Ik was met iets veeeeeeulll belangrijkers bezigquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:38 schreef melismay het volgende:
ach vannacht waren alleen twist en ik hier, dus....
Ben bezig met 2 cds samen te stellen, daarom luister ik alles even na voordat ik het brandquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Yep, en daar hadden ze net ook You'll never walk alone
Daarom zit er dus ook een knop op dat dingquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:46 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk eigenlijk vrij weinig tv. Ik heb nog niets van Talpa gezien
Zelfs de mzuiekzenders worden met de dag triester.
Vroegah, was MTV veel beter
TMF wil ik het niet over hebben en The Box is gelukkig hier van de kabel af
Jaquote:
Daarom gebruik ik die knop ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Daarom zit er dus ook een knop op dat ding
Zijn er nog muziekzenders dan? Dat is toch alleen in naam?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:46 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk eigenlijk vrij weinig tv. Ik heb nog niets van Talpa gezien
Zelfs de mzuiekzenders worden met de dag triester.
Vroegah, was MTV veel beter
TMF wil ik het niet over hebben en The Box is gelukkig hier van de kabel af
VH1quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er nog muziekzenders dan? Dat is toch alleen in naam?
Daarom maak ik ook m'n eigen TV . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het aanbod op tv echt bedroevend
Discovery/NG kijk ik het meest naar.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook m'n eigen TV . . .![]()
Nou ja, ik heb mijn eigen streaming muziekzender hier thuisquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook m'n eigen TV . . .![]()
Gewoon de series van het net afplukken, je TV op je computer aansluiten en op de bank hangen . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef melismay het volgende:
Je eigen tv maken? Wat moet ik daarbij bedenken?!![]()
Nou, niet veel dus, daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon de series van het net afplukken, je TV op je computer aansluiten en op de bank hangen . . .
Wat dacht jij dan ??![]()
![]()
Geef ff een seintje als je er ééntje extra vind, kan het ook wel gebruiken . . .quote:
Weg was afgesloten, en had geen zin om een half uur om te rijden. Heb nu mijn auto maar eens gewassen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:27 schreef melismay het volgende:
Geen mac Marc?
Hey, welkom terugquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:33 schreef _Cara_ het volgende:
Nee.. niet echt... Vermoeiend, verwarrend..
De omstandigheden waren ook niet echt optimaal..
Maar nu probeer ik om alles weer op de rails te krijgen...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:47 schreef ThunderChild het volgende:
Hey, welkom terug
Refresh my memory please, ik ken je wel maar weet niet meer wat er voor je vakantie is gebeurd (plus dat de I-net verbinding hier bagger is![]()
![]()
) . . .
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
Als je het niet erg vindt.. liever niet..![]()
Ik ben er weer, das leuker!!
Nee, nog steeds niets (er moet nog een kaart geschreven worden, dus ik ben er weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef ff een seintje als je er ééntje extra vind, kan het ook wel gebruiken . . .
Crap!! Wat hebben we dan aan je ??quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
Nee, nog steeds niets (er moet nog een kaart geschreven worden, dus ik ben er weer)
Sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:21 schreef nixxx het volgende:
zo is ie er, en zo is ie weer weg... squash![]()
en ik wil niet gestalkt worden... tsk, was maar even bij mijn ouders hoor..
Gewoon niet doen, lijkt me niet verstandig! Wat is er mis mee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat op het punt d'r pc het raam uit te flikkeren!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat op het punt d'r pc het raam uit te flikkeren!
Alles!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, lijkt me niet verstandig! Wat is er mis mee?
G's schat, g'squote:Op zondag 21 augustus 2005 16:21 schreef melismay het volgende:
Uhm dit is vast een hele domme vraag en ik ga er vast spijt van krijgen dat ik het doe... Maarre.. Wat zie je maar 1?
Ik wil een nieuwe vriendin, misschien kunnen we ruilenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alles!!!En niets helpt.
Ik wil een nieuwe maar ik heb geen geld. *zucht*
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Jouw vriendin of een computer, zou mijn keuze wel duidelijk hebben denk ik
why the hell not.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:28 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe vriendin, misschien kunnen we ruilen
Wil ik uhm wel eerst testen hoorquote:
Twist! Je hebt mij al! Dan kan je niet zo maar een nieuwe vriendin nemenquote:
Dat ze bi is, had ze dus al met mij bewezenquote:
Word je eindelijk goed in het help-roddels-de-wereld-in?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ze bi is, had ze dus al met mij bewezen
lief van jequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wil ik uhm wel eerst testen hoor
de computer mag je ook best testen als je wil
Ja, je hebt me goed onderwezenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Word je eindelijk goed in het help-roddels-de-wereld-in?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:52 schreef melismay het volgende:
Er is trouwens ook een verklaring voor mijn ziek zijn....
Dat ben jij toch ook ??quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
Dat ze bi is, had ze dus al met mij bewezen![]()
Ik denk dat ik zwanger ben...quote:
Misschien ga ik wel helemaal over op vrouwen......quote:
Ik denk dat dat wel te regelen is, denk wel dat mijn broertje peetoom wil worden, dus dan zul je wel met hem om moeten leren gaan hoorquote:
Een paar dagen geleden was je dat nog niet toch?quote:
Toen zat ze nog in de ontkenningsfase . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
Een paar dagen geleden was je dat nog niet toch?
Ik zal het er maar voor over moeten hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel te regelen is, denk wel dat mijn broertje peetoom wil worden, dus dan zul je wel met hem om moeten leren gaan hoor
gelukkig maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal het er maar voor over moeten hebben.
Ja, idd, hoop dat je je toch wel snel beter voelt hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef _Cara_ het volgende:
Nee, vroeg naar bed en hopen dat ik vanacht beter slaap.. zo in mn eigen bedje...
Wel knap dat je dat allemaal zelf kan!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Pomtiedomtiedom.
Nou volgens mij kan ik al wel weer filmpjes kijken vanaf mn pc.
* Twisted_fok weer verder gaat klungelen.
Vast wel, je eigen bed slaapt meestal beter toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef _Cara_ het volgende:
Nee, vroeg naar bed en hopen dat ik vanacht beter slaap.. zo in mn eigen bedje...
Goed bezig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Pomtiedomtiedom.
Nou volgens mij kan ik al wel weer filmpjes kijken vanaf mn pc.
Ik kan dat soort dingen ook hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat allemaal zelf kan!![]()
*kuch*quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat allemaal zelf kan!![]()
You know me too well.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef QyRoZ het volgende:
0900-twistbroer
Ja dan kan ik het ook!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*kuch*
* Twisted_fok zet erg regelmatig een hulplijn in.![]()
Zal je broer leuk vinden als ik hem ga bellen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou succes dan he.Q vertelde net al het te bellen nummer.
![]()
vast wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal je broer leuk vinden als ik hem ga bellen!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vast wel.
Goed, ik ga maar gefrustreerd beneden tv kijken. gezien het echt niet lukt om mn tv-kaart opnieuw te installeren.schijtzooi.
Als je nou had gebeld stond ik nou bij je binnen je 'pc' te inspecterenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vast wel.
Goed, ik ga maar gefrustreerd beneden tv kijken. gezien het echt niet lukt om mn tv-kaart opnieuw te installeren.schijtzooi.
Ik moet morgen om 5.30 op... sta jij dan ook op uit solidariteit?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef Viper_74 het volgende:
afsluiten, mens tis pas kwart voor 10
Als je me wakker maakt om 5 uur voor ochtend seksquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 5.30 op... sta jij dan ook op uit solidariteit?
Jij ook al ??quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:52 schreef melismay het volgende:
Ik moet morgen om 5.30 op... sta jij dan ook op uit solidariteit?
ggggrrrrrrrrrrrrr afvallige!!!quote:
Over het algemeen wel liever iig.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:50 schreef Plato1980 het volgende:
Is het hier gezelliger dan in singles?![]()
Ik ben er.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Ja zeg, hoeven jullie me niet ineens alleen te laten.![]()
Tsja, alleen idioten die niet vroeg op hoeven te staan om te gaan werken zijn op zondagavond op dit tijdstip nog op.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ah gelukkig, Plato mijn redder. Mijn verlatingsangst speelde weer even op.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tsja, alleen idioten die niet vroeg op hoeven te staan om te gaan werken zijn op zondagavond op dit tijdstip nog op.![]()
Wil ik dat ook weten?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:08 schreef nixxx het volgende:
Ik heb vandaag geleerd wat tarrels zijn
nee, ik denk het nietquote:
Dubieus!quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, ik denk het nietjij hebt ze vast niet
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wilde het idd niet weten.![]()
Ik heb ze ook niet nee. *pfieuw*
* Twisted_fok blocked mental image!quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:16 schreef nixxx het volgende:
[..]ik soms.... hahahahahahaa welterusten en sweet dreams
dreams of tarrels
Jij druk bezet man!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:00 schreef nixxx het volgende:
mogge mel
begint eentonig te klinken, maar.. ik ben er weer vandoor
Ja, zo af en toe moet ik dat jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:01 schreef Viper_74 het volgende:
Jesus, werk jij ofzo
Whahahahaah lekker voor jequote:Op maandag 22 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
Lekker verslapen vandaag.
Hard aan de slag dan maar. Mits koffie..
Hoe was je fokloze tijd?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
Dat krijg je na zo'n vakantiequote:Op maandag 22 augustus 2005 09:24 schreef QyRoZ het volgende:
TMI!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Viper_74 het volgende:
Zeker weer de hele nacht wakker gelegen en geprobeerd je halfslappe piemel in de cavia te douwen of niet
of droomde ik dat nou
Ken het heel erg vandaag, heb me maar ziek gemeld (al is dat ook nog wel een groot deel terecht)quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken het heel erg vandaag, heb me maar ziek gemeld (al is dat ook nog wel een groot deel terecht)
Ow please!quote:
Die heb ik ook een tijd volgehouden, en toen mocht ik met een grote gele auto naar een heel hoog gebouw met allemaal mensen in het wit.quote:
Jij zit op mijn oude schoolquote:
Staat in zijn fotoboekquote:
Ach je hebt er zelf ook gezeten so join the clubquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:50 schreef Pheno het volgende:
Ja, je ziet het niveau al terug in zijn reacties hier
Gelukkig met de oude leermethodenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:03 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ach je hebt er zelf ook gezeten so join the club
Of hij heeft al een relatie (en spijt van jullie date), of (klinkt hard) hij heeft in de tussentijd iemand anders leren kennen die in zijn ogen gewilliger was...quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:36 schreef Jongedame het volgende:
Ik zou graag over de volgende situatie advies willen krijgen..
Jongen in de kroeg leren kennen. Half jaar lang mee gechat/gemaild/gesmst/gebeld van koetjes en kalfjes tot diepgaande gesprekken. Meneer dringt er herhaaldelijk op aan te willen afspreken. Uiteindelijk gedaan. Was in mijn ogen gezellig; 100-uit zitten praten. Wat mij betreft dus zeker wel een klik. Alleen gezoend. Zijn initiatief. Moest hem vervolgens zowat van me afslaan. Na afloop zegt meneer nog een keer af te willen spreken. Vervolgens komt de zomervakantie en spreken we elkaar daardoor een maand lang niet. Wat blijkt, na de vakanties ben ik op de blokkeer gegooid en meneer reageert niet op sms-jes. Welke man kan dit gedrag even voor mij verklaren want kennelijk mis ik ergens weer eens inzicht in die man.
Daar zijn hele topics over, weet alleen niet of je hier wel aan het goede adres bent. Ik wil wel wat voor je verzinnen hoor, maar of je daar blij van wordt?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:36 schreef Jongedame het volgende:
Ik zou graag over de volgende situatie advies willen krijgen..
Jongen in de kroeg leren kennen. Half jaar lang mee gechat/gemaild/gesmst/gebeld van koetjes en kalfjes tot diepgaande gesprekken. Meneer dringt er herhaaldelijk op aan te willen afspreken. Uiteindelijk gedaan. Was in mijn ogen gezellig; 100-uit zitten praten. Wat mij betreft dus zeker wel een klik. Alleen gezoend. Zijn initiatief. Moest hem vervolgens zowat van me afslaan. Na afloop zegt meneer nog een keer af te willen spreken. Vervolgens komt de zomervakantie en spreken we elkaar daardoor een maand lang niet. Wat blijkt, na de vakanties ben ik op de blokkeer gegooid en meneer reageert niet op sms-jes. Welke man kan dit gedrag even voor mij verklaren want kennelijk mis ik ergens weer eens inzicht in die man.
Ik hoef niet alleen iets te horen waar ik blij van word. Wil gewoon weten hoe een man dit gedrag verklaart. Mijn eigen kennis van de man schiet hier kennelijk in tekort. Aangezien jij een man bent...feel freequote:Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn hele topics over, weet alleen niet of je hier wel aan het goede adres bent. Ik wil wel wat voor je verzinnen hoor, maar of je daar blij van wordt?
En het is makkelijker om dan maar gewoon de vrouw de hint te laten snappen door haar te negeren dan eerlijk te zijn en te zeggen waar het 'probleem' ligt?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:01 schreef Opa Bokma het volgende:
[..]
Of hij heeft al een relatie (en spijt van jullie date), of (klinkt hard) hij heeft in de tussentijd iemand anders leren kennen die in zijn ogen gewilliger was...
En waarom? Geen idee, waarschijnlijk omdat het een klootzak is.
Dit gaat trouwens niet voor alle mannen op.
Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:31 schreef nixxx het volgende:vat dit niet als flame op hoor, maar een vrouw die uitleg vraagt over het gedrag van een man
![]()
![]()
ach, dan werkt het beide kanten op, gelukkig dan zijn wij (mannen) niet de enigen die problemen hebben met het snappen van de andere sexe.
De simpelste verklaring die ik kan vinden (en bij mannen is de simpelste vaak ECHT de beste) is dat ie een ander meisje is tegengekomen die hem niet van haar afsloeg. Sommige mannen zijn zo en soms zijn mannen die niet zo zijn ook zomakkelijk he.. mannen, net mensen soms. En soms kan een maand heel lang zijn... lang genoeg...
Dus ik moet gaan verklaren waarom hij heeft besloten jou te gaan blokkeren? Hij heeft iemand anders gevonden op vakantie, zijn msn is kapot, zijn telefoon verdronken, hij vond je het toch net niet, hijs wat contactgestoord. Geen idee dus, kan zoveel zijn...............quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:26 schreef Jongedame het volgende:
[..]
Ik hoef niet alleen iets te horen waar ik blij van word. Wil gewoon weten hoe een man dit gedrag verklaart. Mijn eigen kennis van de man schiet hier kennelijk in tekort. Aangezien jij een man bent...feel free
Ik moet hier wel mee instemmen eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ik moet gaan verklaren waarom hij heeft besloten jou te gaan blokkeren? Hij heeft iemand anders gevonden op vakantie, zijn msn is kapot, zijn telefoon verdronken, hij vond je het toch net niet, hijs wat contactgestoord. Geen idee dus, kan zoveel zijn...............
Laat je er iig niet gek door maken, hij zal wel niet degen voor je zijn.
Ja vergeet hemquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet hier wel mee instemmen eigenlijk![]()
Maar ja, ik ben dan ook heel erg pessimistisch ingesteld. Dus misschien beter te vertrouwen op iemand anders![]()
Ja sorry hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:43 schreef melismay het volgende:
Fok is traag, maar moet je dan 10 reacties achter elkaar doen?!
Doe eens leuke verhaaltjes vertellen schat!quote:
meisje>roodkapje>oma>wolf>eet oma op> eet roodkapje op> jager> maakt wolf dood> iedereen gelukkig (behalve wolf) zoiets?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens leuke verhaaltjes vertellen schat!
Nou ik doelde meer op viper, die heeft in zijn fobo staan dat ie wel/niet een vriendin heeftquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
meisje>roodkapje>oma>wolf>eet oma op> eet roodkapje op> jager> maakt wolf dood> iedereen gelukkig (behalve wolf) zoiets?
niet serieus!!!!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ik doelde meer op viper, die heeft in zijn fobo staan dat ie wel/niet een vriendin heeftDaar wilde ik het verhaal wel van weten
Dus wel! Kijk dan zelf!quote:
Altijd gezellig, alleen op terrasjes zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:31 schreef nixxx het volgende:
ga naar buiten Q zoek een terras op, het is prachtig weer!..... wat ik nu doe... nevermind... raus du qyroz
That's me... ziek in mijn hoofdquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:09 schreef nixxx het volgende:
wil je dat echt serieus weten? ... ziek kind
1 woord.. beestenmarktindelftdanbenikerookenkunnenwesameneenbiertjedrinkenennaareerstejaarsmeisjeskijkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Altijd gezellig, alleen op terrasjes zitten..
En andere mensen ziek maken.
Denk je echt dat daar een verklaring voor isquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:16 schreef melismay het volgende:
[..]
That's me... ziek in mijn hoofd
Vroeg me af of het misschien verklaarde waarom ie zo irritant is
Ja, eh, dat weet ik niet hoor. Ik probeer zelf altijd eerlijk te zijn tegen iedereen. Van mij had je het wel te horen gekregen (wat het ook mocht zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:29 schreef Jongedame het volgende:
[..]
En het is makkelijker om dan maar gewoon de vrouw de hint te laten snappen door haar te negeren dan eerlijk te zijn en te zeggen waar het 'probleem' ligt?
*Gooit emmer ijskoud waterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:34 schreef Ynske het volgende:
llo
iemand die een emmer water over mijn hoofd wil gooien?
Radio 3?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hoort Franz Ferdinand op de radio.
Sorry cursisten
hoor je nu dat liedje vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef Pheno het volgende:
Vast wel. Iemand anders heeft de radio aangezet, normaal heb ik die niet aan hier
quote:
euhm wanneer komen de phenotjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:46 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft nog wat gsprekjes vandaag oa met kinderoppas
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:51 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik had nog wat nieuws te vertellen hier. Nou ja, doe ik later
Mijn honkbalknuppel heb ik thuis laten liggenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef nixxx het volgende:
Welterusten allemaal...
EN NIET ETTEREN MET HET LICHT.. ja dat was voor jou bedoeld twist
heey meissiequote:
Shit, ik heb wat teweeggebracht met dat lichtknopjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |