Ik vraag of je Lucy bent, slimmeke.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:22 schreef fbto het volgende:
[..]
Oftewel jij beeldt het in, want ik ben lucy NIET. Verder kun je met je kloonraadsels de pot op.![]()
Ja, en wat loop je dan te kankeren?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:25 schreef fbto het volgende:
[..]
Daaropvolgend geef ik antwoord. En dank je.
FF geresumeerd; jij bent juist diegene die mij ervan beticht dat ik een kloon van Lucy zou zijn. Vervolgens ga je als een klein kind erop doordrammen, grow up.quote:
Nodig je lionsguy ook uit?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:21 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mocht er ooit een Fok TV komen, dan wil ik McCarthy en CherryMoonTraxx in een Jerry Springer achtige uitzending naast een stel werklozen en bijstandsmoeders.![]()
Zeg eens, je bent een kloon, ik lanceer de naam Lucy en volgens mij verder niets. Degene die doordramt, ben jij. Ik zou alleen graag weten wie je dan bent van het olijke zestal in Fok!-retraite. Lijkt me geen doordrammen gewoon gezonde nieuwsgierigheid toch? Geef toe als je zo'n hekel hebt aan Fok! en toch de moeite neemt om hier met een kloon en een proxy te posten dan is er toch heel wat lievde verloren gegaan voor de site van Danny. Of je dat nu wil toegeven of niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:28 schreef fbto het volgende:
[..]
FF geresumeerd; jij bent juist diegene die mij ervan beticht dat ik een kloon van Lucy ben. Vervolgens ga je als een klein kind erop doordrammen, grow up.
Noliusquote:
Ooooooooooooooow, wat doe je nu!!!!!!!quote:
Zeg, maar best een goed idee om dit eens via Fok!radio te elaboreren, vind je niet? Aan hoor (sjuuun en luuucida), wederhoor (de andere kant) doen enz. Wat jij? Interessante vraag daarbij: is Fok! werkelijk het Stalinistische bolwerk waar het voor gehouden wordt door bepaalde elementen of juist de liberale oase die anderen erin herkennen.quote:
Neuh, juist jij blijft doormekkeren over iemand met de naam Lucy.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg eens, je bent een kloon, ik lanceer de naam Lucy en volgens mij verder niets. [quote]Je praat zoveel poep dat je stikt in strontvliegen. Als je es terugleest, dan staat er dat je mij voor Lucy aanziet.[quote]Degene die doordramt, ben jij.
Eh, gaan we ineens dure woordjes gebruiken, om hiermee intellectuele ontwikkeling aan te tonen? Doe es normaal. En wat zestal? Enlighten me.quote:Ik zou alleen graag weten wie je dan bent van het olijke zestal in Fok!-retraite.
iemand ervan betichten is andere koekquote:Lijkt me geen doordrammen gewoon gezonde nieuwsgierigheid toch?
Waarop baseer je dit? Je gaat ineens dingen erbij huichelen, zodat je terug kunt trappen. Nogmaals; grow up. Want ik beleef WEL plezier aan lezen van topics.quote:Geef toe als je zo'n hekel hebt aan Fok!
Ik maakte een doodverwensing tegen een user die fok zat te verbaggeren. Dat spreekt jouw relaas toch wel beetje tegen.quote:en toch de moeite neemt om hier met een kloon en een proxy te posten dan is er toch heel wat lievde verloren gegaan voor de site van Danny.
Ik geef enkel de waarheid toe, GEEN andermans waanideeëen. Voor jou is het dus helaas pindakaasquote:Of je dat nu wil toegeven of niet.
Nopequote:Second guess: PJO?
Ik ben uiteraard voor, als het maar niet door hand schudden besmettelijk isquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg, maar best een goed idee om dit eens via Fok!radio te elaboreren, vind je niet? Aan hoor (sjuuun en luuucida), wederhoor (de andere kant) doen enz. Wat jij? Interessante vraag daarbij: is Fok! werkelijk het Stalinistische bolwerk waar het voor gehouden wordt door bepaalde elementen of juist de liberale oase die anderen erin herkennen.
Ik denk zelfs dat we niet als vrienden uit elkaar gaan, dus wat dat betreft zitten we safe.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard voor, als het maar niet door hand schudden besmettelijk is
Nee, ik amuseer me kostelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij trekt het je toch niet al te zeer aan hè..
Wees gerust, al die users die helemaal niets wilen weten van Fok lezen ook hier gewoon mee om hun leventje enige betekenis te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zit ook lekker in de pocket van die webloggers hè. Ben je bang voor ze???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |