quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:50 schreef appelsientje het volgende:
eeuh een lastig he bluezz cijfers
Lijkt me zeer sterk. Ook erg toevallig dat mn kameraad precies hetzelfde had. Na die ene sinas beerenburg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat het aan de drank lag....
dat moet haast wel...
Dat is niet echt leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:03 schreef Noca het volgende:
Op stap geweest met een kameraad hiero. Om elf uur eerst even naar de ierse pub om daar wat pilsjes te drinken en na 4 bier even verder gekeken. Kwamen we in de Drie gezusters ergens uit.
Nog een paar bier een sinas beerenburg besteld en die gedronken...daarna werd alles vrij snel wazig, die vriend van me werd ineens beroerd en ging over zijn nek dus ik hem mee naar huis genomen. Maar van de fietsrit kan ik me echt niks meer herinneren.
Vanochtend om 11uur werd ik wakker maar ik weet niks meer van de hele nacht, ik schijn van 4 tot 7 alleen maar overgegeven te hebben...vaag..
Het lag iig niet aan de hoeveelheid drank, want dat stelde niks voor.
edit: die kameraad van me had het dus ook.
Geen idee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien is er iets in jullie drankjes gedaan, zoals VoreG ook al zegt.
ik bedoel, net als bos en VoreG dat er wat in zat...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Lijkt me zeer sterk. Ook erg toevallig dat mn kameraad precies hetzelfde had. Na die ene sinas beerenburg.
We weten er beide dus ook helemaal niks meer van.
Wat is een berenburg trouwens misschien dat dat over datum wasquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb ook helemaal geen hoofdpijn gehad vandaag, was alleen erg gammel en moe.
Wow VoreG! Weet je niet wat dat is?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is een berenburg trouwens misschien dat dat over datum was
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Wow VoreG! Weet je niet wat dat is?![]()
Friese drank, dus daar kan het aan gelegen hebben
Er is erg weinig op dit moment. Zal ook wel mede te maken hebben met de vakantieperiode, die nu net hier is afgelopen. In principe zullen er binnenkort wel redelijk wat vacatures beschikbaar zijn, ik heb wel de hoop redelijk snel weer aan de slag te kunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
Hee Bos, hoe staat de zoektocht naar werk eigenlijk? Wil het lukken of is er weinig?
Ik hoop met je meequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is erg weinig op dit moment. Zal ook wel mede te maken hebben met de vakantieperiode, die nu net hier is afgelopen. In principe zullen er binnenkort wel redelijk wat vacatures beschikbaar zijn, ik heb wel de hoop redelijk snel weer aan de slag te kunnen.
idd is wel te hopen jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Denk ook dat er straks wel wat meer vrijkomt als alles weer goed op gang is.
Jochie toch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben door een ruit van de tuindeur heengegaan: geen doden of gewonden maar wel een zwart gat
He schaap!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef just me het volgende:
De Beerenburg van de Weduwe Joustra is een kruidenbitter, samengesteld uit een kruidenmengsel van 25 kruiden, welke gedurende vier weken heeft getrokken op jenever. De geur, de kleur en de smaak zijn afkomstig van de kruiden
euh, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben alles kwijt
Best heel erg eigenlijk, al mijn foto's, documenten en andere belangrijke zaken zijn door virus/rare format fouten allemaal weg....
Van jaaaaren en jaaaaaaaaaaren
Nou ja.
Ik leef nog
JustSchaap gaat nu écht schaapjes tellen, wasmachine is klaar dus.. tot morgenquote:
Ik gooi niks weg, mijn C was gedeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef Againzender het volgende:
euh, wat is er gebeurd?
gooi in ieder geval geen harde schijven weg!
Die had ze wel, maar die backup was een beetje, excuse my french, verneukt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
Oei da's lastig B.
Klote dat je geen backups hebt.
Op mijn PC staan nog wel een aantal bestanden van haar, dus niet alles is naar de eeuwige jachtvelden verhuisd, maar het blijft vervelend voor haar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
Oei da's lastig B.
Klote dat je geen backups hebt.
Vandaar dat ik nog een extra harde schijf in mijn kast heb gebouwd om dat soort zaken te voorkomen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
D: C: 't maakt voor een virus weinig uit, voor jou lijken het 2 schijven maar dat boeit het virus niet.
Een externe backup is the only way.
?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:56 schreef Suijk het volgende:
Er zijn programma's om toch nog 95% van je geformateerde schijf terug te halen.
Dit is maar een voorbeeldje. Als je even wat zoekt op download.com dan zijn er wel een aantal te vinden.quote:
Heb ik ook, maar als je een echt agressief virus hebt pakt ie alles wat in Windows geinstalleerd is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nog een extra harde schijf in mijn kast heb gebouwd om dat soort zaken te voorkomen.
gefeliciteerdquote:
Pakt een stukjequote:Op maandag 22 augustus 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
FrieSCHe oranjekoek voor iedereen
dat ziet er SCHitterend uitquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:47 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
FrieSCHe oranjekoek voor iedereen
quote:FOK!sport zoekt Voetbal-nieuwsposters
Door Benjamin (Dagobert) op zaterdag 20 augustus 2005 20:49
Het nieuwe voetbalseizoen is net weer begonnen en er is dus voldoende nieuws te melden. We zitten de laatste tijd wat krap in de bezetting, dus zijn we op zoek naar nieuwe nieuwsposters voor voetbalnieuws.
Er zijn een aantal mensen vertrokken en de zomerstop is weer voorbij, dus vol op werk aan de winkel. Als nieuwsposter zorg je op regelmatig basis voor de nieuwsberichten op FOK!sport. Daarnaast ben je onderdeel van de sportcrew. Je werkt in een gezellig team en kan achter de schermen meedenken over het reilen en zeilen van FOK!sport.
Lijkt je het wel wat om mee te werken aan FOK!sport en heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal? Stuur dan voor 27 augustus een mailtje naar sport@fok.nl o.v.v. Sollicitatie Voetbal-nieuwsposter met de volgende dingen:
-Je nickname op FOK!
-Je leeftijd
-Indicatie van hoeveel tijd je denkt te hebben voor het schrijven van berichten en op welke momenten van de dag.
-Een herschreven versie van een recent nieuwsbericht over de Nederlandse eredivisie.
De FOK!sport-crew
toch liever mod denk ik .......... oh nee !quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
Wat let je Bjoro?
Of wil je toch liever mod worden?
die SCH.....quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:11 schreef VoreG het volgende:
http://fokdiscussie.6.for(...)84c47b4014112708bd6d
Is die lucida figuur wel helemaal 100% ok? Die kan zich wel erg opwinden over wat er op een forum gebeurd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:11 schreef VoreG het volgende:
Wat is dat nu weer voor kleutersite.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:11 schreef VoreG het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |