Goed bezig...ik ben echt benieuwd man !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef Jgeerling het volgende:
Gewoon 2x promoveren, dan zitten ze zo'n beetje weer in de serie D.
Ben bezig met een eenvoudige Nederlandse Web-Site, de link post ik binnenkort.
Geweldig ja! Goed oog voor talent destijds.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:32 schreef Erasmusch het volgende:
Verona had toen trouwens ook wel een aardig team met Camoranesi, Mutu, Laursen, Oddo, Gilardino etc
klinkt leuk, zou je wel willen helpen met info, maar weet ik natuurlijk niet welke info ij hebt.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:20 schreef Jgeerling het volgende:
Ben hard bezig geweest om wat leuke info te verzamelen die ik er op kan zetten. Momenteel is er echter tentamenstress. (moet ook weer gebeuren) Volgende week ben ik klaar met mijn tentamens, en dan wil ik de resterende week verder werken om een leuke site af te maken. Ik heb inmiddels 20 relevante linkjes en heel wat artikelen verzameld om online te gooien. Als jullie nog leuke infor hebben over Castel Di Sangro, ik kan alle hulp gebruiken.
de menukaart van dat restaurantje uit het boekquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jgeerling het volgende:
Wat sowieso leuk is om te weten is wat voor info jullie op zo'n site willen terug zien.
Dus roept u maar:
- Liefst foto's van het stadionnetje (actueel en van de aanbouw)quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jgeerling het volgende:
Wat sowieso leuk is om te weten is wat voor info jullie op zo'n site willen terug zien.
Dus roept u maar:
* Indien mogelijk zoveel mogelijk data betreffende spelers, waar ze gespeeld hebben, waar ze nu spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Jgeerling het volgende:
Dus roept u maar:
kijk eens in dit topicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:28 schreef Summerteeth het volgende:
Ik heb 'm een weekje uit, en kan niet anders zeggen dan dat ik Tim Parks' boek een stuk leuker vond. Misschien ook een aanrader: 'Spelen Tegen De Moldaviërs' van Tony Hawks, of is die al genoemd?
Heb het boek een tijdje geleden ook gelezen, maar ik ben het met DD eens: 'A Season with Hellas Verona' van Parks is beter en leuker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:57 schreef joep9 het volgende:
Hallo allemaal,
leuk om weten dat er nog geïnteresseerden zijn! Het mirakel is wel degelijk het beste voetbalboek ooit (beter dan dat van T. Parks). Zelf ben ik verslaafd aan het boek en heb zelfs contact gehad met Joe McGinniss himself! Ik kan jullie zelf vertellen dat er een film op komst is!
Ik heb ook al wat opzoekingswerk verricht en ben benieuwd naar wat de site over de voetbalploeg wordt! Ik ben zelfs bereid om eraan mee te helpen. Hier is alvast wat ik heb kunnen vinden van de spelers van '96.
http://casteldisangro.mypicgallery.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |