Heb het boek een tijdje geleden ook gelezen, maar ik ben het met DD eens: 'A Season with Hellas Verona' van Parks is beter en leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:57 schreef joep9 het volgende:
Hallo allemaal,
leuk om weten dat er nog geïnteresseerden zijn! Het mirakel is wel degelijk het beste voetbalboek ooit (beter dan dat van T. Parks). Zelf ben ik verslaafd aan het boek en heb zelfs contact gehad met Joe McGinniss himself! Ik kan jullie zelf vertellen dat er een film op komst is!
Ik heb ook al wat opzoekingswerk verricht en ben benieuwd naar wat de site over de voetbalploeg wordt! Ik ben zelfs bereid om eraan mee te helpen. Hier is alvast wat ik heb kunnen vinden van de spelers van '96.
http://casteldisangro.mypicgallery.com/
nou en of !quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Castel_di_Sangro het volgende:
Geweldig! Ik was op zoek naar wat info over Castel, kom ik ineens deze topic tegen! Vandaar maar eens aangemeld hier.. Ik wist niet dat er in Nederland mensen waren die dit team/boek ook kenden.. Met z'n allen een reis organiseren? Haha!!
oh die stad van de roze maandag en de kruikezeikersquote:Op zondag 2 april 2006 18:04 schreef Castel_di_Sangro het volgende:
Ik kom uit het altijd gezellige Tilburg
dat jij uit het buitenland kwam (Italië ofzo) maar ook buitenjullie dorp verkopen ze boeken hoor !quote:Ik wist niet dat er in Nederland mensen waren die dit team/boek ook kenden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |