He schaap!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef just me het volgende:
De Beerenburg van de Weduwe Joustra is een kruidenbitter, samengesteld uit een kruidenmengsel van 25 kruiden, welke gedurende vier weken heeft getrokken op jenever. De geur, de kleur en de smaak zijn afkomstig van de kruiden
euh, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben alles kwijt
Best heel erg eigenlijk, al mijn foto's, documenten en andere belangrijke zaken zijn door virus/rare format fouten allemaal weg....
Van jaaaaren en jaaaaaaaaaaren
Nou ja.
Ik leef nog
JustSchaap gaat nu écht schaapjes tellen, wasmachine is klaar dus.. tot morgenquote:
Ik gooi niks weg, mijn C was gedeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef Againzender het volgende:
euh, wat is er gebeurd?
gooi in ieder geval geen harde schijven weg!
Die had ze wel, maar die backup was een beetje, excuse my french, verneukt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
Oei da's lastig B.
Klote dat je geen backups hebt.
Op mijn PC staan nog wel een aantal bestanden van haar, dus niet alles is naar de eeuwige jachtvelden verhuisd, maar het blijft vervelend voor haar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef popolon het volgende:
Oei da's lastig B.
Klote dat je geen backups hebt.
Vandaar dat ik nog een extra harde schijf in mijn kast heb gebouwd om dat soort zaken te voorkomen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:55 schreef popolon het volgende:
D: C: 't maakt voor een virus weinig uit, voor jou lijken het 2 schijven maar dat boeit het virus niet.
Een externe backup is the only way.
?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:56 schreef Suijk het volgende:
Er zijn programma's om toch nog 95% van je geformateerde schijf terug te halen.
Dit is maar een voorbeeldje. Als je even wat zoekt op download.com dan zijn er wel een aantal te vinden.quote:
Heb ik ook, maar als je een echt agressief virus hebt pakt ie alles wat in Windows geinstalleerd is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nog een extra harde schijf in mijn kast heb gebouwd om dat soort zaken te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |