doe gerust mee.quote:
iets met 63quote:op woensdag 24 augustus 2005 02:08 schreef #ANONIEM het volgende:
wat is nou mijn usernummer dan???!!!
aha!quote:
* blinky schopt gebakken_vissiequote:op woensdag 24 augustus 2005 16:04 schreef gebakken_vissie het volgende:
je kan een hoop over cynix zeggen, maar .... euhm...
ja, je kan een hoop over 'm zeggen. dat was het eigenlijk wel
100.000 geregistreerde gebruikers. 2 fans. zelfs de neerlandsche politiek zou met die cijfers hun conclusies trekken, maar van jou zie ik nog geen med.......quote:
als nou blijkt dat niemand jou mot, pak je dan ook je biezen?quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:20 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]
100.000 geregistreerde gebruikers. 2 fans. zelfs de neerlandsche politiek zou met die cijfers hun conclusies trekken, maar van jou zie ik nog geen med.......
als nou blijkt dat niemand jou mot, pak je dan ook je biezen?quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef nolius het volgende:
[..]
als nou blijkt dat niemand jou mot, pak je dan ook je biezen?
nee. dan zoek ik een frigide vriendin en ga ik een radioprogramma maken.quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef nolius het volgende:
[..]
kan hij makkelijk ja op antwoorden! er is er eentje die hem zeker wel mot!quote:op woensdag 24 augustus 2005 16:57 schreef nolius het volgende:
ik vroeg me al af welke josti deze inkopper zou makenquote:op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef static het volgende:
[..]
dat moet ik als een 'nee' opvatten?quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]
nee. dan zoek ik een frigide vriendin en ga ik een radioprogramma maken.
neequote:op woensdag 24 augustus 2005 16:05 schreef gebakken_vissie het volgende:
aha!
jij hebt mijn tag nu dus. jij bent dus die heel bijzonder iemand waardoor nikky mijn tag heeft verwijderd![]()
![]()
quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:50 schreef nolius het volgende:
[..]
dat moet ik als een 'nee' opvatten?
bel pp eens. zit op hetzelfde niveau.
takes one to know one.quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef nolius het volgende:
[..]
ik vroeg me al af welke josti deze inkopper zou maken
huh?quote:op woensdag 24 augustus 2005 01:38 schreef static het volgende:
hij is wel uitermate saai geworden op [bepaalde] meetings.
heb je zelf enig idee waar je het over hebt?quote:op woensdag 24 augustus 2005 18:03 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]niet eens een echt gevatte en humoristische opmerking?
nou ja, was ook stom van me om daar op te hopen
niet alleen dat denk ikquote:op woensdag 24 augustus 2005 18:34 schreef cynix ® het volgende:
[..]
huh?
omdat ik de vorige keer alléén sliep voor de verandering?
jij blijkbaar totaal weer eens niet. maar dat is al jaren overduidelijkquote:op woensdag 24 augustus 2005 21:00 schreef nolius het volgende:
[..]
heb je zelf enig idee waar je het over hebt?
whehehe.quote:op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef gebakken_vissie het volgende:
[..]
nee. dan zoek ik een frigide vriendin en ga ik een radioprogramma maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |