Hoe laat Popo ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef popolon het volgende:
mogge.wekker gezet voor 't voetbal.
Nog even en dan begint de Engelse kraker.
Je moet er van houden. Ik heb liever Flogging Molly dan DM, binnen dat genre.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:25 schreef tong80 het volgende:
De laatste zijn wel aardig
Bad Religion zijn de Godfathers van de tweede Punkstroming, en Drupkick Murphy's kicken gruwelijk ass.
Wel aardig
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:43 schreef Suijk het volgende:
Dan pak je de plaat en luister je wat meer nummers.
Dan koop je volgende keer een kaartje. Jezus man, doe toch niet zo moeilijk.quote:
Nee jij neem het niet zo serieus man.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan koop je volgende keer een kaartje. Jezus man, doe toch niet zo moeilijk.
Die heb ik niet goed kunnen zien. Ik zit aan de andere kant van het stadion. Ook toen ze hem in de rust op de schermen lieten zien, heb ik hem niet gezienquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:21 schreef methodmich het volgende:
Mooie goal van Alex gezien Bos!!
Pff, laat dat mens maar lekker vrijgezel zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:46 schreef methodmich het volgende:
Paris Hilton weer vrijgezel
Grijp uw kans, heren singles!
Wat is er mis met sletten. De halve wereld rukt erop.quote:
dan werk ik nog liever dan dat ik met haar ga fozenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
En je hoeft nooit meer te werken pascal.
filmpje?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Speler van Werder Bremen schoot achter zijn standbeen langs vanaf 16 meter op het doel en scoort de 2-2.Kandidaat doelpunt van het jaar.
Foute smiley, je moestquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:44 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/57033#2203484.
Het centrale Belgisch voetbal-topic #7quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef just me het volgende:
daarna heerlijk in het zonnetje ge-bbq-ed!
Met het geouwhoer bedoel je ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef appelsientje het volgende:
Zoooo en we zijn weer begonnen met het voetbal...
je bent goehoedquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het centrale Belgisch voetbal-topic #7
Nee hoor Arsenal heeft verloren. Zomergasten voor Tong.quote:
Sport hoort vaste kost te zijn, ongeacht de resultatenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor Arsenal heeft verloren. Zomergasten voor Tong.
Dubbel doen over de Zet-106. Daarna de helft van je kwarinks eruit gooien, de andere helft op je demarage schijf zetten. Meedoubleren met je oude 98 XP meenemen naar 2000 parastructureren en hij moet het doen lieve Bluezzquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:30 schreef Bluezz het volgende:
Ja hij geeft bij het 98 erop zetten al een rare ingewikkelde fout
niet vergeten arsenal erop te zettenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dubbel doen over de Zet-106. Daarna de helft van je kwarinks eruit gooien, de andere helft op je demarage schijf zetten. Meedoubleren met je oude 98 XP meenemen naar 2000 parastructureren en hij moet het doen lieve Bluezz
Utrecht CS ontruimd na vondst verdacht pakketjequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:06 schreef just me het volgende:
wat doen ze dan ??
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Klik voreg.
Wij zijn onschuldig, we zijn net weg uit Utreg
planet misschien down? werkt je email wel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef just me het volgende:
Sien hellup!!!
www.corinebrekelmans.nl is niet meer te vinden en die lullo's van planet werken nu niet meer
Mijn vader heeft natuurlijk weer zijn rugzak in de trein laten staanquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Klik voreg.
Wij zijn onschuldig, we zijn net weg uit Utreg
jep e-mail werkt en de site van planet ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
planet misschien down? werkt je email wel?
Ik zie hem gewoon ??quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef just me het volgende:
Sien hellup!!!
www.corinebrekelmans.nl is niet meer te vinden en die lullo's van planet werken nu niet meer
ben al weer bezig met m'n 2equote:Op zondag 21 augustus 2005 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Sien is bier halen... na uitgebreid gepoept te hebben JM
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:
Doe een CTRL + F5quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
aaaaaaaaaaaa maar je verzorgt hem toch wel goed he??quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
Hools
My god wat een klotennacht. Niet één minuut geslapen, door een erg zieke Noca.
Hij krabbelt weer bij gelukkig. Dit was echt niet tof.
En de FC heeft ook nog verloren.
Mijn zondag was top![]()
Volgens mij heb ik vannacht een of ander delerium gehad...ik weet er helemaal niks meer vanquote:
Noca zag grun?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:53 schreef clauwheee het volgende:
door een erg zieke Noca.
je moet ook van die paddo's afblijvenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vannacht een of ander delerium gehad...ik weet er helemaal niks meer van
Zo maar eens een broodje naar binnen stouwen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:00 schreef just me het volgende:
Ik ben ook een stukje kwijt van gisterenavond/vannacht.. maar dat kwam door de drank
hoera voor de teruggevonden tas !
Hmmm ik denk dat het aan de drank lag....quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:03 schreef Noca het volgende:
Op stap geweest met een kameraad hiero. Om elf uur eerst even naar de ierse pub om daar wat pilsjes te drinken en na 4 bier even verder gekeken. Kwamen we in de Drie gezusters ergens uit.
Nog een paar bier een sinas beerenburg besteld en die gedronken...daarna werd alles vrij snel wazig, die vriend van me werd ineens beroerd en ging over zijn nek dus ik hem mee naar huis genomen. Maar van de fietsrit kan ik me echt niks meer herinneren.
Vanochtend om 11uur werd ik wakker maar ik weet niks meer van de hele nacht, ik schijn van 4 tot 7 alleen maar overgegeven te hebben...vaag..
Het lag iig niet aan de hoeveelheid drank, want dat stelde niks voor.
edit: die kameraad van me had het dus ook.
Drankjes in de gaten gehouden? Anders flikkert iemand er zo wat pillen inquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:03 schreef Noca het volgende:
Op stap geweest met een kameraad hiero. Om elf uur eerst even naar de ierse pub om daar wat pilsjes te drinken en na 4 bier even verder gekeken. Kwamen we in de Drie gezusters ergens uit.
Nog een paar bier een sinas beerenburg besteld en die gedronken...daarna werd alles vrij snel wazig, die vriend van me werd ineens beroerd en ging over zijn nek dus ik hem mee naar huis genomen. Maar van de fietsrit kan ik me echt niks meer herinneren.
Vanochtend om 11uur werd ik wakker maar ik weet niks meer van de hele nacht, ik schijn van 4 tot 7 alleen maar overgegeven te hebben...vaag..
Het lag iig niet aan de hoeveelheid drank, want dat stelde niks voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |