quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef EminemRulezz het volgende:
Wat zei ik
Mooi ook dat AZ achter staat
Dit was ook een vrije trap...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef Helly het volgende:
Voor het eerst in 5 wedstrijden ofzo een goal van PSV uit een niet dood spelmoment.![]()
Was de goal tegen heracles uit een dood spelmoment :S ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef Helly het volgende:
Voor het eerst in 5 wedstrijden ofzo een goal van PSV uit een niet dood spelmoment.![]()
Vrije trap ging verkeerd en in de kluts kreeg cocu de bal, dus wel alweerquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:18 schreef Helly het volgende:
UIit een corner. Ja dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:19 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Was de goal tegen heracles uit een dood spelmoment :S ?
Ik zie het al, het is dit seizoen lucky PSV, in de JCS scoorde Bouma ook op zo een manier, alleen kwam de bal toen uit een corner.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vrije trap ging verkeerd en in de kluts kreeg cocu de bal, dus wel alweer
Die is geblesseerd aan zijn achillespees en moet twee weken rusthouden...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:22 schreef Double_B het volgende:
Hmm, weet iemand waarom Nevland niet speelt?
Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:22 schreef Helly het volgende:
Vorige wedstrijd geblesseerd uitgevallen toch?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is dit seizoen lucky PSV, in de JCS scoorde Bouma ook op zo een manier, alleen kwam de bal toen uit een corner.
disciplinair geschorst door Edward "Blockhead" Sturingquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:23 schreef Klingon het volgende:
En Yakubu dan? Had verwacht dat die toch ook wel zou spelen.
Mag niet van Sturingquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:23 schreef Klingon het volgende:
En Yakubu dan? Had verwacht dat die toch ook wel zou spelen.
Ach,tis tenminste geen doelpunt waar buitenspel aan vooraf ging.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie het al, het is dit seizoen lucky PSV
Bracequote:Op zondag 21 augustus 2005 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Die Braze met zijn zelfverheerlijkende teksten. Ik ben een Hawwtendief.. en haar string springt in de fik...
Jan Smitquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
De nieuwe Jan Smit is opgestaan
alesquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Wie scoorde er voor Vitesse?
Hij is vader geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is een 'virgen' voor het Peruaanse voetbal. Niet een maagd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |