Ik wil ook even melden dat ik geen mail van je gezien heb. Niet dat ik je negeer dusquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:06 schreef MikeyMo het volgende:
KLB-mods, ik heb jullie gemaild tot betrekking van dit topic: Mensen die hun hele priveleven in hun msn-naam melden
of de msn namen door mij gepost gewist kunnen worden gaarne
ps. iemand quote de namen ook btw
Jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt, probeer dat nou niet in iemand anders z'n schoenen te schuiven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef McCarthy het volgende:
snap je de OP wel yvonne
JMG, jij snapt het wel, het is dus echt aan het ontsporen en een doelbewuste poging om mij belachelijk te maken, slotje of off topic geluiter wissen aub.
je bent tenslotte een mod
Help even... dat is een dreigement / belofte doorhalen wat niet van toepassingquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef McCarthy het volgende:
eh yvonne, als jij dat topic niet sluit post ik nooit meer een topic op FOK
Ach, dan heb je tijd genoeg om de auto te gaan wassen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:38 schreef McCarthy het volgende:
eh yvonne, als jij dat topic niet sluit post ik nooit meer een topic op FOK
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:49 schreef yvonne het volgende:
Ach, hij is offline
Is het al tijd voor een Stille Tocht?
Wat is een student dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Daar lopen toch alleen werkloze paupers in mee?
Oh, ik dacht dat het voor hem georganiseerd moest worden, niet dat het de bedoeling was dat hij zelf mee zou lopen.quote:
kul, je weet best dat OPs in klb harder zijn dan elders. Dat doet gene afbeurk aan het onderwerp.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt, probeer dat nou niet in iemand anders z'n schoenen te schuiven.
Yvonne, mijn printer is kapot. Kun jij bovenstaande quote even printen en inlijsten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef McCarthy het volgende:
dit was mijn laatste post. ik log uit en post hier nooit meer
kut forum.
Ik quote het wel even voor alle zekerheid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kul, je weet best dat OPs in klb harder zijn dan elders. Dat doet gene afbeurk aan het onderwerp.
kut forum.
Je bent wel een mietje dat je je zo makkelijk weg laat jagenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kul, je weet best dat OPs in klb harder zijn dan elders. Dat doet gene afbeurk aan het onderwerp.
kut forum.
Mja, stond hier wel best eigenlijk..quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:41 schreef Herald het volgende:
hoi, cumdodgers weer hier naar toe verplaatsen, bedankt
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mja, stond hier wel best eigenlijk..
*hengelt*
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
kut forum.
Als je dan ook nog even aangeeft met welke topics je een probleem hebt, dan komen we nog eens ergensquote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Tarak het volgende:
Is Klaagbak een soort Onzin geworden? Dit subforum is een teringzooi aan het worden.
Er zit toch een kern van waarheid in...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef gelly het volgende:
Rappers die zich als apen over het podium bewegen
Oi, nu graag buiten een slotje ook verdere actie graag. Lijkt wel alsof er geen reet aan gedaan wordt.
Dat limburgers achterlijk zijn ? idd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er zit toch een kern van waarheid in...
Hij is toch goed zo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:42 schreef HuHu het volgende:
Kan een lief modje even deze TT: Potverdriedubbeltjes wat een dekselse telefoon!
veranderen in iets als: Potjandriedubbeltjes, opa's mobiele telefoon doet 't niet.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat limburgers achterlijk zijn ? idd.
Idd. En nu opzouten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat me raden je luisterd rapen zit aan de breezer...
Wil je even kappen nu?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat me raden je luisterd rapen zit aan de breezer...
quote:
Uhm, ik heb dus net dat topic op slot getieft en een ban uitgedeeld. Dus of er niets mis was met dat topic weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik doe niks bijzonders en ik reageerde al niet meer.
En daarbij geeft hij het zelf toe.
En kom op er is toch niks mis met dat topic , hij begint er gewoon ophef mee te maken en mij dan zitten te beledigen.
Terwijl ik gewoon zeg dat er niks mis met dat topic is en dat doe je zelf ook.
Hij gaat door dan niet ik!
Ik vind dat best wel realiteit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, ik heb dus net dat topic op slot getieft en een ban uitgedeeld. Dus of er niets mis was met dat topic weet ik zo net nog niet..
Omdat Schmoopyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |