Idd, ik word er ook gek van.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef Cheiron het volgende:
Oh, het decor is te flashy, laat in hemelsnaam die schaal stilstaan!
smeets deed al jaren de zondagavond niet meer....quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef Dorus_ het volgende:
Die opmerkingen van Genee zijn zeker voor verbetering vatbaar.
Maar alsof het vetpot was met Smeet en van Gelder, alsjeblieft zeg. Dan heb ik persoonlijk liever Genee. Hij moet er natuurlijk nog wel een beetje in groeien...
Nee, maar hij heeft het wel jaren gedaan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef evert het volgende:
[..]
smeets deed al jaren de zondagavond niet meer....
maar het gaf me wel de gelegenheid om achter elkaar de belangrijkste samenvattingen te zien. drie wedstrijden op zondag zou bij studio sport van 19.00 tot ca. 19.40 uur betekent hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:09 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft het wel jaren gedaan...
Ik was ook erg blij met Egbers die het heel goed en objectief deed. Maar het wil toch niet zeggen dat als MS er nu niet meer zit SS altijd perfect was?
Niet alleen dat, ze voegen gewoon helemaal niets toe. Het is allemaal '''Prima bal van Piet, schot op het doel van Haaaarry! Bijna!'' Alles wat je meteen zelf ook ziet. Voor de details hebben ze zelf herhalingen nodig, terwijl je bij de NOS meteen werd ingelicht over een situatie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond de commentatoren nogal enthousiast,
Die NEC-erquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk nog vooral verwachtingen. Straks, als ploegen ondermaats presteren of wanneer rivalen elkaar treffen komen er vast leuke uitspraken los.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Juichtoon het volgende:
Heeft hij iets slechts over je Ajaks gezegt danquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef aldostuta het volgende:
Na twee uitzeindingen heb ik al genoeg van Wilfred
Die praatprogramma's zijn pas van de laatste jaren volgens mij. Daarvoor had je exact hetzelfde in SS en toen vond iedereen het prima. Het is toch logisch dat je niet alleen de samenvattingen krijgt maar ook wat randgebeuren... Bij het schaatsen krijg je toch ook niet alleen de wedstrijden maar ook de reactie van de schaatsers, coach etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
De hele opzet bevalt mij tot op heden echt niet, want het gaat mij om de samenvattingen (beetja alla NOS stijl) en niet om het gepraat tussendoor. Voor het gepraat kijk ik wel naar Studio Voetbal, en geef mij om 19:00 maar de samenvattingen zonder het quasi-interessante gepraat.
Het waren natuurlijk niet alleen 3 samenvattingen... Ik vondt het ook wat te langdradig maar je moet niet overdrijven. Ik ben sowieso voor het uitzenden van alle wedstrijden op de zondagavond, niet alleen die van zondag.quote:Het tempo mag van mij hoger liggen, want het is toch wel triest dat je drie samenvattingen in 1, 5 uur tijd krijgt te zien... Terwijl de meeste tijd verloren gaat aan oeverloos gel*l, en kansloze reclameblokken.
eensquote:De volgorde van het uitzenden van de wedstrijden vind ik ook wat vreemd, en dat wordt hopelijk nog wat aangepast. En dan hoeven ze echt niet altijd met club-x te beginnen maar ze mogen van mij wedstrijden van een dag eerder als laatste laten zien, en niet tussen de net gespeelde wedstrijden inplannen.
eens over die reclameblokkenquote:De reclameblokken mogen absoluut minder, maar ja, lange reclameblokken zijn tegenwoordig in.. Leve de publiekeomroep!
Daar moeten ze denk ik gewoon nog ingroeien. Iedereen vind dat engelese commentaat toch zo geweldig? Ook dat is heel enthousiast en overdreven. Nu probeen ze dat in NL en is het niet goed...quote:Wedstrijdcommentaar: zie reactie Juichtoon.
Mag er ook bij ja. Die statistieken zijn toch prima? Wat valt daar nou op aan te merken want het gebeurd tijdens een interview...quote:Statistieken na de wedstrijd vind ik wel geinig, maar ook niet meer dan dat. Ze mogen van mij wel voor de wedstrijd de statistieken van beide clubs laten zien, dus gespeelde wedstrijden tegen elkaar, gemaakte doelpunten, het aantal overwinningen etc.
Dat gevoel had ik ook...quote:Voor mijn gevoel stond de camera ook wat verder uitgezoomed, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ik vind dat juist wel leuk... Het moet alleen niet worden overdreven.quote:
Mja, de interviews met de supporters hoeft van mij niet zo nodig. Ook de zgn. sfeerverhogende shots van enthousiaste supporters vind ik wat teveel van het goede..
Eensquote:De korte interviews na afloop met de spelers vind ik wel okay.
Ach, geef ze een kans. Alsof SS altijd zo goed was (not). En die zijn al jaren en jaren bezig...quote:Al met al ben ik nog niet te spreken over "De wedstrijden" (wat een crap leader) en het is voor Talpa te hopen dat ze luisteren naar de TV-kijkers (leest u mee SBS6?) want anders gaat ze dat gegarandeerd veel kijkers kosten.
Schoten op doel zijn schoten die er in zouden gaan als er geen keeper bij was, zegmaar. Gewone schoten zijn schoten die naast of over gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat "schoten" zijn in tegenstelling tot "schoten op doel"?
Gaat het om willekeurige schoten, schoten op doel die afzwaaien, te harde passes, en wat is het nut van die statestiek?!
Verder een leuke toevoeging
Het randgebeuren mogen ze van mij beperken tot de interviews met de spelers/coach na afloop van de wedstrijd, zoals schijnbaar al gebeurt bij het schaatsen. Waarom is Studio Sport daar vanaf gestapt, misschien was toch niet iedereen te spreken over die opzet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef Dorus_ het volgende:
Die praatprogramma's zijn pas van de laatste jaren volgens mij. Daarvoor had je exact hetzelfde in SS en toen vond iedereen het prima. Het is toch logisch dat je niet alleen de samenvattingen krijgt maar ook wat randgebeuren... Bij het schaatsen krijg je toch ook niet alleen de wedstrijden maar ook de reactie van de schaatsers, coach etc.
Als je in een tijdverstek van 23 minuten één korte samenvatting krijgt te zien, en een gigantisch reclameblok (8 minuten?) voor je kiezen krijgt dan is dat natuurlijk wel erg triest te noemen.quote:Het waren natuurlijk niet alleen 3 samenvattingen... Ik vondt het ook wat te langdradig maar je moet niet overdrijven. Ik ben sowieso voor het uitzenden van alle wedstrijden op de zondagavond, niet alleen die van zondag.
Mee eens.quote:Ik ben sowieso voor het uitzenden van alle wedstrijden op de zondagavond, niet alleen die van zondag.
Met enthousiasme is weinig mis, wel mis is het feit dat een mooi schot direct het etiket "wereldgoal" krijgt opgeplakt. Er zit toch nog wel een wereld van verschil tussen het Talpa commentaar, en het Engels voetbal commentaar en dat is logisch. (quote:Daar moeten ze denk ik gewoon nog ingroeien. Iedereen vind dat engelese commentaat toch zo geweldig? Ook dat is heel enthousiast en overdreven. Nu probeen ze dat in NL en is het niet goed...
Mee eens.quote:Mag er ook bij ja. Die statistieken zijn toch prima? Wat valt daar nou op aan te merken want het gebeurd tijdens een interview...
Een kans krijgen ze zeker, en geduld heb ik ook wel al moet Talpa zich niet zo gaan gedragen als SBS6.. (lees: het niet willen luisteren naar de TV-kijkers, en alles te doen voor het grote geld../zie o.a. de Formule 1 uitzendingen)quote:Ach, geef ze een kans. Alsof SS altijd zo goed was (not). En die zijn al jaren en jaren bezig...
Het moet niet gemaakt enthousiast zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Daar moeten ze denk ik gewoon nog ingroeien. Iedereen vind dat engelese commentaat toch zo geweldig? Ook dat is heel enthousiast en overdreven. Nu probeen ze dat in NL en is het niet goed...
Heel simpel, lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:29 schreef Dorus_ het volgende:
Weet je wat ook al een hoop zou schelen volgens mij:
In Nederland lijkt het net of de commentatoren achter glas in een hokje naar de wedstrijd kijken en dan commentaar geven op de televisiebeelden terwijl in Engeland die commentatoren echt hun best moeten doen om boven het publiek uit te komen, hierdoor lijkt het sowieso wat enthousiaster denk ik.
Dat zouden ze hier ook eens moeten proberen, weet niet hoe maar het lijkt me een hele verbetering.
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dat is zo simpel dat ik me afvraag waarom ze dat nog niet hebben gedaan want dan komt het commentaar volgens mij veel beter over, in ieder geval of ze tussen het publiek zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heel simpel, lijkt me.
Je zet gewoon het geluid avn de microfoons langs de kant harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |