1-0 achter door een eigen doelpunt van Alexquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1-0 achter door een eigen doelpunt van Alex
en wie ben jijquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
PSV gaat voor de nacompetitie.
Que?quote:
Met de balquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:07 schreef Ricky_ het volgende:
Hoe speelt AZ?
Vertrouwenquote:
Redelijk, gaat gelijk op met Utrecht, ook qua kansen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:07 schreef Ricky_ het volgende:
Hoe speelt AZ?
Hij is een 'virgen' voor het Peruaanse voetbal. Niet een maagd.quote:
johquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is een 'virgen' voor het Peruaanse voetbal. Niet een maagd.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef EminemRulezz het volgende:
Wat zei ik
Mooi ook dat AZ achter staat
Dit was ook een vrije trap...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef Helly het volgende:
Voor het eerst in 5 wedstrijden ofzo een goal van PSV uit een niet dood spelmoment.![]()
Was de goal tegen heracles uit een dood spelmoment :S ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef Helly het volgende:
Voor het eerst in 5 wedstrijden ofzo een goal van PSV uit een niet dood spelmoment.![]()
Vrije trap ging verkeerd en in de kluts kreeg cocu de bal, dus wel alweerquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef Helly het volgende:
UIit een corner. Ja dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:19 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Was de goal tegen heracles uit een dood spelmoment :S ?
Ik zie het al, het is dit seizoen lucky PSV, in de JCS scoorde Bouma ook op zo een manier, alleen kwam de bal toen uit een corner.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrije trap ging verkeerd en in de kluts kreeg cocu de bal, dus wel alweer
Die is geblesseerd aan zijn achillespees en moet twee weken rusthouden...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:22 schreef Double_B het volgende:
Hmm, weet iemand waarom Nevland niet speelt?
Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:22 schreef Helly het volgende:
Vorige wedstrijd geblesseerd uitgevallen toch?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is dit seizoen lucky PSV, in de JCS scoorde Bouma ook op zo een manier, alleen kwam de bal toen uit een corner.
disciplinair geschorst door Edward "Blockhead" Sturingquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:23 schreef Klingon het volgende:
En Yakubu dan? Had verwacht dat die toch ook wel zou spelen.
Mag niet van Sturingquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:23 schreef Klingon het volgende:
En Yakubu dan? Had verwacht dat die toch ook wel zou spelen.
Ach,tis tenminste geen doelpunt waar buitenspel aan vooraf ging.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is dit seizoen lucky PSV
Bracequote:Op zondag 21 augustus 2005 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Die Braze met zijn zelfverheerlijkende teksten. Ik ben een Hawwtendief.. en haar string springt in de fik...
Jan Smitquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Smit is opgestaan
alesquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Wie scoorde er voor Vitesse?
Hij is vader geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is een 'virgen' voor het Peruaanse voetbal. Niet een maagd.![]()
wat een wedstrijd zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:51 schreef TheVulture het volgende:
vind het niet spectaculair vanmiddag. Heerenveen en Roda hebben al het spektakel al verbruikt dit weekend denk ik...
Ik denk er hetzelfde over...quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:04 schreef Ricky_ het volgende:
Mooi zo AZ, nog eentje en dan is m'n toto niet helemaal verneukt
Dat waren ze vorig seizoen alquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:08 schreef TheVulture het volgende:
RKC zou wel eens de verrassing kunnen worden dit seizoen...
Jammerquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Oei, dat was bijna de 2-2 in Eindhoven.
Doe maar nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Doelpuntje laatste minuut zou wel leuk zijn voor Vitesse.
eigen doelpunt van fietstas jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:16 schreef Suijk het volgende:
Doelpuntje laatste minuut zou wel leuk zijn voor Vitesse.
dat kunnen ze nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:23 schreef Klingon het volgende:
Verdomme, waarom knalt Vitesse die bal er gewoon niet in
Nee hoor, een gelijkspel zou het meest terecht zijn. PSV verdient zeer gelukkig 3 punten, zeker als je kijkt naar het slotoffensief van Vitesse en de manier waarop PSV 2 keer scoort (gelukkige spelhervattingen). Maar het geluk houdt een keer op. Hopelijk tegen Roda JC volgende week.quote:
Vitesse had niks in te brengen, om psv nou overtuigend te noemen nee, maar verdient was het welquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, een gelijkspel zou het meest terecht zijn. PSV verdient zeer gelukkig 3 punten, zeker als je kijkt naar het slotoffensief van Vitesse en de manier waarop PSV 2 keer scoort (gelukkige spelhervattingen). Maar het geluk houdt een keer op. Hopelijk tegen Roda JC volgende week.
Vitesse speelde slecht en PSV speelde slecht. Op basis daarvan verdiende geen van twee het om te winnen. Maar PSV was gewoon (wéér) gelukkiger bij de spelhervattingen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vitesse had niks in te brengen, om psv nou overtuigend te noemen nee, maar verdient was het wel
idd!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef DutchGooner het volgende:
wat een verschrikkelijk lelijke shirts van AZ
Jep, mooie comeback op de Nederlandse veldenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Arveladze heeft er al weer 4 inzitten?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:08 schreef F1Bas het volgende:
0-4 Perez
+34 assists.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Arveladze heeft er al weer 4 inzitten?
Ik hoorde inderdaad op de radio dat Babos daar in de fout is gegaan.quote:
Jansen scoordequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:43 schreef Bos81 het volgende:
1-3 nu bij RKC
Helemaal niet. pagina 818quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef nightfall het volgende:
waar kun je tegenwoordig de3 tussenstanden volgen?,. nos teletekst heeft gewoon die hele eredevisie eraf gepleurt
Die staan vanaf 800quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:46 schreef nightfall het volgende:
waar kun je tegenwoordig de3 tussenstanden volgen?,. nos teletekst heeft gewoon die hele eredevisie eraf gepleurt
handige site,. dank je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die staan vanaf 800
Daarnaast is www.livescore.com een site die veel tussenstanden van de europese competitie doorgeeft.
AZ scoort de 5-0 tegen Vitesse overigens.
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfoei. Ik las de posts boven aan de pagina. Dacht dat die boeren al met 3-0 voor stonden
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:45 schreef twi het volgende:
Staat die 4e official in Tilburg naar buiten te kijken of er bliksem te zien is. Staan er godver 40 fotografen voor met een flitser in z'n bek foto's te maken van 'm
23/8/1987 PSV - FC Utrecht 9-0quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat had ik ook.Ik schrok al.
Hoe kijk je PSV? Niet via PPlive toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit nu PSV, Arsenal en Inter te kijken. Leuk medium dat internet
Waar ? Ik wil ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:52 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit nu PSV, Arsenal en Inter te kijken. Leuk medium dat internet
Sinds wanneer hebben ze in Tilburg een dakquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom begon Ajax later trouwens? Moest het dak dicht door het noodweer ofzo?
de aannemers in Tilburg wilden niet eerder beginnen met de bouw van het dakquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:21 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom begon Ajax later trouwens? Moest het dak dicht door het noodweer ofzo?
kijk, zo ken ik hem weer!quote:
Anders zat natuurlijk heel fok in het stadion, dat begrijp je.quote:
Shota is geweldig, ben blij dat hij weer in Nederland isquote:
alleen wel bij de verkeerde club, maar dat is de schuld van Ajaxquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Shota is geweldig, ben blij dat hij weer in Nederland is
Je had LDL toch aanstaan ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heracles nog altijd op 0 - 0.
Kennelijk met flinke vertraging. Er wordt nu net gescoord bij mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je had LDL toch aanstaan ?
Aah. Via internet dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kennelijk met flinke vertraging. Er wordt nu net gescoord bij mij.
Via Internet inderdaad. Kan de radio wel aanzetten idd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aah. Via internet dan waarschijnlijk.
Die loopt inderdaad achter
Iedereen heeft hier Versatel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef EminemRulezz het volgende:
Waar volgen jullie het voetbal live ? Ik kan nergens luisteren/kijken
Wen er maar aan!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:35 schreef Ludacriss het volgende:
LoL gaat Heracles al weer stunten?
Radio, teletekst, internet. Forums/topics doorlezen kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:40 schreef EminemRulezz het volgende:
Waar volgen jullie het voetbal live ? Ik kan nergens luisteren/kijken
En om je kleren te laten wassen zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
De enige reden dat ik in het weekend thuis kom
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En om je kleren te laten wassen zeker
Je mag Vorm wel terughebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef Eilanden het volgende:
Godgloeiendegloeiendegloeiende!
Wanneer gaat die fucking Grandel die bal nou eens pakken? Dan kom je gloeiendegloeiende moeilijk tot scoren en dan staat er zo'n ballenvanger die de tegenstander ook nog eens meehelpt....
ook jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En om je kleren te laten wassen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |