Ik denk dat ik zwanger ben...quote:
Misschien ga ik wel helemaal over op vrouwen......quote:
Ik denk dat dat wel te regelen is, denk wel dat mijn broertje peetoom wil worden, dus dan zul je wel met hem om moeten leren gaan hoorquote:
Een paar dagen geleden was je dat nog niet toch?quote:
Toen zat ze nog in de ontkenningsfase . . .quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
Een paar dagen geleden was je dat nog niet toch?
Ik zal het er maar voor over moeten hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel te regelen is, denk wel dat mijn broertje peetoom wil worden, dus dan zul je wel met hem om moeten leren gaan hoor
gelukkig maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal het er maar voor over moeten hebben.
Ja, idd, hoop dat je je toch wel snel beter voelt hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef _Cara_ het volgende:
Nee, vroeg naar bed en hopen dat ik vanacht beter slaap.. zo in mn eigen bedje...
Wel knap dat je dat allemaal zelf kan!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Pomtiedomtiedom.
Nou volgens mij kan ik al wel weer filmpjes kijken vanaf mn pc.
* Twisted_fok weer verder gaat klungelen.
Vast wel, je eigen bed slaapt meestal beter toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef _Cara_ het volgende:
Nee, vroeg naar bed en hopen dat ik vanacht beter slaap.. zo in mn eigen bedje...
Goed bezig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
Pomtiedomtiedom.
Nou volgens mij kan ik al wel weer filmpjes kijken vanaf mn pc.
Ik kan dat soort dingen ook hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat allemaal zelf kan!![]()
*kuch*quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat allemaal zelf kan!![]()
You know me too well.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef QyRoZ het volgende:
0900-twistbroer
Ja dan kan ik het ook!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
*kuch*
* Twisted_fok zet erg regelmatig een hulplijn in.![]()
Zal je broer leuk vinden als ik hem ga bellen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou succes dan he.Q vertelde net al het te bellen nummer.
![]()
vast wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Zal je broer leuk vinden als ik hem ga bellen!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vast wel.
Goed, ik ga maar gefrustreerd beneden tv kijken. gezien het echt niet lukt om mn tv-kaart opnieuw te installeren.schijtzooi.
Als je nou had gebeld stond ik nou bij je binnen je 'pc' te inspecterenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
vast wel.
Goed, ik ga maar gefrustreerd beneden tv kijken. gezien het echt niet lukt om mn tv-kaart opnieuw te installeren.schijtzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |