Wauw, je vindt jezelf nu zeker enorm origineel.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Frank-NL het volgende:
Verkapt "ik heb eigenlijk niks te klagen" topic.
Die zag ik niet aankomen hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Ricky_ het volgende:
Verkapt TS-bash topic.
Eigenlijk niet verkapt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen hoor.![]()
![]()
Als je dit even in breezertaal had gedaan en de taalfout eruit had gehaald, had je aan alle punten wel zo'n beetje voldaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Frank-NL het volgende:
Verkapt "ik heb eigenlijk niks te klagen" topic.
Jij bent tenminste origineel.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef type_29 het volgende:
Mensen die met lijstjes aan komen zetten.
Ben jij een Boschenaar eigenlijk ??quote:
nee, alleen irritant.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef Rio het volgende:
- Ik haat spelfouten
- Ik gebruik soms "verkapt...topic" (let op de gelijke aanhalingstekens)
- Ik plaats soms onzinnige posts
- Mijn avatar is irritant
Dus ben ik nu een lul?
Nee, dit topic blinkt uit van originaliteit.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw, je vindt jezelf nu zeker enorm origineel.![]()
![]()
Ik erger me soms nogal aan mensen die off-topic gaan posten.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben jij een Boschenaar eigenlijk ??
Zie nu mijj fout in OP, speciaal voor jou gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:37 schreef Rio het volgende:
- Ik haat spelfouten
- Ik gebruik soms "verkapt...topic" (let op de gelijke aanhalingstekens)
- Ik plaats soms onzinnige posts
- Mijn avatar is irritant
Dus ben ik nu een lul?
edit: ik haat trouwens limbo's en brabo's ook, was ik vergeten te zeggen.
Ja joh, da's nou vervelend.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik erger me soms nogal aan mensen die off-topic gaan posten.
score 5 uit 6... oftewel... ja, ik ben irritantquote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef snakelady het volgende:
1. Breezer/chat/msn taal of wat er dan ook weer in de mode is. nee, dat doe ik niet![]()
2. Mensen die niet willen lezen . iedereen leest wel eens ergens overheen![]()
3. Mensen die maar wat lullen en onzinnige antwoorden geven. check, guilty![]()
4. Aankomen met "verkapt .... topic". soms![]()
5. Mensen die zeiken over elk klein typ- of spelvoutje ooohhh... ja, schuldig
6. Mensen die juist doen waar TS over klaagt. komt ook wel eens voor![]()
Ach, er is mee te leven hoor.quote:
Ik heb geen bad!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:50 schreef Natalie het volgende:
Luitjes die zeiken om het zeiken of het 'wel geinig' vinden om hun frustraties op anderen te botvieren terwijl ze beter gewoon een warm bad kunnen nemen.
Aan dat gebrekkige Nederlands erger ik me ook wel eigenlijk. 't Hoeft echt niet foutloos, maar een béétje je best doen is niet teveel gevraagd.
Over jou.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Waar gaat dit topic over.. geen zin om te lezen
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:58 schreef KastaNovalium het volgende:
Houd toch gewoon een keer je bek dicht stinkhoer.
of mensen die "helemaal paranoia" zijn - ook irritantquote:Op woensdag 7 september 2005 14:42 schreef rthls het volgende:
Ik erger me aan mensen die zich aan iets irriteren...
Echt heel irri idd.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:57 schreef trancethrust het volgende:
verhaal
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef joris007 het volgende:
ik kan me heel erg ergeren aan mensen die irriteren en ergeren door elkaar halen, verder niet echt eigenlijk...
En zou je die mening kunnen onderbouwen??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:58 schreef KastaNovalium het volgende:
Houd toch gewoon een keer je bek dicht stinkhoer.
Mensen die denken dat irriteren en ergeren verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:04 schreef joris007 het volgende:
ik kan me heel erg ergeren aan mensen die irriteren en ergeren door elkaar halen, verder niet echt eigenlijk...
User die zelf niet in staat zijn een post te typen en daarom maar klakkeloos een ander gaan quoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |