quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet echt wat vaker in POL lurken
Als sjuuun & luucida daar nu altijd gepost hadden dan was er nooit een ban gevallen idd.quote:
wat was de cynisch achterliggende reden om dit topic te openen? ik heb geen zin in speurwerk.quote:
Waarom? Ik nodig toch mensen uit om dat uit te leggen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oei je hebt nog een hoop in te lezen voor een dergelijke uitzending plaats kan vinden.
Oh ja even voor de statistieken ik ben evenals Sidekick en Bluesdude een kloon van jou.quote:
Mensen die toevallig binnen dezelfde grenzen wonen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat was de cynisch achterliggende reden om dit topic te openen? ik heb geen zin in speurwerk.
Dus dan zit ik wel in de crew?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ja even voor de statistieken ik ben evenals Sidekick en Bluesdude een kloon van jou.
Bepaalde achtergrondkennis is essentieel. Wist je b.v. al dat het commentaar op deze discussie hoogstwaarschijnlijk vanavond al is terug te lezen bij de Fok=Pollers?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Waarom? Ik nodig toch mensen uit om dat uit te leggen?
Lucy?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef fbto het volgende:
[..]
Hoi Ryandrietje.
Ja, ik ben een kloon. Dus? Kon je geen stok vinden om ermee terug te slaan?![]()
Wie? Waar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bepaalde achtergrondkennis is essentieel. Wist je b.v. al dat het commentaar op deze discussie hoogstwaarschijnlijk vanavond al is terug te lezen bij de Fok=Pollers?
Yep en 321 vergelijkbare topics in hete afgelopen jaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:15 schreef freako het volgende:
[..]
Mensen die toevallig binnen dezelfde grenzen wonen...
Danny ook een kloon van mij?quote:
Fok=Pollers???quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bepaalde achtergrondkennis is essentieel. Wist je b.v. al dat het commentaar op deze discussie hoogstwaarschijnlijk vanavond al is terug te lezen bij de Fok=Pollers?
gewoon bij een grope mensen die het de moeite waard ind onze over het algemeen vrij onzinnige slowchattopics na te blijven lezen terwijl ze al met veel herrie afsacheid hebben genomen van Fok!quote:
Wie? en waar doen ze dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
gewoon bij een grope mensen die het de moeite waard ind onze over het algemeen vrij onzinnige slowchattopics na te blijven lezen terwijl ze al met veel herrie afsacheid hebben genomen van Fok!
Je vergist je idd, ik raad zomaar wat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef fbto het volgende:
[..]
Euuuh, lucy? Vergis ik me of beeld jij weer vanalles in?
oid aah freakje lussje en sjun. Echt een goede omschrijving blijf ik je nog even schuldig.quote:
Nee helaasquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Danny ook een kloon van mij?
Indien zo, dan verkoop ik Fok! aan de hoogste bieder..
Ach, ik heb geen zin meer om die weblogjes af te gaan. Hebben niet veel te melden en bloedt vanzelf wel dood.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
oid aah freakje lussje en sjun. Echt een goede omschrijving blijf ik je nog even schuldig.
Oftewel jij beeldt het in, want ik ben lucy NIET. Verder kun je met je kloonraadsels de pot op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je vergist je idd, ik raad zomaar wat..
Dus niet zo flauw doen, wie ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |