een grapje zekerquote:op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef static het volgende:
volgens mij een van de beste fa's.
mag ook wel eens gezegd worden.
en nee, dit is geen geslijm.
jij bent een groentje die niet eens op de meet wil komen.quote:
bek dicht tegen dagonet ja, gladioolquote:op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef static het volgende:
[..]
jij bent een groentje die niet eens op de meet wil komen.
is je dildo leeg ofzo? of zijn er wat irritaties aan je poepgaatje?quote:op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een grapje zeker![]()
hoe bedenk je het mafkees![]()
ohw, voorbeeld-van-hoe-het-niet-moet. verbale kastijding nodig, afgescheurd stuk pinknagel?quote:op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef dwc_ruffryder het volgende:
[..]
bek dicht tegen dagonet ja, gladiool.
nerdquote:op maandag 22 augustus 2005 01:19 schreef static het volgende:
[..]
ohw, voorbeeld-van-hoe-het-niet-moet. verbale kastijding nodig, afgescheurd stuk pinknagel?
ik kan niet, ik moet zuipen, hockeyen en zuipen komend weekend.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef static het volgende:
[..]
jij bent een groentje die niet eens op de meet wil komen.
goed topic, maar helaas in het verkeerde forum.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef static het volgende:
volgens mij een van de beste fa's.
mag ook wel eens gezegd worden.
ik wil best een confrontatie met je aangaan, etterig sujet.quote:
users met een nummer boven de 100.000 mogen pas vanaf 2010 iets vinden.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef lu_uk het volgende:
neuh, ik vind lucille de beste.
pak je hem mee naar med en wis je alles behalve de op.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef cynix ® het volgende:
[..]
goed topic, maar helaas in het verkeerde forum.
heeej, een l&s meet is eenmaal per jaar.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef dagonet het volgende:
[..]
ik kan niet, ik moet zuipen, hockeyen en zuipen komend weekend.
"irl" bedoel je? kom dan jonge ik knal jequote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef static het volgende:
[..]
ik wil best een confrontatie met je aangaan, etterig sujet.
ja, hallo, in fb zal hij worden gesloten door het voorbeeld in de crew die niet kan communiceren. breuls dus.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef cynix ® het volgende:
[..]
goed topic, maar helaas in het verkeerde forum.
rondedansjes zijn dat, cynix is gevat en to-the-point.quote:op maandag 22 augustus 2005 01:27 schreef lu_uk het volgende:
nikky is ook wel goed.
en wie is die natalie, die zie ik eigenlijk nooit
shmoopy, ook al een tijdje niet gezien maar was wel goed
pfff ik ben een kloonquote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef cynix ® het volgende:
[..]
users met een nummer boven de 100.000 mogen pas vanaf 2010 iets vinden.
wat is mijn nummer? waar kan ik die vinden?quote:op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef cynix ® het volgende:
users met een nummer boven de 100.000 mogen pas vanaf 2010 iets vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |