Modje wakker die hem alvast kan bannen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:09 schreef Kaap het volgende:
Mocht Feyenoord nou verliezen, dan mogen de modjes me die zondag trouwens direct bannen uit voorzorgIk ben nooit erg subtiel als we van FC Neus verliezen.
Als je er net zo uitziet en ruikt als de poep die je praat, is het FOK! forum zeker de enige sociale aangelegenheid waar je aan deelneemt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:13 schreef Maquiladora het volgende:
Wordt lastig voor Ajax, ze spelen namelijk altijd matig tegen degradatiekandidaten, zie de wedstrijd tegen RBC gisteravond.
Die Babel toch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Dus laten we er eens over babellen
Toch wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef MrAli het volgende:
3-0 voor Ajax natuurlijk, daar kan geen twijfel over bestaan.
dat zal me helemaal niets verbazen mên!quote:
Oh ja; 2x Rosenberg.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef Ricky_ het volgende:
Het wordt 1-1.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:35 schreef rotskibo het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in als Feyenoorder.
D'r kunnen bij de ArenA praktich geen onderlinge rellen uitbreken, Ajax of de kakkerlakken tegen ME, maar onderling zal niet gebeuren. Wel een beetje uitdagen, als de treinen aankomen, meer niet...quote:Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
Gelukkig zijn jullie wél realistisch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Realisme en Ajax-supporters zijn 2 dingen die duidelijk niet samen gaan zie ik wel weer. Ik denk 1-1 ofzo.
quote:
quote:
Dat waren er 2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie wél realistisch!![]()
[..]
[..]
stoer manquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef xboxps2 het volgende:
joden gaan er aan op amsterdam centraal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |