zoiets als ook nog voor het eten en na het eten.. en ach what the hell tijdens het etenquote:
*slikt opmerking over 'slikken' in...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:35 schreef _evenstar_ het volgende:
zoiets als ook nog voor het eten en na het eten.. en ach what the hell tijdens het eten24/7 nonstop
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*slikt opmerking over 'slikken' in...
Dat zou nou weer verspilling zijn.
Zo en nu ben ik wel weer ranzig genoeg geweest voor vandaag.
geintje moet kunnen toch.. het klussen moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Jis het volgende:
![]()
![]()
wat zijn jullie lekker bezig zo op de vroege ochtend
![]()
![]()
![]()
Denk dat als PM-girl jullie verhalen zo leest, ze er meteen geen zin meer in heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:29 schreef Jelief het volgende:
[..]
Kom maar hoor! We bijten niet, echt niet, zelfs niet met al die hormonen!
* Jelief doet deurtje naar Z&G wagewijd open
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Meimeltje het volgende:
Jis: sterkte met je bijverschijnselenMaar natuurlijk ook lekker genieten van je zwangerschap!
Heb je al een idee hoeveel weken je bent? Of hoor je dat pas bij de 1e x bij de verloskundige?
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe jij eens heel snel daar meekleppen!
Jinxen en doemdenken doen we niet aan hoor!
En het is toch leuk! Lekker mutsen daar met de verse zwangeren en de iets minder verse zwangeren!
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
geintje moet kunnen toch.. het klussen moet wel leuk blijven![]()
![]()
de hele maand opsparen tot die ene week..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef minoes_ het volgende:
Zeg....wat een taal hier op de vroege morgen![]()
![]()
En idd,je moet het leuk houden,dat klussen,anders krijg je er helemaal de balen van .En dat gebeurt geheid een keer.
Wij hebben wel eens voor de gein gezegd:we kopen condooms,knippen er een gat in en dan worden we zwanger.........Ach ja,je gaat van alles verzinnen,hé?![]()
Maarre.......beter is klussen om de dag en niet voor en tijdens en na het eten,moet wel turbozaad geleverd worden hoor![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ik heb helemaal geen moeite om niet te testen. Vin die dingen gewoon te duur om zomaar even te kijken of het deze maand raak is!! Ik wacht zeker wel met testen totdat ik een paar dagen overtijd ben en als ik bepaalde 'kenmerken' heb zeg maar!!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Verhaal over testen enzo!!
Heb toen Léon verwekt is ook maar 1x gesext die keer en hopla raak hoor! Juist die keer was ik er heilig van overtuigd niet zwanger te zijn. Ben toen net als jij ook 2 dagen 'ongesteld' geweest. Bleek innestelingsbloeding te zijn. Daarna geen enkel spoortje meer en toen wist ik het wel zeker. Ondanks dat het maar 1x was. Maar het was dan ook wel een heeeeeeeele goede keer.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef MeNicole het volgende:
En is namelijk maar 1 kans geweest dat ik zwanger kon worden zeg maar.
Nou ik wacht af tot wanneer ik volgende week precies ongi word. Of heeeel misschien wel nietquote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het klussen goed, maar ja ik weet helemaal niet of dat al zin heeft....!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |