Modje wakker die hem alvast kan bannen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:09 schreef Kaap het volgende:
Mocht Feyenoord nou verliezen, dan mogen de modjes me die zondag trouwens direct bannen uit voorzorgIk ben nooit erg subtiel als we van FC Neus verliezen.
Als je er net zo uitziet en ruikt als de poep die je praat, is het FOK! forum zeker de enige sociale aangelegenheid waar je aan deelneemt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:13 schreef Maquiladora het volgende:
Wordt lastig voor Ajax, ze spelen namelijk altijd matig tegen degradatiekandidaten, zie de wedstrijd tegen RBC gisteravond.
Die Babel toch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Dus laten we er eens over babellen
Toch wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef MrAli het volgende:
3-0 voor Ajax natuurlijk, daar kan geen twijfel over bestaan.
dat zal me helemaal niets verbazen mên!quote:
Oh ja; 2x Rosenberg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef Ricky_ het volgende:
Het wordt 1-1.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in als Feyenoorder.
D'r kunnen bij de ArenA praktich geen onderlinge rellen uitbreken, Ajax of de kakkerlakken tegen ME, maar onderling zal niet gebeuren. Wel een beetje uitdagen, als de treinen aankomen, meer niet...quote:Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
Gelukkig zijn jullie wél realistisch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Realisme en Ajax-supporters zijn 2 dingen die duidelijk niet samen gaan zie ik wel weer. Ik denk 1-1 ofzo.
quote:
quote:
Dat waren er 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie wél realistisch!![]()
[..]
[..]
stoer manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef xboxps2 het volgende:
joden gaan er aan op amsterdam centraal
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef xboxps2 het volgende:
joden gaan er aan op amsterdam centraal
Het doet dus toch zeer om een flink aantal betere spelers bij de concurrent te zien spelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Kaap het volgende:
Hopen dat Bahia Babel of Rosenberg zijn been breektDat zou een eventueel verlies al best goedmaken
ja, of jullie spitsen gaan naar de concurrentquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Kaap het volgende:
Hopen dat Bahia Babel of Rosenberg zijn been breektDat zou een eventueel verlies al best goedmaken
Babel en Rosenberg vind ik (nog) niet beter dan Kuijt en Kalouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het doet dus toch zeer om een flink aantal betere spelers bij de concurrent te zien spelen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Kaap het volgende:
Hopen dat Bahia Babel of en Rosenberg zijn been breektDat zou een eventueel verlies al best goedmaken
hoezo eventueel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef Kaap het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef Lennox het volgende:
[..]
Het doet dus toch zeer om een flink aantal betere spelers bij de concurrent te zien spelen
Feyenoord en Landskampioen zijn 2 dingen die duidelijk niet samen gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Realisme en Ajax-supporters zijn 2 dingen die duidelijk niet samen gaan zie ik wel weer. Ik denk 1-1 ofzo.
1924quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Feyenoord en Landskampioen zijn 2 dingen die duidelijk niet samen gaan![]()
Uitzonderingen daargelaten.... Maar hoe dik was die laag stof ook alweer ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1924
1928
1936
1938
1940
1961
1962
1965
1969
1971
1974
1984
1993
1999
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1924
1928
1936
1938
1940
1961
1962
1965
1969
1971
1974
1984
1993
1999
Poe poe die lijst is grootquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1924
1928
1936
1938
1940
1961
1962
1965
1969
1971
1974
1984
1993
1999
Ochja, tussen 97/98 en nu zijn jullie ook welgeteld 1 keer kampioen geworden, hadden jullie nog iets in Europa gewonnen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten.... Maar hoe dik was die laag stof ook alweer ?![]()
![]()
En het gaat wel degelijk samen. Er zijn slechts 2 clubs die het vaker gehaald hebben in Nederland.quote:Feyenoord en Landskampioen zijn 2 dingen die duidelijk niet samen gaan
ahem 2x.... (2002 en 2004)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ochja, tussen 97/98 en nu zijn jullie ook welgeteld 1 keer kampioen geworden, hadden jullie nog iets in Europa gewonnen de laatste tijd?
OK, ok, vroeger was PSV niks en maakten Ajax en Feyenoord de dienst uit.... nu is Feyenoord aan de beurt. Misschien is Ajax over een paar jaar aan de beurt. ( hoewel dat haast onmogelijk is)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:05 schreef Ixnay het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, iemand zei:
[..]
En het gaat wel degelijk samen. Er zijn slechts 2 clubs die het vaker gehaald hebben in Nederland.
Ey, das sneu voor Rotterdam... Laat ze tot de winterstop maar meedoen om het kampioenschap!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:06 schreef Ixnay het volgende:
En jullie vergeten 2005/2006.
Aan het begin van die 10 jaar was daar Ajax, die met alle prijzen aan de haal ging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef Ixnay het volgende:
En het is de enige Nederlandse club die de afgelopen 10 jaar een grote Europese prijs heeft gewonnen.
Oeh, combihoolie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef xboxps2 het volgende:
we zullen zien ik ben er bij in het uitvak off course
En de manier waarop doet het hemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef Ixnay het volgende:
En het is de enige Nederlandse club die de afgelopen 10 jaar een grote Europese prijs heeft gewonnen.
Als die daarbij een ajacied zijn knieschuiven sloopt, vind ik het goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef SteveBallmer het volgende:
3-0
Rood voor Östlund in de 32e minuut.
Opa Vertelt....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh let op nu komt het uefa kup verhaal...
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze vol de strijd in gaan en niet verzaken, heb ik minder moeite met een verlies, dan wanneer ze als ongemotiveerde volgevreten profs spelen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb volledig vertrouwen in de goede afloop, 1-2 dus.
Zoniet, dan moet ik een paar Feyenoord-spelers een schop onder hun kont verkopen...
Klopt, maar ik moet mijn frustratie dan toch ergens kwijt, en de komende 5 jaar klassiekers zonder uitpubliek lijkt me ook niet grappig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze spelen. Als ze vol de strijd in gaan en niet verzaken, heb ik minder moeite met een verlies, dan wanneer ze als ongemotiveerde volgevreten profs spelen...
Moeten jullie altijd alles zo serieus nemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ja, die Cl van jullie is vele jaren later gewonnen, is het niet
Begin alvast maar dan. There is no way in hell dat ze gaan winnen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb volledig vertrouwen in de goede afloop, 1-2 dus.
Zoniet, dan moet ik een paar Feyenoord-spelers een schop onder hun kont verkopen...
kort lontje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten jullie altijd alles zo serieus nemen?
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Moeten jullie altijd alles zo serieus nemen?
Dat van Ajax was in mei 1995 ofzo en dat is meer dan 10 jaar geleden dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Aan het begin van die 10 jaar was daar Ajax, die met alle prijzen aan de haal ging.
Als Kuyt en Rosenberg dan maar scorenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef Robar het volgende:
Laten we weer eens in het verleden duiken . . .
Ajax is nog niet best en Feyenoord ook niet.
Ajax zal een veldoverwicht hebben, waar Feyenoord met Kuijt en Kalou zeer gevaarlijk eruit komt.
Ik hoop op een 3-1 overwinning voor Ajax, maar denk dat een gelijkspel wel een grote mogelijkheid zou kunnen zijn: 2-2.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Maar op zich gun ik Feyenoord wel weer een keer de titel.....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef DeTolk het volgende:
Maar op zich gun ik Feyenoord wel weer een keer de titel.....
Ik heb ooit een kortstondige relatie gehad met een meisje die Feyenoord Fan is ... en dat ging goed.quote:
niet heel goed blijkbaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kortstondige relatie gehad met een meisje die Feyenoord Fan is ... en dat ging goed.
Als ajacieden vertrouwen hebben in een goede afloop zijn ze arrogant?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Als die daarbij een ajacied zijn knieschuiven sloopt, vind ik het goed.
Verwacht niks van de wedstrijd. ajacieden weten hun arrogantie weer goed te tonen, bevestigd alleen maar waarom ik er zo een hekel aan heb.
Benieuwd hoe Feijenoord gaat spelen. Iig met Schreuder centraal op het middenveld...
Blijkbaar niet als die relatie zo kortstondig wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kortstondige relatie gehad met een meisje die Feyenoord Fan is ... en dat ging goed.
Dat had andere redenen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als die relatie zo kortstondig was
Het is de manier waarop het gebracht wordt die het arrogant maakt. Iedereen mag zeggen dat ze vertrouwen hebben in winst. Er zijn hier echter sommigen die ik met liefde de strot dichtknijp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Als ajacieden vertrouwen hebben in een goede afloop zijn ze arrogant?
Dat is zeker het eerste woordje dat Feyenoorders leren?
Heb je gezien hoe veel Feyenoorders hier in een goeie afloop geloven?
Maar dat mag dan zeker weer wel . . .
Altijd weer die domme opmerkingen van bepaalde supportersgroepen, Ajax is arrogant, Ajax heeft mazzel,de jaloezie druipt er vanaf . . .
Ajaxsupporters zijn gewoon trots en hebben altijd vertrouwen in hun team . . .
Dat is iets heel anders dan arrogantie.
Nadat hij Rosenberg zijn been gebroken heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef SteveBallmer het volgende:
3-0
Rood voor Östlund in de 32e minuut.AJAX!
geef eens wat voorbeelden dan.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zijn hier echter sommigen die ik met liefde de strot dichtknijp.
Ga toch weg man, het gaat niet eens meer om de manier waarop, je bent hier op internet en je kunt weinig zeggen van iemand die gewoon 3-0 post. Jij zal dat gelijk als arrogant zien, daar ben je dan waarschijnlijk de underdog voor. Het feit dat je zo agressief reageert zegt mij ook wel wat. Nou nou, wat ben jij een supporter zeg, Feyenoord mag verliezen, als iemand van Ajax maar zijn knieschijven breekt. Het is echt te triest voor woorden. En als je dan zo mans praat (op Internet nog wel), noem dan op zijn minst degenen op wiens strot je dicht zou willen knijpen . . .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is de manier waarop het gebracht wordt die het arrogant maakt. Iedereen mag zeggen dat ze vertrouwen hebben in winst. Er zijn hier echter sommigen die ik met liefde de strot dichtknijp.
Jaloers zal ik nooit zijn, zou niet eens weten waarop...
heel mooi gezegd, ga ik helemaal in meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ga toch weg man, het gaat niet eens meer om de manier waarop, je bent hier op internet en je kunt weinig zeggen van iemand die gewoon 3-0 post. Jij zal dat gelijk als arrogant zien, daar ben je dan waarschijnlijk de underdog voor. Het feit dat je zo agressief reageert zegt mij ook wel wat. Nou nou, wat ben jij een supporter zeg, Feyenoord mag verliezen, als iemand van Ajax maar zijn knieschijven breekt. Het is echt te triest voor woorden. En als je dan zo mans praat (op Internet nog wel), noem dan op zijn minst degenen op wiens strot je dicht zou willen knijpen . . .
Je reactie straalt iets uit, je wilt het geen jaloezie noemen, dan noem ik het frustratie, opgkropte frustatie van een verloren seizoen en mogelijk nog een verloren seizoen.
wat doen hun in vredesnaam nog in 1 mond met Ajax en PSVquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1924
1928
1936
1938
1940
1961
1962
1965
1969
1971
1974
1984
1993
1999
Omdat Feyenoord negen van de tien keeer wel bij de 1e drie is geindigd, zodoende een top 3!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat doen hun in vredesnaam nog in 1 mond met Ajax en PSV
Niet bij Markusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Nadat hij Rosenberg zijn been gebroken heeft
quote:Feyenoord dankt Ajax
door Mark Schalekamp (supporter) - 5 augustus 2002
In Nederland zijn er maar twee echte voetbalclubs. Ajax en Feyenoord. PSV wordt nooit wat. Die club doet me denken aan Harry Mulisch. Zijn pogingen om in één adem te worden genoemd met Reve en Hermans zijn al even misplaatst, opzichtig en kansloos, als de pogingen van PSV van de Top II een Top III te maken. De rest is al helemaal niet serieus te nemen. Dat gebeurt gelukkig ook niet. Neem een club als SC Heerenveen: daar wordt slechts met vertedering over gesproken.
Ajax is een geweldige club. Ajax heeft alle Europa Cups gewonnen, ze vallen altijd aan, ze spelen technisch, spectaculair voetbal. Hun vedetten komen uit de eigen jeugd. Na een paar jaar Amsterdam vliegen ze uit over Europa en maken ze een buitenlandse topclub kampioen. Taxi-chauffeurs in Bombay of jochies op blote voeten in Afrika, iedereen kent hakjes, omhalen, scharen, mooie jongens, glitter & glamour, altijd schone witte kousen: Ajax. Ik zou willen dat ik in Amsterdam geboren was. Dan kon ik voor Ajax zijn.
Maar dat ben ik niet. Ik ben Rotterdammer, dus ik ben voor Feyenoord. Waar je wieg staat, is je club. Of niet soms? En dan heb ik nog geluk gehad. Ik had ook in Velsen, Veendam of Enschede geboren kunnen worden. Maar ik ben Feyenoorder. Op weg naar school fietste ik elke dag langs de Kuip. Lag niet helemaal op mijn route, maar dat maakte geen zak uit. Even het Stadion groeten. Mijn grootvader heeft het nog geschilderd (niet in zijn eentje, hoor). Mijn broertje is geboren in het Clara-ziekenhuis, honderd meter van de Kuip. Hij heeft zijn vriendin ten huwelijk kunnen vragen op de dag dat Feyenoord kampioen werd. In een gehuurd vliegtuigje boven de volle Coolsingel. Als hij mij ten huwelijk had gevraagd, zou ik ook 'Ja!' hebben gezegd. Feyenoord. Eens in de tien jaar worden we kampioen. Niks te klagen, zou je zeggen.
Wel dus. Hoe vaak niet heb ik mijn club 0-0 zien spelen tegen NEC, zien verliezen van Fortuna Sittard. Echt niet na een mooie pot. Nee, na een doodsaaie en bar slechte wedstrijd. Fantasieloos geploeter. Elk seizoen zijn de verwachtingen hoog gespannen, maar de mooie momenten zijn schaars. Vaak wordt er gespeeld op een druilerige en net te koude zondagmiddag. In Rotterdam is het sowieso altijd een paar graden kouder dan in de rest van het land. Heeft alles te maken met gevoelstemperatuur, denk ik. Het waait er ook altijd zo hard, komt door die hoge gebouwen. Nick Hornby beschreef in Fever Pitch zijn zelfkwellende liefde voor Arsenal. Feyenoorders begrijpen deze man. Eigenlijk zijn we allemaal gefrustreerd dat we niet in Amsterdam geboren zijn.
Feyenoord en Ajax. Een paar keer per seizoen spelen ze tegen elkaar. Dat is dan een Klassieker (Feyenoord - Ajax is gek genoeg meer klassieker dan Ajax - Feyenoord). Het verschil is schrijnend. Oudere supporters weten zich nog te herinneren dat vroeger de verhoudingen anders lagen, dat vroeger een technisch verfijnd Feyenoord de vloer aanveegde met een angstig en hard werkend Ajax. In 1834 misschien. Sindsdien zijn het louter vernederingen. Wij zijn blij met een Europa Cup en zij winnen er meteen daarna, ja meteen, vier. Wij hopen, bidden, al dertig jaar op de opvolger van Ove. Wij kregen Jup Kaczor, Johnnie Jacobsen, Mark Farrington, Lars Elstrup en Marian Damaschin. Zij hebben intussen Cruijff, Van Basten, Pettersson, Kluivert, Bosman en Kieft voorbij zien komen. Wij hebben Henk Vos, zij Grønkjær, wij Richard Budding, zij Jesper Olsen. Richard Witschge houdt een balletje hoog. We herinneren ons de sudden-death goal van Mike Obiku, maar meestal verliezen we gewoon. Zelfs in een (zeldzaam) jaar dat het in de competitie beter gaat dan met Ajax, winnen zij. Het werd 8-2, 6-0, 5-0, 0-5, 0-1.
Ajax is dus de aartsvijand. Dat is nogal logisch. Iedereen vindt Ajax fantastisch. Eigenlijk is het hele land voor Ajax. Omdat het zo mooi speelt. Vanwege Cruijff. Vanwege de successen. De eigen opleiding. Studio Sport is voor Ajax, de meeste kranten zijn voor Ajax. Alle vrouwen, vanwege Dani of Van der Meyde. Mensen die geen verstand van voetbal hebben, zijn voor Ajax. Buitenlanders zijn voor Ajax. Politici zijn veiligheidshalve voor Ajax.
Niemand vindt Feyenoord leuk. Die spelen immers werkvoetbal en hun supporters zijn zo vervelend. Feyenoord is altijd de 'Kampioen van de Armoede'. En eigenlijk is dit geweldig. Zal ik uitleggen. Er worden Feyenoord-T-shirts verkocht met daarop de tekst "Nobody likes us, but we don't care." Beledig ons maar, vind ons maar niks. Wij redden het wel. Geen gevoel zo sterk als de Feyenoord-liefde. En waaruit bestaat dan dat Feyenoord-gevoel? Nou, voor een groot deel uit het, met zijn allen, een hekel hebben aan Ajax. De Gemeenschappelijke Vijand. Niets versterkt de band en daarmee de liefde meer voor het hebben van een Gemeenschappelijke Vijand. Zeker als die vijand zo sterk en geliefd is als Ajax.
Ajax is als een verwend buurjongetje. Zo'n buurjongen die het altijd beter voor elkaar heeft dan jij. Krijg jij een fiets, krijgt hij een mooiere. Hij loopt harder, hij heeft meer knikkers, is populairder op school en gaat er ook altijd vandoor met de meisjes die jij leuk vindt. Daarom hebben wij een hekel aan Ajax. Om alles. Omdat ze altijd geluk hebben. Omdat de Stones en Tina Turner daar optreden en niet meer in de Kuip. Omdat zij naar de beurs gaan en wij een armoedige obligatielening er uit gooien. Omdat er zelfs Feyenoord-jeugdspelers zijn die liever voor Ajax spelen. Maar vooral: omdat ze zoveel beter en mooier voetballen dan Feyenoord. Het maakt de liefde voor onze club alleen maar sterker.
We moeten Ajax dankbaar zijn. En hopen dat ze nog eeuwen blijven bestaan en nog heel veel winnen.
Bron: Ajax Online
quote:Omdat de Stones daar optreden en niet meer in de Kuip.
Gezelligquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:44 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Nee bij Marianne, die komt zingen tussendoor....
*snik* *snik*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:03 schreef Robar het volgende:
Leuk stukje . . . .
Zal wel weer pijn doen bij sommigen hier in dit topic . . .
Om maar weer eens aan te geven dat Ajax het bestaansrecht van Feyenoord isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef P0RN0STAR het volgende:
En waaruit bestaat dan dat Feyenoord-gevoel? Nou, voor een groot deel uit het, met zijn allen, een hekel hebben aan Ajax. De Gemeenschappelijke Vijand. Niets versterkt de band en daarmee de liefde meer voor het hebben van een Gemeenschappelijke Vijand. Zeker als die vijand zo sterk en geliefd is als Ajax.
Wordt jij nou niet misselijk van het feit dat iedereen die voor Feyenoord is, dat alleen maar is, omdat iedereen voor Ajax wil zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Het feit dat zoveel mensen zonder reden voor ajax zijn, heeft mij toen ik klein was ook richting Feyenoord gedreven. Al die lui die geen zak verstand van voetbal zijn voor ajax, van die lompe wijven die voor ajax zijn omdat Dani zon lekker ding is.
Wordt je daar als echte ajax fan nou zelf niet misselijk van? Van lui die voor ajax zijn voor x redenen behalve dat ze gek van de club zijn en van voetbal houden.
Maar het omschrijft wel precies waarom ik destijds niet zoals iedereen op mijn school voor ajax wou zijn. Daar komt bij dat ik sinds jaar en dag de stad amsterdam en vooral de bevolking hekel. De mentaliteit, het gedrag en de taal kan ik niet uitstaan.
Ik heb ook nooit kunnen snappen waarom amsterdam hoofdstad van Nederland is ipv Den Haag, of zou dat zo zijn omdat de regering ook voor ajax is
Waarom er zoveel voor Ajax werden? ---> 1995. Toen het het minder werd, vielen er ook heel wat supporters af. Bij mij is Ajax er al vanaf het begin met de paplepel ingegoten. Jammer trouwens dat er nog steeds feyenoord supporters zijn die in de ilussie leven dat alleen feyenoord supporters heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Het feit dat zoveel mensen zonder reden voor ajax zijn, heeft mij toen ik klein was ook richting Feyenoord gedreven. Al die lui die geen zak verstand van voetbal hebben zijn voor ajax, van die lompe wijven die voor ajax zijn omdat Dani zon lekker ding is.
Wordt je daar als echte ajax fan nou zelf niet misselijk van? Van lui die voor ajax zijn voor x redenen behalve dat ze gek van de club zijn en van voetbal houden.
Maar het omschrijft wel precies waarom ik destijds niet zoals iedereen op mijn school voor ajax wou zijn. Daar komt bij dat ik sinds jaar en dag de stad amsterdam en vooral de bevolking hekel. De mentaliteit, het gedrag en de taal kan ik niet uitstaan.
Ik heb ook nooit kunnen snappen waarom amsterdam hoofdstad van Nederland is ipv Den Haag, of zou dat zo zijn omdat de regering ook voor ajax is
Nee hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker stevig te discussierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
*snik* *snik*
Heb een gevoelige snaar geraakt geloof ik.![]()
Tuurlijk knul, alle Feyenoord fans zijn voor feyenoord omdat de rest voor ajax.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Wordt jij nou niet misselijk van het feit dat iedereen die voor Feyenoord is, dat alleen maar is, omdat iedereen voor Ajax wil zijn?
Ik zie weinig ruimte tot discussie, dus ik laat het hier maar bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker stevig te discussieren
Trollen != discussieren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker stevig te discussieren
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, alle Feyenoord fans zijn voor feyenoord omdat de rest voor ajax.
IPV in de aanval te gaan zou het je mischien sieren om toe te geven dat ajax ongelooflijk veel nep-fans heeft rondlopen, precies zoals die colum beschreef, want dat is wel degelijk de realiteit.
Maar troll gerust verder hoor, en geloof me, ik wordt echt niet misselijk van mijn mentaliteit. En ik ben niet jaloers op ajax, echt niet. En uiteraard ben ik frusti als we van ajax verliezen, jij zou niet balen zeker.
Ik zal ook niet zeggen dat er geen ajax supporters zijn die het niet met de paplepel is ingegoten, in tegendeel, het zullen er heel veel zijn. Ik wijs er alleen op dat er, inderdaad zoals jij zegt 1995, heel veel van die mensen zijn die voor ajax zijn ook al boeit voetbal ze geen kont.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom er zoveel voor Ajax werden? ---> 1995. Toen het het minder werd, vielen er ook heel wat supporters af. Bij mij is Ajax er al vanaf het begin met de paplepel ingegoten. Jammer trouwens dat er nog steeds feyenoord supporters zijn die in de ilussie leven dat alleen feyenoord supporters heeft
Wordt trouwens een 2-0 overwinning.
Zo, eindelijk een realistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.
Wat wil je nou bereiken met je slappe gelul? Wat kan mij (en ik denk voor meerderen hier) het nou schelen of Ajax veel nep supporters heeft? Als ik maar weet dat ik een trouwe supporter ben en geen succes-supporter. Lekker boeiend of de vrouwen alleen voor Dani komen, zal me een worst wezen. Ik kom voor het voetbal, de club en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
IPV in de aanval te gaan zou het je mischien sieren om toe te geven dat ajax ongelooflijk veel nep-fans heeft rondlopen, precies zoals die colum beschreef, want dat is wel degelijk de realiteit.
Maar troll gerust verder hoor, en geloof me, ik wordt echt niet misselijk van mijn mentaliteit. En ik ben niet jaloers op ajax, echt niet. En uiteraard ben ik frusti als we van ajax verliezen, jij zou niet balen zeker.
Toch denk ik ook wel dat voetbal achter de decoder veel mensen naar het stadion heeft gelokt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.
Helemaal niks. Een forum is om tevens je mening te uiten. Dat doe ik hier dus in tegenstelling tot een FOK! Voetbal nieuwsposter die meteen een mening afkraakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken met je slappe gelul? Wat kan mij (en ik denk voor meerderen hier) het nou schelen of Ajax veel nep supporters heeft? Als ik maar weet dat ik een trouwe supporter ben en geen succes-supporter. Lekker boeiend of de vrouwen alleen voor Dani komen, zal me een worst wezen. Ik kom voor het voetbal, de club en alles wat daarbij komt kijken.
Ik wordt.
Dus ik mag niet ingaan op een mening en niet afkraken, leuk. En wijsneus, zie jij een tagje achter me naam?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:32 schreef Kaap het volgende:
[..]
Helemaal niks. Een forum is om tevens je mening te uiten. Dat doe ik hier dus in tegenstelling tot een FOK! Voetbal nieuwsposter die meteen een mening afkraakt.
Ik trok die conclusie uit jouw beredenering om voor Feyenoord te kiezen . .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ergens mee oneens zijn kan je vriendelijker verwoorden dat meteen roepen dat iemand slaap gelul post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus ik mag niet ingaan op een mening en niet afkraken, leuk.
Nee je begrijpt me verkeerd. Ik heb afzonderlijk van de club ajax gewoon een hekel aan amsterdam. Ik vind de stad helemaal niet leuk en vind de mentaliteit van veel amsterdammers niet fijn. Dat staat voor mijn gevoel los van ajax.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie uit jouw beredenering om voor Feyenoord te kiezen . .
Beetje overdreven misschien.
Dat Ajax heel veel nepfans heeft, dat lijkt me duidelijk, maar ik veroordeel die mensen niet. Je hebt nu eenmaal successupporters die heeft Feyenoord ook. Maar wat heeft dat met ajax zelf en de trouwe supproters te maken, maakt dat ajax minder goed, maakt dat ajax minder aantrekkelijk? ik snap niet dat dat iemand weerhoudt om voor ajax te zijn.
Uiteraard ben ik ook frusti waneer ajax verliest, das een gezonde reactie, mijn post was ook niet als troll bedoeld, maar om jou te confronteren met je eigen uitspraak. Ik wordt dat hele gezeur rond het voetbal zat. Altijd weer dezelfde verwijten en dezelfde discussie. Het gaat toch godverredomme om het voetbal? Jij verteld mij waarom je Amsterdam en Amsterdammers haat. Ik vind het vreemd dat je iemand haat op basis van zijn clubliefde. Ik haat alleen die mensen die mij verschrikkelijk veel pijn en onrecht hebben aangedaan. Rotterdammers hebben ook een bepaald accent, je zult mij daar niet over horen hoor. Ik heb hele goede vrienden in Rotterdam en dat zijn de trouwste feyenoord supporters. als Feyenoord verloren heeft, dan hoef ik hem niet te spreken. Maar denk je dat dat me ook maar iets doet? Denk je dat ik daardoor minder respect voor hem zou hebben? Ik zou zijn vriendschap niet waard zijn, als ik om die reden minder respect voor hem zou hebben. jij ziet die afkomst en die clubliefde wel als reden om iemand te haten, dan kun je van mij zo een reactie verwachten.
Asskicker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:51 schreef Shreyas het volgende:
En Feyenoord heeft geen nep-fans zeker. Ik ken een jongen die was in 1992 nog voor Ajax, toen Feyenoord 1993 de landstitel greep was hij voor Feyenoord. In 1995 toen Ajax de CL pakte, was hij voor Ajax, in 1999 weer voor Feyenoord (won toen ook de landstitL) en hoe wonderbaarlijk ook, sindsdien is hij ook voor Feyenoord gebleven, wellicht tot Ajax weer de CL pakt ofzo.
jij kent mijn broertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:51 schreef Shreyas het volgende:
En Feyenoord heeft geen nep-fans zeker. Ik ken een jongen die was in 1992 nog voor Ajax, toen Feyenoord 1993 de landstitel greep was hij voor Feyenoord. In 1995 toen Ajax de CL pakte, was hij voor Ajax, in 1999 weer voor Feyenoord (won toen ook de landstitL) en hoe wonderbaarlijk ook, sindsdien is hij ook voor Feyenoord gebleven, wellicht tot Ajax weer de CL pakt ofzo.
Nee, ik ken hem niet eens, maar ik ga verder ook geen namen noemen.quote:
Klopt, maar dat is ook logisch met zoveel fans en successen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste nep fans die ik ken zijn voor Ajax
Oh manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Aan de andere kant, waarom zou de regering voor ADO zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Het feit dat zoveel mensen zonder reden voor ajax zijn, heeft mij toen ik klein was ook richting
Zie je et al voor je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:36 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zou de regering voor ADO zijn?
Als ze veel geld in de club pompen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zie je et al voor je?
ADO die de europacup 1 wint![]()
Dan zou iedereen een dag de CL in huis mogen hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze veel geld in de club pompen...
Mijn belasting geld wat doe je nu
Je praat erover alsof je het leuk vindt. Nu kunnen we nog een beetje meedraaien met Ajax en PSV, maar als jouw doemscenario uitkomt dan komen we in het rijtje NAC, RBC en Groningen terechtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Maar wat is in jouw ogen dan een nep-fan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
De meeste nep fans die ik ken zijn voor Ajax
Die was oorspronkelijk voor Ajax, en dat is dus gewoon een Ajacied die overliep naar Feyenoord. Maar het blijft dus een joodquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:51 schreef Shreyas het volgende:
Je hoort niks van ze totdat Ajax weer wintquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar wat is in jouw ogen dan een nep-fan?
Iemand die zijn clubs alleen support als die wint en op de club afgeeft als die verliest?
Of bedoel je met een nep-fan iets anders?
Ja, zo kun je het ook bekijken, maar hij is nu al 6 jaar Feyenoord-fan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:51 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Die was oorspronkelijk voor Ajax, en dat is dus gewoon een Ajacied die overliep naar Feyenoord. Maar het blijft dus een jood
Om even inhoudelijk antwoord te geven op deze vraag:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Loek heeft een nieuwe kloon zo te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:49 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Je praat erover alsof je het leuk vindt. Nu kunnen we nog een beetje meedraaien met Ajax en PSV, maar als jouw doemscenario uitkomt dan komen we in het rijtje NAC, RBC en Groningen terechtLaat die nep-supporters maar lekker zitten, last heb ik er niet van en ze zorgen gewoon dat Feyenoord overleeft.
Van 35 naar 32 duizend. Vind ik wel meevallen. Ik zeg niet dat alle joden gloryhunters zijn, maar vroegah waren 'de meelopers' wel voor ajax. Bij mij op de basisschool iigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heel veel mis met het uitvak, meerendeel is een stelletje makke schapen. Bèèh, bèèh...quote:
Als jij komt neem ik een wasknijper meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef xboxps2 het volgende:
zondag deze mee
[afbeelding]http://img217.imageshack.us/img217/6459/dscf10681is.th.jpg[/afbeelding]
En héélveel verloren seizoenen daarvoor en nog te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ga toch weg man, het gaat niet eens meer om de manier waarop, je bent hier op internet en je kunt weinig zeggen van iemand die gewoon 3-0 post. Jij zal dat gelijk als arrogant zien, daar ben je dan waarschijnlijk de underdog voor. Het feit dat je zo agressief reageert zegt mij ook wel wat. Nou nou, wat ben jij een supporter zeg, Feyenoord mag verliezen, als iemand van Ajax maar zijn knieschijven breekt. Het is echt te triest voor woorden. En als je dan zo mans praat (op Internet nog wel), noem dan op zijn minst degenen op wiens strot je dicht zou willen knijpen . . .
Je reactie straalt iets uit, je wilt het geen jaloezie noemen, dan noem ik het frustratie, opgkropte frustatie van een verloren seizoen en mogelijk nog een verloren seizoen.
grapjasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij komt neem ik een wasknijper mee
En aan die tekst op de vlag te zien is een kurk ook geen overbodige luxe
Ik krijg het woord nooit goed op mijn toetsenbord getypt op een of andere manierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:17 schreef Cart_man het volgende:
Jullie hebben er verstand van, echt. Lekker blijven geloven dat het alleen maar opgekropte frustatie is. Gewoon doen, vooral jezelf voor de gek houden.
En viesnoorders? Nog niet uit de lijers gekomen kama, klein kind?
Helaas is PSV het andere beste teamquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:28 schreef VoreG het volgende:
Ik noem het rivaliteit tussen de 2 beste teams, heel gezond zie je overal. Al slaan sommige wel door naar obsessie..
Traditie van vreger is meilijk te verbreken, ten was feyenord beter dan psvquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Helaas is PSV het andere beste team![]()
psst dr zitten wat kruimels in je toetsenbordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Traditie van vreger is meilijk te verbreken, ten was feyenord beter dan psv
AJAXquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:12 schreef DeTolk het volgende:
Volges mij was et nog niet geroepen :
AJAX!!!!!!!
Pakkende tekst, dat is ook echt de bedoeling van deze vlag...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeker.
pakkende tekst, daar is weken over nagedacht. en dan is het zelfs in het engels![]()
jawel man, gewoon plaatsenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pakkende tekst, dat is ook echt de bedoeling van deze vlag...
Die vlag bestaat trouwens al enkele jaren...
Pakkende teksten genoeg. Zijn alleen niet geschikt voor dit forum![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:32 schreef Superheld het volgende:
Dus allemaal wel weer oldenzaal en harkema en natuurlijk epe steunt ajax vlaggetje gaan maken he.![]()
Vergeet Vortum en Margraten niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:32 schreef Superheld het volgende:
Bij Feyenoord hebben ze tenminste nog vlaggen, in die hele arena hangen er minder als bij ons.
Dus allemaal wel weer oldenzaal en harkema en natuurlijk epe steunt ajax vlaggetje gaan maken he.![]()
Ja, lekker al die vlaggen voor je Porum als je voetbal wilt kijken....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:32 schreef Superheld het volgende:
Bij Feyenoord hebben ze tenminste nog vlaggen, in die hele arena hangen er minder als bij ons.
Vlaggen voor je porum? als je ze ophangt?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, lekker al die vlaggen voor je Porum als je voetbal wilt kijken....
Alhoewel het bij Feyenoord niet zoveel uitmaakt
Je ziet toch ook wel eens van die vlaggen die dan voor aanvang van de wedstrijd omhoog gerold worden. die bedoel ik .quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Vlaggen voor je porum? als je ze ophangt?![]()
Daar had ie het dus niet over.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel eens van die vlaggen die dan voor aanvang van de wedstrijd omhoog gerold worden. die bedoel ik .
Wat schopt hij in zn eigen doel dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:38 schreef ABC-tje het volgende:
2-1 voor AJAX, Kuijt schopt in de laatste minuut in eigen doel.
De cornervlagquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:23 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Wat schopt hij in zn eigen doel dan?![]()
Of Nuenen, Wanroij, Deurne, Boxmeer.....of was dat de kuip???quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Vergeet Vortum en Margraten niet.![]()
Nee, moet ik ermee...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
http://www.fuck020.nl/![]()
Cart_man heeft hem zeker al???
Kijk dan maar naar boven wat voor vlaggen we daar allemaal hebben hangenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:32 schreef Superheld het volgende:
sinds wanneer draag jij een Ajax shirtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, moet ik ermee...
Ik draag alleen kwaliteit.![]()
Jij bent wel lollig vandaag zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds wanneer draag jij een Ajax shirt
Lolbroek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds wanneer draag jij een Ajax shirt
oke jou avatar is cewlquote:
Jeuh, eindelijk heb ik iets cools.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke jou avatar is cewlik heb die filmpjes ook gezien.. echt geweldig zijn ze
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jeuh, eindelijk heb ik iets cools.![]()
Die gast is cult.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef P0RN0STAR het volgende:
http://www.fuck020.nl/![]()
Cart_man heeft hem zeker al???
nu ben ik ook benieuwd naar die filmpjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Echt wel.. vooral als hij van alles stuk gaat slaan op z'n hoofd
Jammer dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nu ben ik ook benieuwd naar die filmpjes![]()
De situatie die jij beschrijft zou eerder bij ajax passen. Blessuretijd doelpunten is een vast trainingsitem van Blindquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Zou wel leuk zijn als Feyenoord wint, met ongelovelijk slecht voetbal en zeer onverdiend een buitenspeldoelpunt van Kalou in de 93e minuut...
tel jij maar eens alle blessuretijd doelpunten van vorig seizoen van ajax en feyenoord. je zal versteld staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
De situatie die jij beschrijft zou eerder bij ajax passen. Blessuretijd doelpunten is een vast trainingsitem van Blind
VDV en Zlatan zijn al weg ej...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Of natuurlijk de winst pakken door een schwalbe van Ajax kant. Gelukkig fluit Jol niet.
Ik heb ze geteld. Criteria : Eredivisie, Doelpunten in laatste 5 minuten, alleen winstpartijen:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tel jij maar eens alle blessuretijd doelpunten van vorig seizoen van ajax en feyenoord. je zal versteld staan.
ajax scoort altijd verdiend in de laatste minuutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:11 schreef Kaap het volgende:
[..]
De situatie die jij beschrijft zou eerder bij ajax passen. Blessuretijd doelpunten is een vast trainingsitem van Blind
Die keren was het allemaal verdiend (vind ik). Check ook eens 2003/2004, met al die goals van o.a. Buffen en Lurlingquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld. Criteria : Eredivisie, Doelpunten in laatste 5 minuten, alleen winstpartijen:
Ajax:
Roda thuis, Anastasiou 88
Vitesse thuis, Babel 88
Nac uit, Boukhari 88
Fey uit, Grygera 88, Maduro 90
Graafschap uit, anastasiou 86
Fey:
NEC thuis, Kalou 85
Correct me if i'm wrong
Door deze statistieken zou je de benaming Lucky Ajax niet kunnen bestrijden, maar om nou vorig seizoen als Lucky te beschrijven, gaat mij wat ver. Tegen Roda JC, Vitesse en De Graafschap (allen thuis) hing het doelpunt allang in de lucht, werden er eerst veel grote kansen verprutst, Feyenoord en NAC (uit) hetzelfde verhaal...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld. Criteria : Eredivisie, Doelpunten in laatste 5 minuten, alleen winstpartijen:
Ajax:
Roda thuis, Anastasiou 88
Vitesse thuis, Babel 88
Nac uit, Boukhari 88
Fey uit, Grygera 88, Maduro 90
Graafschap uit, anastasiou 86
Fey:
NEC thuis, Kalou 85
Correct me if i'm wrong
Zo een shirt heb ik nog thuisliggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand een foto waar een shirt op staat met de tekst 110% anti neus en dan zo'n joduh neus met een kruis er doorheen?
Heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo een shirt heb ik nog thuisliggen.
En ja, Robar. Zit zo diep..echt.
Komop man jij hebt toch dagen lang niks te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee en ik ga het ook niet maken.
vast hoge kwaliteitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor net van iemand dat Ajax - Feyenoord live wordt uitgezonden op de Football Channel van het live-stream programma PPLive.Lekker gratis naar live topvoetbal kijken.
![]()
Jij weet niet eens wat ik nu aan het doen ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Komop man jij hebt toch dagen lang niks te doen![]()
waar kan je dat progje downloaden?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor net van iemand dat Ajax - Feyenoord live wordt uitgezonden op de Football Channel van het live-stream programma PPLive.Lekker gratis naar live topvoetbal kijken.
![]()
Ohja natuurlijk jij bent druk aan het Fokken!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat ik nu aan het doen ben.
Sperma - Feyenoord was er ook op. Kwaliteit was niet denderend. Klein schermpje en niet scherp.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
wat is PPLive![]()
zoiets als coolstream?
Je moest eens weten hoe goed de kwaliteit was van Chelsea - Arsenal die ik vorige week heb kunnen kijken via deze stream. De beste live-stream die ik in tijden heb aangetroffen.quote:
Probeer het zelf maar eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sperma - Feyenoord was er ook op. Kwaliteit was niet denderend. Klein schermpje en niet scherp.
Is geen proggie, is gewoon een link die afspeeld in je media player.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef 2Drix het volgende:
[..]
waar kan je dat progje downloaden?
Ow dit is wat anders ik dacht dat je die ene link bedoelde van Sperma - Feyenoord.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Probeer het zelf maar eens.![]()
http://www.pplive.com/
Ik ben op die site, en daar staat dat je minimaal Windows Mediaplayer9 moet hebben of hoger, die ben ik via die site dus aan het downloaden, daarna moet je als ik het goed heb het pplive programma downloaden? en daarna kun je op elk gewenst tijdstip via een livestream op die site willekeurige voetbalwedstrijden bekijken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ow dit is wat anders ik dacht dat je die ene link bedoelde van Sperma - Feyenoord.
FF uitproberen![]()
niet op ieder gewenst tijdstip, op het tijdstip dat het uitgezonden wordt op die zender alleen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben op die site, en daar staat dat je minimaal Windows Mediaplayer9 moet hebben of hoger, die ben ik via die site dus aan het downloaden, daarna moet je als ik het goed heb het pplive programma downloaden? en daarna kun je op elk gewenst tijdstip via een livestream op die site willekeurige voetbalwedstrijden bekijken?
Zit het zo?
Sorry ben een beetje digibeet, maar gratis live Ajax - Feyenoord kijken lijkt me wel mooi natuurlijk!
![]()
Nee, Ajax-010quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En op dit kanaal komt 020 - Feyenoord?
Doet het prima hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij mij doet die 't dus niet
Blijft hangen op "Bezig verbinding te maken met media" bij Windows Media Player.
Daar kom ik op terug.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
ik zeg gelijkspel
Bedenk wel dat de wedstrijd die je ziet bij PPlive ongeveer 30 seconden tot 1 minuut achter loopt. Nu denk je misschien dat dat niet veel is, maar ik houd ook de radio altijd aan tijdens de klassieker en het commentaar op radio 1 is wel echt Live. Met andere woorden, je weet al wanneer, door wie en hoe er is gescoord terwijl ze bij PPLive nog gewoon aan het voetballen zijn (of bezig zijn met het neerzetten van de muurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Sorry ben een beetje digibeet, maar gratis live Ajax - Feyenoord kijken lijkt me wel mooi natuurlijk!![]()
Ah, ook het licht gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar kom ik op terug.
Feyenoord gaat winnen
Misschien kun je mij nog even helpen... ik ben namelijk ook nie zo goed in zulke dingenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Je moet wel even het menu afstellen naar Engels.
Rechts onderin het taakblad zie je het zilveren PPlive icoontje, rechtermuisklik, vierde van boven is SWITCH LANGUAGE, druk daarop en dan zie je het menu in het Engels, als het goed is zie je dan de channel FOOTBALL in de Channel List. Zoniet, gebruik je gewoon deze link: pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={57faff62-40c2-4597-ae99-526b909e21e4}&type=udp&chnname=%e8%8b%b1%e8%b6%85%e5%8f%b0%ef%bc%88%e6%9c%89%e7%ba%bf%e4%bd%93%e8%82%b2%e5%8f%b0%ef%bc%89&engname=Football&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;
Ik hoop dat alles hiermee duidelijk is.
Nadat je op Football hebt geklikt, moet je nog even op 'Start player' drukken, zelfde menuutje.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog even helpen... ik ben namelijk ook nie zo goed in zulke dingen![]()
Ik heb het programma ook geDL en naar Engels gezet. Als ik dan op Footbal klik.. moet dan automatisch WMP opstarten met het dan uitgezonden programma? Of moet ik voordat ik op Footbal klik WMP opgestart hebben? En als dit niet funcioneert.. waar moet ik die link van je dan plaatsen? In Exporer of in WMP? In WMP heb ik namelijk niet zo'n adressbalk waar ik het in kan zetten.. dus begrijp niet zo goed waar.
![]()
Als vast bedankt!![]()
Je kan de link het beste kopieren en dan plakken in de adresbalk van je web-browser. Vervolgens druk je op enter en moet je wachten (soms wel 2 minuten). Dan wordt Windows Mediaplayer ineens vanzelf gestart (die hoeft dus niet opgestart te zijn) en krijg je de stream. Eerst wordt er iets in buffer geladen en dat begint het afspelen. In het begin schokt het allemaal nog een beetje, maar na 30 seconden ofzo, heb je (althans, wanneer je een beetje een redelijk internetconnectie hebt) gewoon vloeiend beeld.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien kun je mij nog even helpen... ik ben namelijk ook nie zo goed in zulke dingen![]()
Ik heb het programma ook geDL en naar Engels gezet. Als ik dan op Footbal klik.. moet dan automatisch WMP opstarten met het dan uitgezonden programma? Of moet ik voordat ik op Footbal klik WMP opgestart hebben? En als dit niet funcioneert.. waar moet ik die link van je dan plaatsen? In Exporer of in WMP? In WMP heb ik namelijk niet zo'n adressbalk waar ik het in kan zetten.. dus begrijp niet zo goed waar.
![]()
Als vast bedankt!![]()
En dan gaat WMP open? Bij mij doet ie na 4 min nog niks..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nadat je op Football hebt geklikt, moet je nog even op 'Start player' drukken, zelfde menuutje.
Het plaatsen van de link in de "Open URL" balk van Windows Mediaplayer werkt niet bij mij. Dus misschien dat dit ook voor anderen geldt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Zodra je op Football hebt geklikt, moet je een minuutje wachten, als je je muiswijzer bij het icoontje houdt, zie je als het goed is ook hoe de stream aan het bufferen is. Zodra het volledig geladen is, wordt WMP automatisch opgestart. Dus je hoeft WMP niet al opgestart te hebben. Je kunt de link via je adresbalk én in WMP (Open URL) plaatsen. Beide zou moeten werken.
Ja, dan gaat het bij mij meteen van start. Nu Aston Villa.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En dan gaat WMP open? Bij mij doet ie na 4 min nog niks..![]()
Ook dat kan, niet elke link werkt bij mij. Soms kan ik bepaalde zenders niet ontvangen. Ik weet ook niet waar het aan ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En dan gaat WMP open? Bij mij doet ie na 4 min nog niks..![]()
Wat zijn die feyenoorders toch een slim volkje he. Ze kunnen niet eens de naam AJAX gewoon uitspreken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En op dit kanaal komt 020 - Feyenoord?
Ajaks , joden , 020 is leukerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat zijn die feyenoorders toch een slim volkje he. Ze kunnen niet eens de naam AJAX gewoon uitspreken.![]()
Toch niet de mijne? Die zit de hele dag thuisquote:
Nee die in de spiegel stond bij mij thuis.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch niet de mijne? Die zit de hele dag thuis![]()
GoalTV doet het nu ook niet bij mij hoor, ik vind PPLive sowieso niet echt betrouwbaar, er is altijd een kans dat je stream binnenkrijgt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef jojomen4 het volgende:
Als ik op een channel klik zie ik wel zo'n wolkje boven het icoontje dat zegt "channel connection begin" maar verder gebeurt er niks.
Wel jammer tot nu toe..
Dan heb je nu zeker een gebroken spiegel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee die in de spiegel stond bij mij thuis.
Maar dat komt zo zielig over joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajaks , joden , 020 is leuker![]()
Ik vind inderdaad dat ze de klassiekers gewoon moeten uitzenden. Levert ze extra TV-inkomsten op en de stadions zitten toch wel altijd vol.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef The_M het volgende:
Echt klote dat die wedstrijd niet meer live op Canal+ te zien is, of nog beter, gewoon bij de NOS....Nou wordt het weer teletekst kijken en 's avonds maar afwachten hoe laat Talpa de wedstrijd uit gaat zenden....![]()
Nop.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan heb je nu zeker een gebroken spiegel.![]()
Wat kost zo'n pilletje spiegel?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nop.
Hij zei dat Feyenoord met 1-2 gaat winnen en dat was het
We kunnen vragen of een mod de topictitel wil aanpassen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef Cart_man het volgende:
Het gaat hier over ajax - Feijenoord, tyf op met dat gezeik over dat tyfuskanaal.
drugsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Wat kost zo'n pilletje spiegel?
Top idee...even DG roepen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef DivineJester het volgende:
[..]
We kunnen vragen of een mod de topictitel wil aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |