mijn mate van hockeyen ook.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef static het volgende:
[..]
heeej, een l&s meet is eenmaal per jaar.
eikel.quote:
eensquote:op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef static het volgende:
volgens mij een van de beste fa's.
mag ook wel eens gezegd worden.
en nee, dit is geen geslijm.
forum adminquote:op maandag 22 augustus 2005 11:33 schreef kevin1bravo het volgende:
wat is een fa?
ze negeren me toch allemaal
hij was er vorig jaar toch al.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef static het volgende:
[..]
jij bent een groentje die niet eens op de meet wil komen.
ik ook!quote:op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef lu_uk het volgende:
neuh, ik vind lucille de beste.
ja, en? nutteloze toevoeging dus.quote:
we hebben al andere afsprakenquote:op dinsdag 23 augustus 2005 01:08 schreef static het volgende:
[..]
ja, en? nutteloze toevoeging dus.
ohw, en jij en knut zijn welkom hoor.
een blik op je notes maakt duidelijk waarom je dat vindt. een blik op med maakt duidelijk wat ik daar weer van vindt.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:07 schreef brainvoyager het volgende:
er bestaan geen goede fa's stelletje lullo's.
iedereen krijgt iets over zijn notes te horen. behalve ikquote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:29 schreef cynix ® het volgende:
[..]
een blik op je notes maakt duidelijk waarom je dat vindt. een blik op med maakt duidelijk wat ik daar weer van vindt.
jij hebt 1 lullig nootje, ergens gescoord in 2004 voor het weg-editen van iets in dig.quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef kevin1bravo het volgende:
iedereen krijgt iets over zijn notes te horen. behalve ik![]()
quote:op dinsdag 23 augustus 2005 10:29 schreef cynix ® het volgende:
[..]
een blik op je notes maakt duidelijk waarom je dat vindt. een blik op med maakt duidelijk wat ik daar weer van vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |