nou en of !quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Castel_di_Sangro het volgende:
Geweldig! Ik was op zoek naar wat info over Castel, kom ik ineens deze topic tegen! Vandaar maar eens aangemeld hier.. Ik wist niet dat er in Nederland mensen waren die dit team/boek ook kenden.. Met z'n allen een reis organiseren? Haha!!
oh die stad van de roze maandag en de kruikezeikersquote:Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef Castel_di_Sangro het volgende:
Ik kom uit het altijd gezellige Tilburg
dat jij uit het buitenland kwam (Italië ofzo) maar ook buitenjullie dorp verkopen ze boeken hoor !quote:Ik wist niet dat er in Nederland mensen waren die dit team/boek ook kenden
zoo, dat is geen geld...ik koop er meteen een paar denk ik, blijft leuk als cadeautje !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Het boek is nou voor 2.50 euro te koop bij de V&D.
ik zit er serieus aan te denken (als het echt 2,50 is, niet dat ik aan Zjroen twijfel hoor, maar het kan ook lokaal zijn bijv. !) om er een stuk of 8 te kopen !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef Yeahinho het volgende:
2.50?! Das inderdaad geen geld. En het cadeautje-verhaal is ook niet eens zo gek eigenlijk.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Het boek is nou voor 2.50 euro te koop bij de V&D.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
lijkt het net alsof ik een duur kado heb
Maastricht, uiteraard betaal ik de verzendkosten. Heb het boek wel gelezen, maar nooit gekocht. Zou m graag in m'n kast hebben staan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:27 schreef MaxPower het volgende:
waar woon je?
die staat ook nog op mijn lijstje ! Duur ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Heb 'm gisteren hier gekocht in Delft voor 2.50. Lagen er nog genoeg.
Had de aanbieding trouwens in het V&D krantje gezien, er waren nog meer voetbalboeken in de aanbieding. Heb ook "Wij waren de beste" van Auke Kok nog gekocht.
hmmm, van de week ook maar hier ff naar de v&D dan !quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:10 schreef zjroentje het volgende:
12.50 euro.
Ik zou zeggen, hop ff langs bij de V&D in Rotterdam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
Welke nog meer dan?
Ik ben hard aan het werkquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, hop ff langs bij de V&D in Rotterdam.![]()
Zaten geloof ik ook een aantal boeken van Raoul Heertje bij, en nog een hoop WK boeken. Titels weet ik zo niet uit m'n hoofd.
Zag 'm van de week niet meer liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:25 schreef Urquhart het volgende:
Ligt die nog steeds bij de V&D?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |