augustus 2005 01:08 schreef static het volgende:
[..]
ja, en? nutteloze toevoeging dus.
ohw, en jij en knut zijn welkom hoor.
een blik op je notes maakt duidelijk waarom je dat vindt. een blik op med maakt duidelijk wat ik daar weer van vindt.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:07 schreef brainvoyager het volgende:
er bestaan geen goede fa's stelletje lullo's.
iedereen krijgt iets over zijn notes te horen. behalve ikquote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:29 schreef cynix ® het volgende:
[..]
een blik op je notes maakt duidelijk waarom je dat vindt. een blik op med maakt duidelijk wat ik daar weer van vindt.
jij hebt 1 lullig nootje, ergens gescoord in 2004 voor het weg-editen van iets in dig.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef kevin1bravo het volgende:
iedereen krijgt iets over zijn notes te horen. behalve ik![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:29 schreef cynix ® het volgende:
[..]
een blik op je notes maakt duidelijk waarom je dat vindt. een blik op med maakt duidelijk wat ik daar weer van vindt.
doe gerust mee.quote:
iets met 63quote:op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef #ANONIEM het volgende:
wat is nou mijn usernummer dan???!!!
aha!quote:
* blinky schopt gebakken_vissiequote:op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef gebakken_vissie het volgende:
je kan een hoop over cynix zeggen, maar .... euhm...
ja, je kan een hoop over 'm zeggen. dat was het eigenlijk wel
100.000 geregistreerde gebruikers. 2 fans. zelfs de neerlandsche politiek zou met die cijfers hun conclusies trekken, maar van jou zie ik nog geen med.......quote:
als nou blijkt dat niemand jou mot, pak je dan ook je biezen?quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]
100.000 geregistreerde gebruikers. 2 fans. zelfs de neerlandsche politiek zou met die cijfers hun conclusies trekken, maar van jou zie ik nog geen med.......
als nou blijkt dat niemand jou mot, pak je dan ook je biezen?quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef nolius het volgende:
[..]
als nou blijkt dat niemand jou mot, pak je dan ook je biezen?
nee. dan zoek ik een frigide vriendin en ga ik een radioprogramma maken.quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef nolius het volgende:
[..]
kan hij makkelijk ja op antwoorden! er is er eentje die hem zeker wel mot!quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef nolius het volgende:
ik vroeg me al af welke josti deze inkopper zou makenquote:op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef static het volgende:
[..]
dat moet ik als een 'nee' opvatten?quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]
nee. dan zoek ik een frigide vriendin en ga ik een radioprogramma maken.
neequote:op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef gebakken_vissie het volgende:
aha!
jij hebt mijn tag nu dus. jij bent dus die heel bijzonder iemand waardoor nikky mijn tag heeft verwijderd![]()
![]()
quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef nolius het volgende:
[..]
dat moet ik als een 'nee' opvatten?
bel pp eens. zit op hetzelfde niveau.
takes one to know one.quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef nolius het volgende:
[..]
ik vroeg me al af welke josti deze inkopper zou maken
huh?quote:op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef static het volgende:
hij is wel uitermate saai geworden op [bepaalde] meetings.
heb je zelf enig idee waar je het over hebt?quote:op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]niet eens een echt gevatte en humoristische opmerking?
nou ja, was ook stom van me om daar op te hopen
niet alleen dat denk ikquote:op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef cynix ® het volgende:
[..]
huh?
omdat ik de vorige keer alléén sliep voor de verandering?
jij blijkbaar totaal weer eens niet. maar dat is al jaren overduidelijkquote:op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef nolius het volgende:
[..]
heb je zelf enig idee waar je het over hebt?
whehehe.quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]
nee. dan zoek ik een frigide vriendin en ga ik een radioprogramma maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |