quote:
treinkaping van molukkers in jaren 70quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:32 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ik heb mijn TV gister het raam uitgetieft...
De ontruiming wordt al uitgebreid. De politie zal het dus wel als een ernstig iets zien...quote:UTRECHT - Het Centraal Station in Utrecht is zondagavond ontruimd omdat in een van de treinen een verdacht pakketje is gevonden. Ook het Beatrixtheater en het Jaarbeursplein worden ontruimd, aldus de politie. Iedereen moet in een straal van 150 meter van het station blijven.
Oh, zo... Grappig jah...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef biertapper het volgende:
[..]
treinkaping van molukkers in jaren 70
Cool, ik *woon* binnen een straal van 150 meter van het cs!quote:UTRECHT - Het Centraal Station in Utrecht is zondagavond ontruimd omdat in een van de treinen een verdacht pakketje is gevonden. Ook het Beatrixtheater en het Jaarbeursplein worden ontruimd, aldus de politie. Iedereen moet in een straal van 150 meter van het station blijven
hou ons dan is ff op de hoogtequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Cool, ik *woon* binnen een straal van 150 meter van het cs!
Zaterdag?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
Treinverkeer Utrecht ligt stil vanwege 'verdachte tas'
Uitgegeven op 21 augustus 2005 om 20:55 uur
(Novum) - Op last van de politie rijden er geen treinen van en naar Utrecht. De politie heeft zaterdag in een trein een achtergelaten tas gevonden en vond de situatie zo verdacht dat het gebied rond de trein is ontruimd. Dat zegt woordvoerder Henk de Jong van Pro Rail.
De tas werd omstreeks 19.45 uur ontdekt. Een bomverkenner onderzoekt of de tas daadwerkelijk een gevaar oplevert.
De trein staat in de buurt van de post waarvandaan het treinverkeer wordt gecoördineerd, waardoor behalve rond Utrecht ook het treinverkeer in andere streken ontregeld zal zijn. Nog niet duidelijk is wanneer het treinverkeer kan worden hervat
Nou ik ging er rond 20.17 weg, was toen nog niks aan de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
...
De tas werd omstreeks 19.45 uur ontdekt. Een bomverkenner onderzoekt of de tas daadwerkelijk een gevaar oplevert.
...
Dat zou erg grappig zijn ja..quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:48 schreef Foo_niks het volgende:
o.k dus iedereen loopt nu richting jaarbeursplein en daar gaan de spijkerbommen af........
Klopt dus dat het de 19:47 vanuit Utrecht naar Den Bosch is.quote:[update] Utrecht CS ontruimd
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: NOS Teletekst
Gepubliceerd: zondag 21 augustus 2005 @ 20:55 - Laatst bijgewerkt: 21 augustus @ 21:32
dfr0st, Nienix, justhg en RuL0R hadden ons via de nieuws-submit te melden:
Utrecht Centraal Station is zojuist ontruimd na de vondst van een verdachte tas in een van de treinen. Aanvankelijk stelde de NS alleen twee sporen buiten dienst, maar besloot even later al het treinverkeer stil te leggen.
Update 21:32
Ook het Beatrixtheater en het Jaarbeursplein worden ontruimd. Iedereen moet in een straal van 150 meter van het station blijven. De NS stelde eerst twee sporen buiten dienst, maar moest later op last van de politie al het treinverkeer stil leggen. Alle reizigers moesten uit de treinen.
Rond 19:45 uur meldden treinreizigers die uit de intercity van Amsterdam naar Eindhoven kwamen, dat er zich een onbeheerde reistas in de trein bevond. De intercity stond op dat moment stil op spoor 15. De politie is bezig met een eerste verkenning van het object.
In 1998 in Kenya deden ze dat toch al ...quote:maar nog niemand heeft een nepaanslag geplaatst zodat mensen massaal de echte aanslag inlopen
er staat een tas met vuile was in een trein en allerlei kneusjes mogen nu eindelijk een keer met een geel hesje aan mensen wegsturenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Kut komt ook geen NOS Journaal op 1, 2 of 3 zijn andere programma's ben nu toch wel benieuwd wat er allemaal heerst. Kan ook al geen webcam vinden![]()
Zo interessant is het niet, er gebeurt bar weinig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Kut komt ook geen NOS Journaal op 1, 2 of 3 zijn andere programma's ben nu toch wel benieuwd wat er allemaal heerst. Kan ook al geen webcam vinden![]()
Mischien denken ze wel dat hij een Moslim extremist isquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:11 schreef its_me_ het volgende:
Maar waarom word jij dan niet weggestuurd Schorpioen? Jij woont nl. in straal van 150 meter.
Ik weet het niet, ik denk dat in de risicoanalyse het ontruimen van dat ene klein straatje als iets te veel moeite naar voren is gekomenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:11 schreef its_me_ het volgende:
Maar waarom word jij dan niet weggestuurd Schorpioen? Jij woont nl. in straal van 150 meter.
Valt er al meer te zien nu??quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:15 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat in de risicoanalyse het ontruimen van dat ene klein straatje als iets te veel moeite naar voren is gekomen
Mijn moeder belde al in paniek op: "VLUCHT! VLUCHT!! NU KAN HET NOG!!!"
misschien is er wat ontploft hij reageert nie meerquote:
Ook niet voor grootschaligheid ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:06 schreef Moehaha het volgende:
[..]
In 1998 in Kenya deden ze dat toch al ...
Klein bommetje in een vuilnisbak, zodat het een hoop mensen aantrekt (nieuwsgierig), om vervolgens een mega autobom af te laten gaan ...
Dusss ... geen originaliteitspunten ...
Als er een explosie is hoor jij hem eerder dan wijquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:31 schreef DaafAzuil het volgende:
ik heb uitzicht op 't station vanaf hier, dus als er een explosie hoor zijn jullie de eerste die 't horen!
Ik denk dat jij hem eerder hoort als je er zo dichtbij woontquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:31 schreef DaafAzuil het volgende:
ik heb uitzicht op 't station vanaf hier, dus als er een explosie hoor zijn jullie de eerste die 't horen!
Offtopic: In welk programma was dit? Dan kan ik hem ff opzoeken op omroep.nl.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef biertapper het volgende:
[..]
treinkaping van molukkers in jaren 70
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:32 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Als er een explosie is hoor jij hem eerder dan wij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |