De hele lange termijn visie, maar dan bestaan Fok! en wij allang niet meer, de korte termijn is aan de rechts-extremistjes. Hoewel ik overigens ook niet denk dat Fok ten einde komt, omdat een zestal extremistjes wat weblogjes hebben opgezet. Echter aanpakken kun je hen niet. Ze kunnen rustig veel en veel te ver gaan, denk ik... Ik trek wat dat betreft parallellen met het moslim-extremisme.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe niet zo zielig. mensen met verstand en lange termijn visie winnen het altijd.
Zucht, moet ik nou al het werk voor je doen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef Nolius het volgende:
[..]
blablabla lees je in blablabla
Maar over wie gaat het nu en waar staat het?
Ach ja, je bent een keer te gast geweest in een van de best beluisterde uitzendingen. Waarom zou je dat niet ook zijn in de slechts-beluisterde uitzendingquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg, maar best een goed idee om dit eens via Fok!radio te elaboreren, vind je niet? Aan hoor (sjuuun en luuucida), wederhoor (de andere kant) doen enz. Wat jij? Interessante vraag daarbij: is Fok! werkelijk het Stalinistische bolwerk waar het voor gehouden wordt door bepaalde elementen of juist de liberale oase die anderen erin herkennen.
Nah, best goed te volgen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet altijd de dikke van Dale erbij pakken wanneer ik Ryan3's posts lees. Hebben jullie dat ook?
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zucht, moet ik nou al het werk voor je doen?
Nee, maar in onze correspondentie vraagt Umberto Eco mij dan ook regelmatig of ik wat minder lettergrepen in één zin zou willen gebruiken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Owquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php begin hier maar eens mee.
Je snapt het al zie ik, je mist alleen nog de theoretische onderbouwing.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:35 schreef yvonne het volgende:
en ik ben beter dan de rest en betaal dus niks.
Deel 1.
Game on
Mijn God, wat triest. Dit is niet meer om te lachen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://fokdiscussie.6.forumer.com/index.php begin hier maar eens mee.
Nou ja, ik krijg vooral de indruk dat hij er op latere leeftijd wat ingewikkelde woordjes bijgeleerd heeft. Dat het anti-intellectuïsme aan de winnende hand is, is aan hem goed te merken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Ik moet altijd de dikke van Dale erbij pakken wanneer ik Ryan3's posts lees. Hebben jullie dat ook?
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb zelfs dáár niet eens een eigen topic lopen. Dan ben je toch wel de sneuheid hemzelve.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn God, wat triest. Dit is niet meer om te lachen.
Als je daar geen topic hebt lopen of zij als zij geen topic over jou hebben lopen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb zelfs dáár niet eens een eigen topic lopen. Dan ben je toch wel de sneuheid hemzelve.
één van de...?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ach ja, je bent een keer te gast geweest in een van de best beluisterde uitzendingen. Waarom zou je dat niet ook zijn in de slechts-beluisterde uitzending![]()
Het is natuurlijk anti-intellectualisme, prutser.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg vooral de indruk dat hij er op latere leeftijd wat ingewikkelde woordjes bijgeleerd heeft. Dat het anti-intellectuïsme aan de winnende hand is, is aan hem goed te merken.
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Als je daar geen topic hebt lopen of zij als zij geen topic over jou hebben lopen?
Ehehehehehe!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, maar in onze correspondentie vraagt Umberto Eco mij dan ook regelmatig of ik wat minder lettergrepen in één zin zou willen gebruiken.
Mooi, CW. Da's mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:14 schreef CartWOman het volgende:
BS (ja, BS ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |