dat krijg ik best vaak te horenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef nozem het volgende:
Ik vond je vroeger beter Herald.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, je bent net als ik de 25 gepasseerd, dan word je minder scherp. Ik heb er ook last van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:10 schreef Herald het volgende:
[..]
dat krijg ik best vaak te horen
volgens mij willen jullie dat ik gewoon weer R&P kneusjes ga afzeiken ehom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verkapt-Herald-je-bent-een-oude-lul-postquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef nozem het volgende:
Nee, je bent net als ik de 25 gepasseerd, dan word je minder scherp. Ik heb er ook last van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verkapt-wij-zijn-beiden-oude-lullen-postquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:14 schreef Herald het volgende:
[..]
verkapt-Herald-je-bent-een-oude-lul-post
nou dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eh, volgens die theorie hoor ik dan supderdesuperscherp te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:15 schreef nozem het volgende:
Verkapt-wij-zijn-beiden-oude-lullen-post
Maar wellicht heb je nu wel een sociaal leven, daar worden mensen wel eens minder scherp van.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom is iedereen die het lef heeft een topic in KLB te openen een held.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef TijnIIE het volgende:
Verkapt ik-wil-graag-met-de-grond-gelijk-worden-gemaakt-in-KLB Topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm. Dan ligt het toch echt aan ouderdom. Maar niet getreurd, zo rond je 35e krijg je vast weer een opleving. Overigens valt het te betwisten of FOK! dan nog bestaat, laten we het verdomme niet hopen zeg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:17 schreef Herald het volgende:
[..]
eh, volgens die theorie hoor ik dan supderdesuperscherp te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, je hebt nog fans Herald, dat moet toch opluchten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef Agiath het volgende:
Prachtig Stukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef R_ON het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-goed-analyseren-topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop