Ja, dat dacht ik dus ook al.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:28 schreef Slarioux het volgende:
FTP?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
JA, sterf verdoemde capslock baggertoets, STerF daN toch!!11!~quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:30 schreef HuHu het volgende:
En die hoerige tyfus graf Caps-Lock van je schimmelpokken baggerpc is óók al stuk.
Maar natuurlijk waarde mede-forummer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef Keiichi het volgende:
Kun je het ook zonder vloeken of wat dan ook opnoemen?
Ik begrijp er namelijk geen ruk vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou idd fijn zijn, was absoluut niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:32 schreef PuPu het volgende:
Kan een modje trouwens even een toLowerCase() over de TT heen halen?
Benny, op het internet ben ik niet stoer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:29 schreef BennyNL het volgende:
jij bent zo stoer!!! (op het internetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:33 schreef DjDev het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Open er een nuttig topic over in DIG.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:34 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maar natuurlijk waarde mede-forummer.
Mijn gsm wil niet naar behoren communiceren met mijn pc.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kutuserquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef kanaiken het volgende:
kuttopic
Nuttige topics zijn niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:37 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Open er een nuttig topic over in DIG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop