abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30037070
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar voelde jij je wel zwanger? Ik voel me namelijk gewoon! Nergens last van enzo. Nu hoorde ik gister op een verjaardag dat dat wel vaker is na een miskraam maar toch! Ik ben echt aan het vergelijken met de eerste zwangerschap
Nee ik voelde me niet echt zwanger. We gingen met de boot naar Newcastle en had alles bij me, tampons e.d. Had echt het gevoel dat het er elk moment aan zat te komen. Dus vaak dat weekend op de wc gezeten
Ik heb die avond en nacht vreselijk lopen spugen, maar omdat het stormde dacht ik dat ik gewoon zeeziek was. 3 dagen later bij thuis komst toch eens gaan kijken wanneer ik ongeveer mijn menstruatie zou kunnen verwachten en we hebben toen een test gekocht. En ik was zwanger gaf dat ding aan, heb echt heel raar stan kijken want ik voelde mij echt niet zwanger.
pi_30043487
MeNicole,kan de uitslag niet nog pos.zijn nav.de vorige zwangerschap?Het duurt wel even voordat die hormonen uit je lichaam zijn toch?.
Maar ik hoop,dat het echt weer raak is,dat zou geweldig zijn

Groetjes,Minoes
pi_30044040
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole,kan de uitslag niet nog pos.zijn nav.de vorige zwangerschap?Het duurt wel even voordat die hormonen uit je lichaam zijn toch?.
Maar ik hoop,dat het echt weer raak is,dat zou geweldig zijn

Groetjes,Minoes
Nee dat kan niet. Je moet wel opletten hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30046442
Ik wilde even laten weten dat ik weinig typ maar wel veel meelees en me suf duim voor een ieder van jullie...

meiden!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zondag 28 augustus 2005 @ 09:45:23 #105
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_30050465
Ben dus weeral maar is ongesteld geworden

die verrekte duivels ook

maar kan al meteen nieuwe NOD geven.... 29 september

groetjes

En dames hup met die streepjes

lunastar
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:43:34 #106
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30052041
jeetje menicole, spannend zeg.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_30052764
MeNicole,ik heb toch meerdere malen hier gezien dat meiden na een mk na een paar weken nog zw.sch.hormonen in hun lichaam hadden en dus nog een pos test kregen.
En ik had wel goed gelezen hoor

Groetjes,Minoes
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:30:37 #108
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_30053688
Ach wat jammer weer Luna

MeNicole, je houdt het wel erg spannend hoor!

Ik kan jullie nog geen update geven, ik wacht ook nog steeds op mijn ongesteldheid. De miskraam is nu 3 weken geleden...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_30057013
Luna wat jammer zeg!!

Spannend Menicole! Effe jompelen hoor voor jou

En Marie: Succes meid met wachten, we wachten met je mee

[sub leuk je weer eens even te zien (uhh ik bedoel leuk je weer even te lezen Renegate) [/sub]
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_30057019
Luna wat jammer zeg!!

Spannend Menicole! Effe jompelen hoor voor jou

En Marie: Succes meid met wachten, we wachten met je mee

leuk je weer eens even te zien (uhh ik bedoel leuk je weer even te lezen Renegate)
pi_30057928
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:31 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole,ik heb toch meerdere malen hier gezien dat meiden na een mk na een paar weken nog zw.sch.hormonen in hun lichaam hadden en dus nog een pos test kregen.
En ik had wel goed gelezen hoor

Groetjes,Minoes
Maar niet meer na 8 weken!! Het is namelijk al 8 weken geleden en dat is te lang voor die hormonen! Maar het was een heel mini dun streepje hoor!! Volgende week als ik niet ongi ben geworden testen we gewoon nog een keer!!
Liefde
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:48:36 #112
94046 PM-girl
pi_30058773
O, ik lees het nu pas

Luna balen, op naar de volgende NOD dan maar!
*
pi_30061807
MeNicole.....aha,da's idd.wel lang dan na 8 weken.Nou ja,dan zou ik zeggen,een streep is een streep toch?Waar heb je mee getest?.
Groetjes,Minoes
pi_30061876
Luna.....potverdikkeme............
Volgende maand zijn wij aan de beurt hoor
Leek me een uiterst gepast cadeutje voor mezelf,ben nl.jarig 1 dag voor nod

Groetjes,Minoes
pi_30067175
Help! Mijn zwangere nichtje had vorige week buikpijn die erg veel leek op menstruatiekramp... Ervaringen? Gaat er nu iets fout?
pi_30067314
Dit kan van alles zijn.Zolang de krampen niet doorzetten en er geen bloed te zien is,helder rood bloed bedoel ik dan,gaat het wel goed.
Het kunnen de darmen zijn of wat bandenpijn.Hoe ver is ze?
En anders bij twijfel de huisarts of verloskundige even bellen.

Groetjes,Minoes
pi_30067848
Ze is nu bijna 4 maanden. Maarja, het kan ook zijn dat ze zich gewoon wat te druk heeft gemaakt de laatste week, te hard gewerkt... De krampen duurden wel een paar dagen maar geen bloedverlies gelukkig! Gewoon even rustig aan doen denk ik!
pi_30067885
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole.....aha,da's idd.wel lang dan na 8 weken.Nou ja,dan zou ik zeggen,een streep is een streep toch?Waar heb je mee getest?.
Groetjes,Minoes
We hebben gewoon de goedkope test van de DA gebruikt. Omdat we eigenlijk toch nix verwachtte Maar vrijdag ofzo proberen we een andere!!
Liefde
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:49:30 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30067964
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 08:53 schreef flutterbye het volgende:
Help! Mijn zwangere nichtje had vorige week buikpijn die erg veel leek op menstruatiekramp... Ervaringen? Gaat er nu iets fout?
Dit soort vragen kan je beter in het Zwangerschaps en Geboorte topic vragen. Daar zitten de meeste mensen met ervaringen tijdens de zwangerschap.
pi_30071927
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:45 schreef MeNicole het volgende:

[..]

We hebben gewoon de goedkope test van de DA gebruikt. Omdat we eigenlijk toch nix verwachtte Maar vrijdag ofzo proberen we een andere!!
goedkoper wil niet zeggen slechter!! die testen reageren alleen om het hormoon dus streep is streep!!! Ik hoop het voor je
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:14:02 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_30074699
Lunastar, balen weer...
MeNicole, een streep is een streep, ik duim voor je dat het nu al weer raak is!!

En update mbt mezelf: Ik weet het ff niet meer, stom lichaam. 19 aug werd ik ongesteld, maar dat duurde maar 2 dagen. En nu ben ik sinds een paar dagen 's ochtends misselijk, heb een beetje een dichtgeknepen keel gevoel, wat grotere borsten en een "volle" buik. Maar zwanger zijn kan nog helemaal niet, tenzij ik niet echt ongesteld ben geweest. En als ik nu weer ongesteld word (daar kunnen die dingen natuurlijk ook op wijzen) snap ik er ook geen bal meer van.

Ik ga er maar vanuit dat ik nog niet zwanger ben, maar heb wel het gevoel dat mijn lichaam een spelletje met me speelt...
pi_30074847
MeNicole: streep is streep hoor Ga er maar vanuit dat je zwanger bent!! En, als je toch blijft twijfelen (wat ik me heeel goed voor kan stellen), dan moet je gewoon zo snel mogelijk nog een test doen!!
(maarre... alsvast voorzichtig gefeliciteerd )

Lunastar... nee he meissie... ik gun het jou zo ontzettend!!!!

Cattie... 2 dagen ongesteld is wel errug weinig hoor... (ten minste, dat zou 't voor mij zijn, ik weet niet hoe dat normaal bij jou is... uit je verhaal haal ik wel dat je het normaal langer bent)
En als je nu al deze verschijnselen hebt... zou die 2 dagen 'ongesteld' best wel een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn Wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar toch... een testje kan geen kwaad toch?? 't Zou wel fanastisch zijn!!!
'k Ga stiekem toch even voor je hoor
  maandag 29 augustus 2005 @ 16:27:27 #123
108648 cattie
lieve moeder
pi_30075030
Dank je Jis!
Vroeger, voor het spiraaltje, was ik altijd 5 volle dagen ongesteld. En dan is 2 (of haast meer 1,5) wel erg weinig...
Ik mag van mezelf nog niet testen (ik heb namelijk in de eerste 1,5 maand er 5 testen door gejast, als ik ze in huis heb gebruik ik ze ook, raar trekje). Dan ga ik ook weer twijfelen: misschien is het te vroeg enzo. Dus ik wacht tot 20 september (maar dat duurt nog 3 weken..), of tot ik het niet meer hou. (Zal wel weer de laatste worden, ik ben een beetje een neuroot geloof ik ).
Of misschien beeld ik het me allemaal in, ik weet het niet...
pi_30076301
Cattie....vreselijk hé?Die onzekerheid van" wat voel ik en wat is het".Ik wil je niet de hoop ontnemen,maar een paar maanden geleden voelde ik precies wat jij hebt.Raar gevoel in m'n keel,volle zere boopies,vol buikje....maar niet zwanger
Ik hoop dat je t volhoud om nog 3 weken te wachten,veel succes met afwachten.

Groetjes,Minoes
pi_30080801
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef cattie het volgende:
Lunastar, balen weer...
MeNicole, een streep is een streep, ik duim voor je dat het nu al weer raak is!!

En update mbt mezelf: Ik weet het ff niet meer, stom lichaam. 19 aug werd ik ongesteld, maar dat duurde maar 2 dagen. En nu ben ik sinds een paar dagen 's ochtends misselijk, heb een beetje een dichtgeknepen keel gevoel, wat grotere borsten en een "volle" buik. Maar zwanger zijn kan nog helemaal niet, tenzij ik niet echt ongesteld ben geweest. En als ik nu weer ongesteld word (daar kunnen die dingen natuurlijk ook op wijzen) snap ik er ook geen bal meer van.

Ik ga er maar vanuit dat ik nog niet zwanger ben, maar heb wel het gevoel dat mijn lichaam een spelletje met me speelt...
ik heb precies hetzelfde gehad, 1,5 dag ongesteld en allemaal zwangerschapsmankementen. Bij mij was het een hormoonschommeling.... misschien is het wel raak bij jou...
pi_30087825
Hier nog steeds nix te zien Maar heb wel telekens het gevoel dat het elk moment kan komen!!
Liefde
pi_30093597
MeNicole is zwanger? Let's hope so!!!!! YES!
pi_30093707
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef Bright het volgende:
MeNicole is zwanger? Let's hope so!!!!! YES!
Haha jullie hebben wel snel een conclusie hoor!! Oke ben nog steeds niet ongi en oke had een heel dun 2de streepje!! Maar verder is er helemaal nix dus blijf nog een beetje voorzichtig!!
Liefde
pi_30095001
dun is toch ook positief?

of vergis ik me nu?

[ Bericht 39% gewijzigd door Ladylike op 30-08-2005 14:35:19 ]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30098388
nee zoals ik al zei streepis streep, hoe dus dan ook. dat 2e streepje komt alleen maar als er het zwangerschapshormoon aanwezig is, anders niet......... dus misschien kan je al een beetje voorzichtig beginnen met blij zijn.....
pi_30098912
wat leuk voor dr
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:52:25 #132
108648 cattie
lieve moeder
pi_30100556
Spannend MeNicole!!
Minoes en Ticootje, bedankt voor jullie reacties! Het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Verder ga ik maar weer verder met afwachten wat er gebeuren gaat.
Ik vind proberen zwanger te worden wel spannend/stressvol.
pi_30102381
Mag ik toch alvast feliciteren MeNicole?
want een streep = een streep
pi_30105013
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
Mag ik toch alvast feliciteren MeNicole?
want een streep = een streep
Nou eigenlijk liever nog niet!! Het is gewoon niet makkelijk omdat ik gewoon nog helemaal nix weet!! Als het niet zo is dan is de klap strax gewoon te hard en dat kan ik niet aan denk ik Wil eerst zekerheid enzo!!
Liefde
pi_30105327
MeNicole, laat dan een test doen bij de huisarts, dan heb jij zekerheid en weten wij of we je mogen feliciteren
pi_30109543
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:25 schreef Randa_v het volgende:
MeNicole, laat dan een test doen bij de huisarts, dan heb jij zekerheid en weten wij of we je mogen feliciteren
Maar ik wil het eigenlijk helemaal nog niet weten
Liefde
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:20:48 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30109666
liefje.. denk dat het voor jou toch beter is als je het wel weet.. om eventueel die klap te vermijden.. als je begrijpt wat ik bedoel.. ik dnek ana je
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:10:26 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30138713
MeNicole? Hoe is het vandaag?
Ik zou me wel aan willen sluiten bij Randa en evenstar... de klap blijft een klap en mss is het wel beter als die zsm komt, anders ben je in je hoofd mss al weer een heel stuk verder...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:11:10 #139
94046 PM-girl
pi_30138729
even heel stiekem er van uitgaande dat ik al direct een gewone cyclus heb, is nu ongeveer mijn eisprong!

Jis hoe is het met je?
*
pi_30146621
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
MeNicole? Hoe is het vandaag?
Ik zou me wel aan willen sluiten bij Randa en evenstar... de klap blijft een klap en mss is het wel beter als die zsm komt, anders ben je in je hoofd mss al weer een heel stuk verder...
ik sluit me hier ook helemaal bij aan... meissie... een streep is echt een streep hoor, hoe vaag ook... tuuurlijk speelt de vorige keer nog in je hoofd; ik weet er alles van helaas. Maar waarom zou je jezelf nu nog langer gek lopen maken met het welles/nietes gebeuren? 1 test en je hebt zekerheid, of het nou positief of negatief is...
Maar ik snap je angst om nogmaals te testen... het wordt dan zo definitief... want stel je bent echt zwanger, wat dan?? Dan denk je toch automatisch even terug aan wat er gebeurd is...

Hoop in ieder geval dat je er snel uitkomt wat het beste is... wachten of toch testen... succes!
pi_30146758
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef PM-girl het volgende:
even heel stiekem er van uitgaande dat ik al direct een gewone cyclus heb, is nu ongeveer mijn eisprong!

Jis hoe is het met je?
spanned PM-girl!! Je weet maar nooit... ik ga voor je hoor!! (hihi krijg er bijna last van in m'n armen )

Hier alles nog goed; MvM is geweest en de teststreep was duidelijker dan de controlestreep verder errug misselijk, maar ach hoort erbij
Denk toch dat het zo langzamerhand tijd is om de overstap naar Z&G te maken hoewel ik dat nog steeds griezelig vind
Ik blijf in ieder geval voor jullie duimen hoor (al is 't maar omdat ik anders zo zielig alleen onderaan het rijtje sta )
pi_30147395
MeNicole: hoe eng het ook is, als ik jou was zal ik toch ook voor duidelijkheid gaan. Lijkt me erg vervelend om er elke dag zo mee bezig te zijn. Het kan natuurlijk tegenvallen, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent!

PM-girl: suc6 met klussen

Jis: sterkte met je bijverschijnselen Maar natuurlijk ook lekker genieten van je zwangerschap! Heb je al een idee hoeveel weken je bent? Of hoor je dat pas bij de 1e x bij de verloskundige?
  donderdag 1 september 2005 @ 08:08:56 #143
94046 PM-girl
pi_30156067
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Meimeltje het volgende:
MeNicole: hoe eng het ook is, als ik jou was zal ik toch ook voor duidelijkheid gaan. Lijkt me erg vervelend om er elke dag zo mee bezig te zijn. Het kan natuurlijk tegenvallen, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent!

PM-girl: suc6 met klussen

Jis: sterkte met je bijverschijnselen Maar natuurlijk ook lekker genieten van je zwangerschap! Heb je al een idee hoeveel weken je bent? Of hoor je dat pas bij de 1e x bij de verloskundige?
Hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het klussen goed, maar ja ik weet helemaal niet of dat al zin heeft....!
*
  donderdag 1 september 2005 @ 09:08:55 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30156906
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het klussen goed, maar ja ik weet helemaal niet of dat al zin heeft....!
Als gisteren je eisprong was, had je beter eergisteren kunnen vrijen.
  donderdag 1 september 2005 @ 09:11:17 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30156945
en vandaag
  donderdag 1 september 2005 @ 09:18:37 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30157068
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:11 schreef _evenstar_ het volgende:
en vandaag
Nou... er vanuit gaande dat zaad een dag of 4 kan overleven en een eitje maar 24/48 uur is ervoor beter dan erna. Maar goed, als je niet 100% zeker weet wanneer de eisprong precies is zou ik me die hele week helemaal sufneuken!
  donderdag 1 september 2005 @ 09:21:15 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30157114
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou... er vanuit gaande dat zaad een dag of 4 kan overleven en een eitje maar 24/48 uur is ervoor beter dan erna. Maar goed, als je niet 100% zeker weet wanneer de eisprong precies is zou ik me die hele week helemaal sufneuken!
s ochtends - s middags en s avonds
  donderdag 1 september 2005 @ 09:24:27 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30157180
pi_30157249
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Jis het volgende:

Denk toch dat het zo langzamerhand tijd is om de overstap naar Z&G te maken hoewel ik dat nog steeds griezelig vind
Kom maar hoor! We bijten niet, echt niet, zelfs niet met al die hormonen!
* Jelief doet deurtje naar Z&G wagewijd open
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 1 september 2005 @ 09:30:26 #150
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30157262
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

s ochtends - s middags en s avonds
en de rest naar behoefte
  donderdag 1 september 2005 @ 09:35:27 #151
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30157343
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:30 schreef babyfeet het volgende:

[..]

en de rest naar behoefte
zoiets als ook nog voor het eten en na het eten.. en ach what the hell tijdens het eten 24/7 nonstop
  donderdag 1 september 2005 @ 09:38:00 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30157384
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:35 schreef _evenstar_ het volgende:
zoiets als ook nog voor het eten en na het eten.. en ach what the hell tijdens het eten 24/7 nonstop
*slikt opmerking over 'slikken' in...
Dat zou nou weer verspilling zijn.

Zo en nu ben ik wel weer ranzig genoeg geweest voor vandaag.
  donderdag 1 september 2005 @ 09:38:46 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30157399
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*slikt opmerking over 'slikken' in...
Dat zou nou weer verspilling zijn.

Zo en nu ben ik wel weer ranzig genoeg geweest voor vandaag.
reserve opslag
pi_30158873
wat zijn jullie lekker bezig zo op de vroege ochtend
Denk dat als PM-girl jullie verhalen zo leest, ze er meteen geen zin meer in heeft
  donderdag 1 september 2005 @ 10:46:15 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30158900
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Jis het volgende:
wat zijn jullie lekker bezig zo op de vroege ochtend
Denk dat als PM-girl jullie verhalen zo leest, ze er meteen geen zin meer in heeft
geintje moet kunnen toch.. het klussen moet wel leuk blijven
pi_30158928
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:29 schreef Jelief het volgende:

[..]

Kom maar hoor! We bijten niet, echt niet, zelfs niet met al die hormonen!
* Jelief doet deurtje naar Z&G wagewijd open
hihi ga nu toch twijfelen over dat bijten hoor Evenstar zei precies hetzelfde, ongeveer een week geleden
Ik ben gelukkig ook niet bang voor jullie hoor maar meer voor mezelf, dat het, als ik te overmoedig word, toch weer misgaat
pi_30158963
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Meimeltje het volgende:

geniet wel hoor!!
Hm verloskundige gaat uit van vandaag 7 weken en 2 dagen; ik gok zelf iets minder lang. Na eerste echo (laatste week van september denk ik) heb ik meer zekerheid
  donderdag 1 september 2005 @ 10:48:45 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30158975
Doe jij eens heel snel daar meekleppen!
Jinxen en doemdenken doen we niet aan hoor!
En het is toch leuk! Lekker mutsen daar met de verse zwangeren en de iets minder verse zwangeren!
pi_30159275
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe jij eens heel snel daar meekleppen!
Jinxen en doemdenken doen we niet aan hoor!
En het is toch leuk! Lekker mutsen daar met de verse zwangeren en de iets minder verse zwangeren!
heb al een sprongetje gemaakt
Maar ik blijf hier ook meegluren hoor
pi_30159292
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

geintje moet kunnen toch.. het klussen moet wel leuk blijven
tuuuurlijk!! Juist leuk!! Maar... zoooo vroeg op de ochtend
pi_30160130
Nou hier dus nog steeds nix te zien!! Verwacht het nu eigenlijk ook al niet meer!!Maar weet je waarom ik zo twijfel? En is namelijk maar 1 kans geweest dat ik zwanger kon worden zeg maar. Heb inderdaad mijn eisprong gevoeld en de dag erna hebben we het onveilig gedaan zeg maar!! Maar het zou natuurlijk wel kunnen Maar van het weekend denk ik dat we weer gaan testen en heel misschien morgen ofzo
Liefde
  donderdag 1 september 2005 @ 11:33:02 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30160279
Een kans is alles wat je nodig hebt MeNicole!
Spannend hou je het!
  donderdag 1 september 2005 @ 11:33:03 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30160281
Een kans is alles wat je nodig hebt MeNicole!
Spannend hou je het!
pi_30163167
testen! testen !
laat maar je houd het wel spannend hoor....
pi_30164039
Zeg....wat een taal hier op de vroege morgen
En idd,je moet het leuk houden,dat klussen,anders krijg je er helemaal de balen van .En dat gebeurt geheid een keer.
Wij hebben wel eens voor de gein gezegd:we kopen condooms,knippen er een gat in en dan worden we zwanger.........Ach ja,je gaat van alles verzinnen,hé?
Maarre.......beter is klussen om de dag en niet voor en tijdens en na het eten,moet wel turbozaad geleverd worden hoor

Groetjes,Minoes
  donderdag 1 september 2005 @ 13:23:13 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30164105
quote:
Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef minoes_ het volgende:
Zeg....wat een taal hier op de vroege morgen
En idd,je moet het leuk houden,dat klussen,anders krijg je er helemaal de balen van .En dat gebeurt geheid een keer.
Wij hebben wel eens voor de gein gezegd:we kopen condooms,knippen er een gat in en dan worden we zwanger.........Ach ja,je gaat van alles verzinnen,hé?
Maarre.......beter is klussen om de dag en niet voor en tijdens en na het eten,moet wel turbozaad geleverd worden hoor

Groetjes,Minoes
de hele maand opsparen tot die ene week..
pi_30165143
ik krijg nu beelden door mn hoofd van scary movie.....anyone???
pi_30165231
woei nicole zou het dan toch..... spannend zeg *is het al weekend? *
pi_30169276
gewoon even zomaar hoor, maar wanneer testen jullie en hoe vaak enzo... kijk de testen zijn namelijk al een paar dagen voor NOD betrouwbaar, maar piesen jullie als je cyclus iets langer is dan normaal?? of op de dag dat de NOD is.
Waarom ik dit wil weten??? ik heb er al heel wat testen doorheen geholpen....en tis een beetje een dure toestand allemaal. Maar aan de andere hand ben ik ook zwaar ongeduldig en wil ik maar al te graag weten of het deze maand dan raak is, en het liefst zo snel mogelijk. Dus ik wacht dan soms niet mn NOD af en test gewoon eerder,terwijl als ik dan had gewacht.....
jullie snappen het wel denk....
ben een beetje gefrustreerd.....en natuurlijk weer die spanning met afwachten.....wat is zwanger worden toch inspannend he?
  donderdag 1 september 2005 @ 16:10:37 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30169388
Ik zou geloof ik pas echt eerder testen als ik een paar dagen voor mijn NOD al kotsend boven de plee hing met een paar tieten die ontploffen etc. etc.
Anders kost het je goudgeld elke maand en je gaat dan sowieso nog een 2e keer testen, namelijk als je toch net ietsje later dan je NOD ongesteld word, want je weet maar nooit, het zou de vorige test best eens te vroeg geweest kunnen zijn etc. etc.
pi_30169664
das wel waar he?? maar zitten jullie dan voor NOD niet moeilijk in spanning??? ik wel kan mezelf gewoon niet tegenhouden.....
  donderdag 1 september 2005 @ 16:24:23 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30169851
Volgens mij zorgen de meesten gewoon dat ze op dat moment geen test in huis hebben.
pi_30170637
Als je voor je NOD test kan het natuurlijk zijn dat je HCG niet hoog genoeg is. En dan wordt het duur aan testen. Ik heb de dag na mijn NOD getest, 's middags en deze was dus hartstikke negatief. Dit komt omdat 's middags het HCG verdunt is. 's Morgens heb je de beste testresultaten als je zwanger bent, en anders een aantal dagen later pas. Ik heb 3 dagen na NOD voor de tweede keer getest, 's middags en die was wel positief. Eigenlijk was die test niet eens nodig omdat ik het wel wist. Was ook niet echt teleurgesteld na de eerste test.

In dit is het een overzicht hoe het HCG in elkaar zit na de bevruchting en na je NOD. En wanneer je eigenlijk het beste kan testen.
pi_30171588
quote:
Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Verhaal over testen enzo!!
Ik heb helemaal geen moeite om niet te testen. Vin die dingen gewoon te duur om zomaar even te kijken of het deze maand raak is!! Ik wacht zeker wel met testen totdat ik een paar dagen overtijd ben en als ik bepaalde 'kenmerken' heb zeg maar!!

Maar is het al weekend
Liefde
pi_30172073
Helaas MeNicole, nog twee nachtjes slapen. En dan mag je testen, naja van mij wel iig. Sterkte met de zenuwen meis!

Ik heb nooit een test in huis gehad omdat we niet bewust aan het KvK-en waren maar heb destijds wel geroepen dat ik pas na negen maanden zou testen ivm de spanning enzo. Denk dat als we ooit voor een tweede gaan ik ook pas enkele dagen na NOD zou testen, gewoon om teleurstelling te voorkomen. (ik had deze keer trouwens een dag of drie, vier na NOD getest maar dat was meer omdat er een verhuizing tussen zat en ik in eerste instantie dacht dat het uitblijven door spanning kwam)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30172565
ik testte altijd dag 1 na mijn NOd maar dat doe ik ook niet meer.
Veel te duur en als de test nagtief is, wat goed mogelijk is ookal ben je wel zwanger, dan doe je m nog een keer.

Dus wachten tot paar daagjes zou beter zijn
  donderdag 1 september 2005 @ 18:05:31 #177
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30173178
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef MeNicole het volgende:
En is namelijk maar 1 kans geweest dat ik zwanger kon worden zeg maar.
Heb toen Léon verwekt is ook maar 1x gesext die keer en hopla raak hoor! Juist die keer was ik er heilig van overtuigd niet zwanger te zijn. Ben toen net als jij ook 2 dagen 'ongesteld' geweest. Bleek innestelingsbloeding te zijn. Daarna geen enkel spoortje meer en toen wist ik het wel zeker. Ondanks dat het maar 1x was. Maar het was dan ook wel een heeeeeeeele goede keer.
Duzzzzz.........
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 1 september 2005 @ 18:40:02 #178
94046 PM-girl
pi_30174132
Hahhaha, al die 'tips' van jullie!
Ik ga ook uit van 4 dagen van tevoren en 1 dag erna, maarja ik weet nog helemaal niet of ik al een eisprong heb (gehad)!
Maaruh, oefenen gaat ook goed!
Of het nu komt door het stoppen van de pil of door het doel ervan, ik weet het niet, maar uh....
*
pi_30174238
Ik test nooit eerder dan mijn nod,want anders krijg je zoiets van:ja,maar het is vast te vroeg "en dan test je dus later nog een keer.Kost je dus gewoon een test extra,zonde van je geld.En beter zou zijn zo'n dag of 3 erna,maar zolang heb ik ook nooit kunnen wachten hoor,het is mij wel eens tot 1 of 2 dagen erna gelukt,maar dat vond ik dan ook al heel wat
En nu word ik gewoon braaf 1 dag voor mijn nod ongi,dus hoef ik niet te testen.Lekker makkelijk,goedkoop.......maar extra balen

Groetjes,Minoes

ps.als je zoals be zegt misselijk bent enzo,tja,dan durf ik er wel eerder een test aan te wagen.
  donderdag 1 september 2005 @ 18:44:31 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30174248
ik heb op de dag van nod zelf getest.. maar eigenlijk wisten wij het al... althans vriendje wist het.. zoals dat hij ook wist of ons monstertje een jongetje of meisje zou worden... sommige voelen dat gewoon aan..

pm-girl.. ik heb ook geen eiersprong gevoeld hoor.. wij hebben gewoon sex gehad wanneer we wouden e.d. omdat wij zoiets hadden het hoeft niet gelijk.. maar sja dan gebeurt he toch
soms heb je gewoon veel geluk en is die ene keer net genoeg voor dat wondertje
pi_30174757
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nou ik wacht af tot wanneer ik volgende week precies ongi word. Of heeeel misschien wel niet ben wel benieuwd naar hoelang mn cyclus is. Dat is volgende x dan nog wat makkelijker timen met klussen De kans dat het de eerste x raak is geweest is wel heel klein, want ik zat in de goede klusperiode in de nachtdienst We losten elkaar bijna alleen maar af die dagen. Volgende x zit ik ook weer precies in de nachtdienst, hoe weet de roosteraar dat nou zo fout te plannen Ach wie weet hebben we dan de avonden wel tijd
pi_30175184
Ok omdat jullie zo'n stelletje ongedulden zijn

Liefde
  donderdag 1 september 2005 @ 19:19:01 #183
128312 clementien
niet vergeetachtig
pi_30175262
Lijkt me duidelijk

Gefeliciteerd
Maai nooit met blote voeten het gras.
  Jubileum moderator donderdag 1 september 2005 @ 19:47:21 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30176158
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!!!

[ Bericht 23% gewijzigd door Lois op 01-09-2005 20:26:05 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 september 2005 @ 19:48:12 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30176185
i knew it meisje bel je wel snel de verlos.. extra controple enzo ook al is het onverwacht toch proficiat en probeer lekke rte genieten
pi_30176320

WAUW!!!
Hihi ons de schuld geven he, dat je nu eerder 'moest testen'

Meis van harte gefeliciteerd (nu mag het toch?? Neem aan dat je 't nu zelf ook geloofd ) en inderdaad morgenochtend meteen je verloskundige bellen... je mag in ieder geval eerder, hoeveel ligt een beetje aan de vk die je hebt (mij was in eerste instantie bij 8 wkn beloofd; is uiteindelijk 10 geworden, maar goed)

Geniet lekker van je avond (zit je nu ook de hele tijd naar de test te gluren ) en we spreken elkaar vast gauw bij Z&G
pi_30176337
Yeahhhhh

Gefeli!!!
pi_30176468
Ja ik ga morgen meteen ff de vlos bellen!! Wil toch ff een paar dingen vragen en dan maar hopen dat ik snel ff een kijkje mag nemen
Liefde
  donderdag 1 september 2005 @ 20:01:08 #189
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30176603
Ik zie toch echt een plusje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 september 2005 @ 20:13:16 #190
108648 cattie
lieve moeder
pi_30177042
Jaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd MeNicole!!!!!!

@ Ticootje: Ik heb ook al veel te veel testen gebruikt, daarom heb ik er nu geen meer in huis. En ik mag van mezelf pas testen als ik een paar dagen over tijd ben. Want als ik eerder test en het is negatief vraag ik me af of ik niet te vroeg heb getest enzo en dan heb ik nog geen duidelijkheid. En als ik zwanger ben, ben ik dat een tijdje later (hopelijk) ook nog wel. zei zij stoer, als mijn NOD dichterbij komt piep ik wel anders
  donderdag 1 september 2005 @ 20:27:05 #191
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_30177522
Me Nicole, van harte gefeliciteerd
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_30177658
MeNicole gefeliciteerd!!!
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 20:38:18 #193
43556 miss_dynastie
pi_30177890
Jaaaa, gefeliciteerd
  donderdag 1 september 2005 @ 20:43:01 #194
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30178053
Joepie ....gefeliciteerd
  donderdag 1 september 2005 @ 20:57:51 #195
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_30178658
WOW Nicole...GEFELICITEERD!!!!!

* Suzziieee is best wel een beetje jaloers

Maar gun het je van harte!!!!

Suzanne
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 21:02:31 #196
81992 Githa
pi_30178870
MeNicole JAAAAAAAAA wat goed zeg! gefeliciteerd
  donderdag 1 september 2005 @ 21:21:45 #197
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30179807
MeNicole, je hebt ons niet voor niets zo in spanning gelaten!!
Gefeliciteerd meisje!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_30181424
plusje, plusje

gefeliciteerd

volgende ben ik!!! (hoop ik)
pi_30181969
Ik ben blij, tuurlijk ben ik blij. Maar intussen ook weer niet te blij, de "angst" dat het weer misgaat is toch aanwezig. Het wordt wederom een spannende periode die we moeten doorstaan.

Ik wacht rustig af hoe het verder gaat nu en hoop echt dat het geluk deze keer wel met ons is!!!
Zwangerschap is leuk??? Ik vind het eerder een zenuwslopend iets
pi_30182532
MeNicole (en Kevin vermoed ik ) van harte gefeliciteerd!

Geniet ervan en hopelijk loopt alles deze keer echt goed af en kunnen jullie binnenkort jullie wonder in jullie armen nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')