Hoe zit dat dan met licenties e.d.?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:04 schreef Jgeerling het volgende:
Serie D is min of meer de hoogste afdeling van Amateur voetbal.
Anders dan in Nederland kunnen in Engeland en Italië Clubs onbeperkt promoveren en degraderen.
Als je als Amateurclub gewoon blijft winnen kom je vanzelf wel in het profvoetbal terecht.
Dat nemen ze daar sowieso niet al te nauw.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:05 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met licenties e.d.?
OJC voor de UEFA cup?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig eigenlijk, zo'n systeem. In België kan het ook, gewoon vanuit 4e Provinciale (3e klasse amateurs hier ofzo) binnen een paar jaar promoveren naar de 1e klasse (eredivisie)
.
Ja idd dat zou best leuk zijn alleen in het bureaucratische Nederland nooit haalbaar. Een aantal elftallen uit de hoofdklasse zouden makkelijk mee kunnen komen in de GGD divisie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef Jgeerling het volgende:
Op zich zou het wel leuk zijn, het maakt de eerste divisie spannender, en wellicht neemt de belangstelling voor Amateurvoetbal weer toe.
Het grootste deel zou mee kunnen als ze evenveel zouden trainen. Ook qua belangstelling en accommodatie winnen enkele clubs het van GGD-teams.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja idd dat zou best leuk zijn alleen in het bureaucratische Nederland nooit haalbaar. Een aantal elftallen uit de hoofdklasse zouden makkelijk mee kunnen komen in de GGD divisie.
Bij mijn weten is de club 1 van de vele Serie C clubs die bankroet gegaan zijn (OK, net gedegradeerd naar D, maar dat doet even niet ter zake).quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:29 schreef Jgeerling het volgende:
Misschien een leuke topic, de vergeten club.
Zelf ben ik na het lezen van het boek 'het wonder van Castel Di Sangro' erg geintresseerd geraakt in deze voormalige italiaanse Serie B club. Afgelopen seizoen degradeerden ze uit de serie C2/b. Normaliter kom je dan in de Serie D terecht, maar kennelijk heeft men besloten zich daar niet in te schrijven. Heeft iemand enig idee in welke divisie de club volgend seizoen (2005-2006) speelt?
had van de week ook al gezocht en had wat gevonden alleen is mijn italiaans niet zo bestquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij mijn weten is de club 1 van de vele Serie C clubs die bankroet gegaan zijn (OK, net gedegradeerd naar D, maar dat doet even niet ter zake).
Nog nooit in het Italiaanse voetbal waren er zo veel clubs waarmee het totaal verkeerd ging in financiele zin. En met name met de ploegen die vrig jaar Serie C speelden was dit het geval, zo ook met Castel di Sangro. Nu is het maar een nietig clubje uit het arme Abruzzo, dus ik weet niet uit de media of ze opnieuw opgericht zijn of iets en zo ja, in welke divisie ze spelen, maar ze spelen iig niet in de Serie C1 of C2.
Voor belangstellenden: het boek is o.a. hier te verkrijgen: http://www.amazon.com/exe(...)147-4663262?v=glance (afgeprijst)
Alles over de Serie D kun je trouwens vinden via deze portal: http://www.interregionale.com/
Bij een bankroet zijn ze allemaal transfervrij en in niks meer iets contractueel verplicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef Bjoro het volgende:
en wat is er met de spelers gebeurt ?
bedoelde eigenlijk meer de spelers uit het boekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Bij een bankroet zijn ze allemaal transfervrij en in niks meer iets contractueel verplicht.
heb jij een lijst met de namen van die spelers ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:24 schreef Jgeerling het volgende:
De helft van de Castel Di Sangro spelers uit het boek speelt nog bij clubs. Je kunt ze bij Football Manager 2005 nog gewoon kopen...
Iaquinta van Udinese heeft er ook 2 jaar gespeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:16 schreef Bjoro het volgende:
Oh ja, ik zag dat Cudiccini (die keeper van Chelsea) er ook 2 jr heeft gespeeld !
klopt !quote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Erasmusch het volgende:
Auto-ongeluk dacht ik
of je leest het topic ff doorquote:
dus toch maar een keertje die kant op !quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Vind op veilingsites alleen het boek en sjaaltjes.
Jammer. Misschien kun je de club aanschrijven?quote:Op maandag 26 september 2005 19:13 schreef Jgeerling het volgende:
Damn, dat sjaaltje ging aan mijn neus voorbij (in de laatste minuut overboden).
Goed bezig...ik ben echt benieuwd man !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef Jgeerling het volgende:
Gewoon 2x promoveren, dan zitten ze zo'n beetje weer in de serie D.
Ben bezig met een eenvoudige Nederlandse Web-Site, de link post ik binnenkort.
Geweldig ja! Goed oog voor talent destijds.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:32 schreef Erasmusch het volgende:
Verona had toen trouwens ook wel een aardig team met Camoranesi, Mutu, Laursen, Oddo, Gilardino etc
klinkt leuk, zou je wel willen helpen met info, maar weet ik natuurlijk niet welke info ij hebt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Jgeerling het volgende:
Ben hard bezig geweest om wat leuke info te verzamelen die ik er op kan zetten. Momenteel is er echter tentamenstress. (moet ook weer gebeuren) Volgende week ben ik klaar met mijn tentamens, en dan wil ik de resterende week verder werken om een leuke site af te maken. Ik heb inmiddels 20 relevante linkjes en heel wat artikelen verzameld om online te gooien. Als jullie nog leuke infor hebben over Castel Di Sangro, ik kan alle hulp gebruiken.
de menukaart van dat restaurantje uit het boekquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jgeerling het volgende:
Wat sowieso leuk is om te weten is wat voor info jullie op zo'n site willen terug zien.
Dus roept u maar:
- Liefst foto's van het stadionnetje (actueel en van de aanbouw)quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jgeerling het volgende:
Wat sowieso leuk is om te weten is wat voor info jullie op zo'n site willen terug zien.
Dus roept u maar:
* Indien mogelijk zoveel mogelijk data betreffende spelers, waar ze gespeeld hebben, waar ze nu spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jgeerling het volgende:
Dus roept u maar:
kijk eens in dit topicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb 'm een weekje uit, en kan niet anders zeggen dan dat ik Tim Parks' boek een stuk leuker vond. Misschien ook een aanrader: 'Spelen Tegen De Moldaviërs' van Tony Hawks, of is die al genoemd?
Heb het boek een tijdje geleden ook gelezen, maar ik ben het met DD eens: 'A Season with Hellas Verona' van Parks is beter en leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:57 schreef joep9 het volgende:
Hallo allemaal,
leuk om weten dat er nog geīnteresseerden zijn! Het mirakel is wel degelijk het beste voetbalboek ooit (beter dan dat van T. Parks). Zelf ben ik verslaafd aan het boek en heb zelfs contact gehad met Joe McGinniss himself! Ik kan jullie zelf vertellen dat er een film op komst is!
Ik heb ook al wat opzoekingswerk verricht en ben benieuwd naar wat de site over de voetbalploeg wordt! Ik ben zelfs bereid om eraan mee te helpen. Hier is alvast wat ik heb kunnen vinden van de spelers van '96.
http://casteldisangro.mypicgallery.com/
nou en of !quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Castel_di_Sangro het volgende:
Geweldig! Ik was op zoek naar wat info over Castel, kom ik ineens deze topic tegen! Vandaar maar eens aangemeld hier.. Ik wist niet dat er in Nederland mensen waren die dit team/boek ook kenden.. Met z'n allen een reis organiseren? Haha!!
oh die stad van de roze maandag en de kruikezeikersquote:Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef Castel_di_Sangro het volgende:
Ik kom uit het altijd gezellige Tilburg
dat jij uit het buitenland kwam (Italië ofzo) maar ook buitenjullie dorp verkopen ze boeken hoor !quote:Ik wist niet dat er in Nederland mensen waren die dit team/boek ook kenden
zoo, dat is geen geld...ik koop er meteen een paar denk ik, blijft leuk als cadeautje !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Het boek is nou voor 2.50 euro te koop bij de V&D.
ik zit er serieus aan te denken (als het echt 2,50 is, niet dat ik aan Zjroen twijfel hoor, maar het kan ook lokaal zijn bijv. !) om er een stuk of 8 te kopen !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
2.50?! Das inderdaad geen geld. En het cadeautje-verhaal is ook niet eens zo gek eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Het boek is nou voor 2.50 euro te koop bij de V&D.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
lijkt het net alsof ik een duur kado heb
Maastricht, uiteraard betaal ik de verzendkosten. Heb het boek wel gelezen, maar nooit gekocht. Zou m graag in m'n kast hebben staan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:27 schreef MaxPower het volgende:
waar woon je?
die staat ook nog op mijn lijstje ! Duur ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Heb 'm gisteren hier gekocht in Delft voor 2.50. Lagen er nog genoeg.
Had de aanbieding trouwens in het V&D krantje gezien, er waren nog meer voetbalboeken in de aanbieding. Heb ook "Wij waren de beste" van Auke Kok nog gekocht.
hmmm, van de week ook maar hier ff naar de v&D dan !quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef zjroentje het volgende:
12.50 euro.
Ik zou zeggen, hop ff langs bij de V&D in Rotterdam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
Welke nog meer dan?
Ik ben hard aan het werkquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, hop ff langs bij de V&D in Rotterdam.![]()
Zaten geloof ik ook een aantal boeken van Raoul Heertje bij, en nog een hoop WK boeken. Titels weet ik zo niet uit m'n hoofd.
Zag 'm van de week niet meer liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:25 schreef Urquhart het volgende:
Ligt die nog steeds bij de V&D?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |