*snik* *snik*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:03 schreef Robar het volgende:
Leuk stukje . . . .
Zal wel weer pijn doen bij sommigen hier in dit topic . . .
Om maar weer eens aan te geven dat Ajax het bestaansrecht van Feyenoord isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef P0RN0STAR het volgende:
En waaruit bestaat dan dat Feyenoord-gevoel? Nou, voor een groot deel uit het, met zijn allen, een hekel hebben aan Ajax. De Gemeenschappelijke Vijand. Niets versterkt de band en daarmee de liefde meer voor het hebben van een Gemeenschappelijke Vijand. Zeker als die vijand zo sterk en geliefd is als Ajax.
Wordt jij nou niet misselijk van het feit dat iedereen die voor Feyenoord is, dat alleen maar is, omdat iedereen voor Ajax wil zijn?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Het feit dat zoveel mensen zonder reden voor ajax zijn, heeft mij toen ik klein was ook richting Feyenoord gedreven. Al die lui die geen zak verstand van voetbal zijn voor ajax, van die lompe wijven die voor ajax zijn omdat Dani zon lekker ding is.
Wordt je daar als echte ajax fan nou zelf niet misselijk van? Van lui die voor ajax zijn voor x redenen behalve dat ze gek van de club zijn en van voetbal houden.
Maar het omschrijft wel precies waarom ik destijds niet zoals iedereen op mijn school voor ajax wou zijn. Daar komt bij dat ik sinds jaar en dag de stad amsterdam en vooral de bevolking hekel. De mentaliteit, het gedrag en de taal kan ik niet uitstaan.
Ik heb ook nooit kunnen snappen waarom amsterdam hoofdstad van Nederland is ipv Den Haag, of zou dat zo zijn omdat de regering ook voor ajax is
Waarom er zoveel voor Ajax werden? ---> 1995. Toen het het minder werd, vielen er ook heel wat supporters af. Bij mij is Ajax er al vanaf het begin met de paplepel ingegoten. Jammer trouwens dat er nog steeds feyenoord supporters zijn die in de ilussie leven dat alleen feyenoord supporters heeftquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:07 schreef Kaap het volgende:
Het feit dat zoveel mensen zonder reden voor ajax zijn, heeft mij toen ik klein was ook richting Feyenoord gedreven. Al die lui die geen zak verstand van voetbal hebben zijn voor ajax, van die lompe wijven die voor ajax zijn omdat Dani zon lekker ding is.
Wordt je daar als echte ajax fan nou zelf niet misselijk van? Van lui die voor ajax zijn voor x redenen behalve dat ze gek van de club zijn en van voetbal houden.
Maar het omschrijft wel precies waarom ik destijds niet zoals iedereen op mijn school voor ajax wou zijn. Daar komt bij dat ik sinds jaar en dag de stad amsterdam en vooral de bevolking hekel. De mentaliteit, het gedrag en de taal kan ik niet uitstaan.
Ik heb ook nooit kunnen snappen waarom amsterdam hoofdstad van Nederland is ipv Den Haag, of zou dat zo zijn omdat de regering ook voor ajax is
Nee hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker stevig te discussierenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
*snik* *snik*
Heb een gevoelige snaar geraakt geloof ik.![]()
Tuurlijk knul, alle Feyenoord fans zijn voor feyenoord omdat de rest voor ajax.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Wordt jij nou niet misselijk van het feit dat iedereen die voor Feyenoord is, dat alleen maar is, omdat iedereen voor Ajax wil zijn?
Ik zie weinig ruimte tot discussie, dus ik laat het hier maar bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker stevig te discussieren
Trollen != discussieren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon heerlijk om lekker stevig te discussieren
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, alle Feyenoord fans zijn voor feyenoord omdat de rest voor ajax.
IPV in de aanval te gaan zou het je mischien sieren om toe te geven dat ajax ongelooflijk veel nep-fans heeft rondlopen, precies zoals die colum beschreef, want dat is wel degelijk de realiteit.
Maar troll gerust verder hoor, en geloof me, ik wordt echt niet misselijk van mijn mentaliteit. En ik ben niet jaloers op ajax, echt niet. En uiteraard ben ik frusti als we van ajax verliezen, jij zou niet balen zeker.
Ik zal ook niet zeggen dat er geen ajax supporters zijn die het niet met de paplepel is ingegoten, in tegendeel, het zullen er heel veel zijn. Ik wijs er alleen op dat er, inderdaad zoals jij zegt 1995, heel veel van die mensen zijn die voor ajax zijn ook al boeit voetbal ze geen kont.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom er zoveel voor Ajax werden? ---> 1995. Toen het het minder werd, vielen er ook heel wat supporters af. Bij mij is Ajax er al vanaf het begin met de paplepel ingegoten. Jammer trouwens dat er nog steeds feyenoord supporters zijn die in de ilussie leven dat alleen feyenoord supporters heeft
Wordt trouwens een 2-0 overwinning.
Zo, eindelijk een realistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.
Wat wil je nou bereiken met je slappe gelul? Wat kan mij (en ik denk voor meerderen hier) het nou schelen of Ajax veel nep supporters heeft? Als ik maar weet dat ik een trouwe supporter ben en geen succes-supporter. Lekker boeiend of de vrouwen alleen voor Dani komen, zal me een worst wezen. Ik kom voor het voetbal, de club en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
IPV in de aanval te gaan zou het je mischien sieren om toe te geven dat ajax ongelooflijk veel nep-fans heeft rondlopen, precies zoals die colum beschreef, want dat is wel degelijk de realiteit.
Maar troll gerust verder hoor, en geloof me, ik wordt echt niet misselijk van mijn mentaliteit. En ik ben niet jaloers op ajax, echt niet. En uiteraard ben ik frusti als we van ajax verliezen, jij zou niet balen zeker.
Toch denk ik ook wel dat voetbal achter de decoder veel mensen naar het stadion heeft gelokt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is bij Feijenoord niks anders sinds de UEFA cup winst (nepfans). Kijk maar naar de verkoop van seizoenskaarten dit jaar...gedaald met 7000 geloof ik. Volgend jaar gaan er weer 10.000 vanaf. Komen we een beetje terug in de oude tijden.
Helemaal niks. Een forum is om tevens je mening te uiten. Dat doe ik hier dus in tegenstelling tot een FOK! Voetbal nieuwsposter die meteen een mening afkraakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken met je slappe gelul? Wat kan mij (en ik denk voor meerderen hier) het nou schelen of Ajax veel nep supporters heeft? Als ik maar weet dat ik een trouwe supporter ben en geen succes-supporter. Lekker boeiend of de vrouwen alleen voor Dani komen, zal me een worst wezen. Ik kom voor het voetbal, de club en alles wat daarbij komt kijken.
Ik wordt.
Dus ik mag niet ingaan op een mening en niet afkraken, leuk. En wijsneus, zie jij een tagje achter me naam?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:32 schreef Kaap het volgende:
[..]
Helemaal niks. Een forum is om tevens je mening te uiten. Dat doe ik hier dus in tegenstelling tot een FOK! Voetbal nieuwsposter die meteen een mening afkraakt.
Ik trok die conclusie uit jouw beredenering om voor Feyenoord te kiezen . .quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ergens mee oneens zijn kan je vriendelijker verwoorden dat meteen roepen dat iemand slaap gelul post.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dus ik mag niet ingaan op een mening en niet afkraken, leuk.
Nee je begrijpt me verkeerd. Ik heb afzonderlijk van de club ajax gewoon een hekel aan amsterdam. Ik vind de stad helemaal niet leuk en vind de mentaliteit van veel amsterdammers niet fijn. Dat staat voor mijn gevoel los van ajax.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik trok die conclusie uit jouw beredenering om voor Feyenoord te kiezen . .
Beetje overdreven misschien.
Dat Ajax heel veel nepfans heeft, dat lijkt me duidelijk, maar ik veroordeel die mensen niet. Je hebt nu eenmaal successupporters die heeft Feyenoord ook. Maar wat heeft dat met ajax zelf en de trouwe supproters te maken, maakt dat ajax minder goed, maakt dat ajax minder aantrekkelijk? ik snap niet dat dat iemand weerhoudt om voor ajax te zijn.
Uiteraard ben ik ook frusti waneer ajax verliest, das een gezonde reactie, mijn post was ook niet als troll bedoeld, maar om jou te confronteren met je eigen uitspraak. Ik wordt dat hele gezeur rond het voetbal zat. Altijd weer dezelfde verwijten en dezelfde discussie. Het gaat toch godverredomme om het voetbal? Jij verteld mij waarom je Amsterdam en Amsterdammers haat. Ik vind het vreemd dat je iemand haat op basis van zijn clubliefde. Ik haat alleen die mensen die mij verschrikkelijk veel pijn en onrecht hebben aangedaan. Rotterdammers hebben ook een bepaald accent, je zult mij daar niet over horen hoor. Ik heb hele goede vrienden in Rotterdam en dat zijn de trouwste feyenoord supporters. als Feyenoord verloren heeft, dan hoef ik hem niet te spreken. Maar denk je dat dat me ook maar iets doet? Denk je dat ik daardoor minder respect voor hem zou hebben? Ik zou zijn vriendschap niet waard zijn, als ik om die reden minder respect voor hem zou hebben. jij ziet die afkomst en die clubliefde wel als reden om iemand te haten, dan kun je van mij zo een reactie verwachten.
Asskicker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:51 schreef Shreyas het volgende:
En Feyenoord heeft geen nep-fans zeker. Ik ken een jongen die was in 1992 nog voor Ajax, toen Feyenoord 1993 de landstitel greep was hij voor Feyenoord. In 1995 toen Ajax de CL pakte, was hij voor Ajax, in 1999 weer voor Feyenoord (won toen ook de landstitL) en hoe wonderbaarlijk ook, sindsdien is hij ook voor Feyenoord gebleven, wellicht tot Ajax weer de CL pakt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |