Daarom maak ik ook m'n eigen TV . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:53 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het aanbod op tv echt bedroevend
Discovery/NG kijk ik het meest naar.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook m'n eigen TV . . .![]()
Nou ja, ik heb mijn eigen streaming muziekzender hier thuisquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daarom maak ik ook m'n eigen TV . . .![]()
Gewoon de series van het net afplukken, je TV op je computer aansluiten en op de bank hangen . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:12 schreef melismay het volgende:
Je eigen tv maken? Wat moet ik daarbij bedenken?!![]()
Nou, niet veel dus, daarom vroeg ik het ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon de series van het net afplukken, je TV op je computer aansluiten en op de bank hangen . . .
Wat dacht jij dan ??![]()
![]()
Geef ff een seintje als je er ééntje extra vind, kan het ook wel gebruiken . . .quote:
Weg was afgesloten, en had geen zin om een half uur om te rijden. Heb nu mijn auto maar eens gewassen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:27 schreef melismay het volgende:
Geen mac Marc?
Hey, welkom terugquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:33 schreef _Cara_ het volgende:
Nee.. niet echt... Vermoeiend, verwarrend..
De omstandigheden waren ook niet echt optimaal..
Maar nu probeer ik om alles weer op de rails te krijgen...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:47 schreef ThunderChild het volgende:
Hey, welkom terug
Refresh my memory please, ik ken je wel maar weet niet meer wat er voor je vakantie is gebeurd (plus dat de I-net verbinding hier bagger is![]()
![]()
) . . .
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
Als je het niet erg vindt.. liever niet..![]()
Ik ben er weer, das leuker!!
Nee, nog steeds niets (er moet nog een kaart geschreven worden, dus ik ben er weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geef ff een seintje als je er ééntje extra vind, kan het ook wel gebruiken . . .
Crap!! Wat hebben we dan aan je ??quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
Nee, nog steeds niets (er moet nog een kaart geschreven worden, dus ik ben er weer)
Sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:21 schreef nixxx het volgende:
zo is ie er, en zo is ie weer weg... squash![]()
en ik wil niet gestalkt worden... tsk, was maar even bij mijn ouders hoor..
Gewoon niet doen, lijkt me niet verstandig! Wat is er mis mee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat op het punt d'r pc het raam uit te flikkeren!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok staat op het punt d'r pc het raam uit te flikkeren!
Alles!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, lijkt me niet verstandig! Wat is er mis mee?
G's schat, g'squote:Op zondag 21 augustus 2005 16:21 schreef melismay het volgende:
Uhm dit is vast een hele domme vraag en ik ga er vast spijt van krijgen dat ik het doe... Maarre.. Wat zie je maar 1?
Ik wil een nieuwe vriendin, misschien kunnen we ruilenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alles!!!En niets helpt.
Ik wil een nieuwe maar ik heb geen geld. *zucht*
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Jouw vriendin of een computer, zou mijn keuze wel duidelijk hebben denk ik
why the hell not.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:28 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe vriendin, misschien kunnen we ruilen
Wil ik uhm wel eerst testen hoorquote:
Twist! Je hebt mij al! Dan kan je niet zo maar een nieuwe vriendin nemenquote:
Dat ze bi is, had ze dus al met mij bewezenquote:
Word je eindelijk goed in het help-roddels-de-wereld-in?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ze bi is, had ze dus al met mij bewezen
lief van jequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:38 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wil ik uhm wel eerst testen hoor
de computer mag je ook best testen als je wil
Ja, je hebt me goed onderwezenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Word je eindelijk goed in het help-roddels-de-wereld-in?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:52 schreef melismay het volgende:
Er is trouwens ook een verklaring voor mijn ziek zijn....
Dat ben jij toch ook ??quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
Dat ze bi is, had ze dus al met mij bewezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |