quote:
treinkaping van molukkers in jaren 70quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ik heb mijn TV gister het raam uitgetieft...
De ontruiming wordt al uitgebreid. De politie zal het dus wel als een ernstig iets zien...quote:UTRECHT - Het Centraal Station in Utrecht is zondagavond ontruimd omdat in een van de treinen een verdacht pakketje is gevonden. Ook het Beatrixtheater en het Jaarbeursplein worden ontruimd, aldus de politie. Iedereen moet in een straal van 150 meter van het station blijven.
Oh, zo... Grappig jah...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef biertapper het volgende:
[..]
treinkaping van molukkers in jaren 70
Cool, ik *woon* binnen een straal van 150 meter van het cs!quote:UTRECHT - Het Centraal Station in Utrecht is zondagavond ontruimd omdat in een van de treinen een verdacht pakketje is gevonden. Ook het Beatrixtheater en het Jaarbeursplein worden ontruimd, aldus de politie. Iedereen moet in een straal van 150 meter van het station blijven
hou ons dan is ff op de hoogtequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Cool, ik *woon* binnen een straal van 150 meter van het cs!
Zaterdag?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
Treinverkeer Utrecht ligt stil vanwege 'verdachte tas'
Uitgegeven op 21 augustus 2005 om 20:55 uur
(Novum) - Op last van de politie rijden er geen treinen van en naar Utrecht. De politie heeft zaterdag in een trein een achtergelaten tas gevonden en vond de situatie zo verdacht dat het gebied rond de trein is ontruimd. Dat zegt woordvoerder Henk de Jong van Pro Rail.
De tas werd omstreeks 19.45 uur ontdekt. Een bomverkenner onderzoekt of de tas daadwerkelijk een gevaar oplevert.
De trein staat in de buurt van de post waarvandaan het treinverkeer wordt gecoördineerd, waardoor behalve rond Utrecht ook het treinverkeer in andere streken ontregeld zal zijn. Nog niet duidelijk is wanneer het treinverkeer kan worden hervat
Nou ik ging er rond 20.17 weg, was toen nog niks aan de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
...
De tas werd omstreeks 19.45 uur ontdekt. Een bomverkenner onderzoekt of de tas daadwerkelijk een gevaar oplevert.
...
Dat zou erg grappig zijn ja..quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:48 schreef Foo_niks het volgende:
o.k dus iedereen loopt nu richting jaarbeursplein en daar gaan de spijkerbommen af........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |