Wat zei ik jequote:OPM heeft een nieuwe accu nodig
aanduwen is een fluitje van een cent
Grote jongenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef bwt het volgende:
heb al bij de rechtbank om verbetering gevraagd
De beste stuurlui staan aan walquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:01 schreef hollander172 het volgende:
Niet te geloven.
Wat is er nou zo moeilijk aan dat nummertje?
Nou niet dom gaan lullen heHquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zei ik je
Volgens Mercy kon het niet?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal
Hoe heeft OPM hem dan thuis aan de praat gekregen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nou niet dom gaan lullen heHmet een totaal lege accu kan je niet aanduwen zoals jij voorstelde
startkabelquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe heeft OPM hem dan thuis aan de praat gekregen?
mazzelaar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus is ook weer thuis dus ik krijg weer te eten
![]()
![]()
Beetje zelfstandig worden kan geen kwaad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus is ook weer thuis dus ik krijg weer te eten
![]()
![]()
ik kan ook zelf boodschappen doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beetje zelfstandig worden kan geen kwaad.
Oh okquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat moest haast wel want de accu was gortleeg![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vanavond MSN
Was en leuke dag, ook nog geen zin in verslag. Is dat nodig dan![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is niet perse nodig eerst gaat Raus maar frikandelletje in de Frietmachine gooien![]()
En pizza bestellen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan ook zelf boodschappen doen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:20 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, een tipje van de sluier dan maar
OPM die kneedowned van een helling bij Posbank.![]()
Jammer van dat LCD scherm van die camera, worden amper foto's meer gemaakt zo
Boeiuhquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet ik ook nog doen voordat ik mn Conti Road Attack's eronder gooi
Goddvveererre d dee trtyfyfuusssquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Dat noemt men een vetkuif
Als het hierop leek...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
Dat noemt men een vetkuif
En als het hierop leek...
Dan heb je Loesje gezien en niet Fulcrum
Want?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Nu Raus thuis is vind ze mij ineens niet zo lief meer![]()
Het gaat over de kat en die maakt het eten nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:37 schreef bwt het volgende:
HAHAHHAHA, nu moet je zelf je eten klaarmaken??
Hij heeft de kat wiet gevoerd ipv brokken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het gaat over de kat en die maakt het eten niet
Voornaam, Tweede Naam, Achternaam?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
Waar staat je naam eigenlijk voor bwt
Toedelidokie
Toen Raus weg was zat Loesje te paaldansen met Mercy's arm. Nu Raus terug is gaat Loesje weer paaldansen met Raus d'r arm. Snapt gequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij heeft de kat wiet gevoerd ipv brokken?![]()
Je had inderdaad wel even een simpele maaltijd in elkaar kunnen flansen, ze zal wel moe zijn nu.quote:
Doet ie volgens mij ook wel, hij is alleen aan het stoer doen op Fok!MCquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je had inderdaad wel even een simpele maaltijd in elkaar kunnen flansen, ze zal wel moe zijn nu.
Geile poesjes ook altijd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Toen Raus weg was zat Loesje te paaldansen met Mercy's arm. Nu Raus terug is gaat Loesje weer paaldansen met Raus d'r arm. Snapt ge![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Toen Raus weg was zat Loesje te paaldansen met Mercy's arm. Nu Raus terug is gaat Loesje weer paaldansen met Raus d'r arm. Snapt ge![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Doet ie volgens mij ook wel, hij is alleen aan het stoer doen op Fok!MCIn huize Den Bosch is Raus de baas
Heb het gevoel dat ik ook net met Raus zat te MSNen ipv Mercy
Ben het aan het controleren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef hicham het volgende:
Heb het gevoel dat ik ook net met Raus zat te MSNen ipv Mercy
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
Waar staat je naam eigenlijk voor bwt
Toedelidokie
hicham mag niet meer radenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Keep me up to date, wil weten of ik carriere kan maken als detective![]()
Hmm, waar heb je dan de codec vandaan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
.3gp filmpjes kun je ook gewoon posten hoor, netzoals ze op MF ook doen. Ik kan ze gewoon met WMplayer / realplayer bekijken
quote:
Zou het niet wetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, waar heb je dan de codec vandaan?
ik kan hem ook gewoon zienquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:49 schreef hicham het volgende:
.3gp filmpjes kun je ook gewoon posten hoor, netzoals ze op MF ook doen. Ik kan ze gewoon met WMplayer / realplayer bekijken
Op het filmpje vond ik het ook minder lijken dan het was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef ZX-7R het volgende:
gelukkig niet
mijn 1e burn out 2dayviel wel mee zo te zien, dacht aan de rook dat voorbij kwam dat er meer vanaf kwam...maar goed, oefening baart kunst
Opschakelen naar zn 4 zeg ik je !quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef ZX-7R het volgende:
gelukkig niet
mijn 1e burn out 2dayviel wel mee zo te zien, dacht aan de rook dat voorbij kwam dat er meer vanaf kwam...maar goed, oefening baart kunst
ach jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op het filmpje vond ik het ook minder lijken dan het was.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:38 schreef ZX-7R het volgende:
die keer toeren wat lager gehouden, ging idd beter :
ach jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Meer toeren = sneller draaiend achterwiel = meer rookHet woord versnelling zegt het ook al ... versnellen, dus hoe meer toeren bij een hogere versnelling hoe meer rook
srry, was woordje "geen" vergetenquote:
Meteen alles in een keer goed doen, eventueel kappen overspuiten e.d.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
ach jaik zie over 8000 km wel weer
de banden die eronder komen zijn de Power Sports
nieuwste volgens hem. wordt aardig wat gedaan nu; kleine beurt, banden, koppeling, accu, benzinekraantje
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Nice
Alleen Pepijn zei volgens mij dat die vrij langzaam opwarmen en moeilijk warm te houden zijn? Waarom geen Pilot Power's? Dat zijn gewoon de beste banden van Michelin voor op de weg..
quote:
De andere kantquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog een bekend motor kontje gespot
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |