Nee ik voelde me niet echt zwanger. We gingen met de boot naar Newcastle en had alles bij me, tampons e.d. Had echt het gevoel dat het er elk moment aan zat te komen. Dus vaak dat weekend op de wc gezetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar voelde jij je wel zwanger? Ik voel me namelijk gewoon! Nergens last van enzo. Nu hoorde ik gister op een verjaardag dat dat wel vaker is na een miskraam maar toch! Ik ben echt aan het vergelijken met de eerste zwangerschap![]()
Nee dat kan niet. Je moet wel opletten hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole,kan de uitslag niet nog pos.zijn nav.de vorige zwangerschap?Het duurt wel even voordat die hormonen uit je lichaam zijn toch?.
Maar ik hoop,dat het echt weer raak is,dat zou geweldig zijn![]()
Groetjes,Minoes![]()
Maar niet meer na 8 weken!! Het is namelijk al 8 weken geleden en dat is te lang voor die hormonen! Maar het was een heel mini dun streepje hoor!! Volgende week als ik niet ongi ben geworden testen we gewoon nog een keer!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:31 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole,ik heb toch meerdere malen hier gezien dat meiden na een mk na een paar weken nog zw.sch.hormonen in hun lichaam hadden en dus nog een pos test kregen.
En ik had wel goed gelezen hoor![]()
Groetjes,Minoes![]()
We hebben gewoon de goedkope test van de DA gebruikt. Omdat we eigenlijk toch nix verwachttequote:Op zondag 28 augustus 2005 23:27 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole.....aha,da's idd.wel lang dan na 8 weken.Nou ja,dan zou ik zeggen,een streep is een streep toch?Waar heb je mee getest?.
Groetjes,Minoes![]()
Dit soort vragen kan je beter in het Zwangerschaps en Geboorte topic vragen. Daar zitten de meeste mensen met ervaringen tijdens de zwangerschap.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:53 schreef flutterbye het volgende:
Help! Mijn zwangere nichtje had vorige week buikpijn die erg veel leek op menstruatiekramp... Ervaringen? Gaat er nu iets fout?
goedkoper wil niet zeggen slechter!! die testen reageren alleen om het hormoon dus streep is streep!!! Ik hoop het voor jequote:Op maandag 29 augustus 2005 09:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
We hebben gewoon de goedkope test van de DA gebruikt. Omdat we eigenlijk toch nix verwachtteMaar vrijdag ofzo proberen we een andere!!
ik heb precies hetzelfde gehad, 1,5 dag ongesteld en allemaal zwangerschapsmankementen. Bij mij was het een hormoonschommeling.... misschien is het wel raak bij jou...quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:14 schreef cattie het volgende:
Lunastar, balen weer...![]()
MeNicole, een streep is een streep, ik duim voor je dat het nu al weer raak is!!![]()
![]()
En update mbt mezelf: Ik weet het ff niet meer, stom lichaam.19 aug werd ik ongesteld, maar dat duurde maar 2 dagen. En nu ben ik sinds een paar dagen 's ochtends misselijk, heb een beetje een dichtgeknepen keel gevoel, wat grotere borsten en een "volle" buik. Maar zwanger zijn kan nog helemaal niet, tenzij ik niet echt ongesteld ben geweest. En als ik nu weer ongesteld word (daar kunnen die dingen natuurlijk ook op wijzen) snap ik er ook geen bal meer van.
Ik ga er maar vanuit dat ik nog niet zwanger ben, maar heb wel het gevoel dat mijn lichaam een spelletje met me speelt...![]()
Haha jullie hebben wel snel een conclusie hoor!! Oke ben nog steeds niet ongi en oke had een heel dun 2de streepje!! Maar verder is er helemaal nix dus blijf nog een beetje voorzichtig!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef Bright het volgende:
MeNicole is zwanger? Let's hope so!!!!! YES!
Nou eigenlijk liever nog niet!! Het is gewoon niet makkelijk omdat ik gewoon nog helemaal nix weet!! Als het niet zo is dan is de klap strax gewoon te hard en dat kan ik niet aan denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
Mag ik toch alvast feliciteren MeNicole?
want een streep = een streep
Maar ik wil het eigenlijk helemaal nog niet wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:25 schreef Randa_v het volgende:
MeNicole, laat dan een test doen bij de huisarts, dan heb jij zekerheid en weten wij of we je mogen feliciteren![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
MeNicole? Hoe is het vandaag?
Ik zou me wel aan willen sluiten bij Randa en evenstar... de klap blijft een klap en mss is het wel beter als die zsm komt, anders ben je in je hoofd mss al weer een heel stuk verder...
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:11 schreef PM-girl het volgende:
even heel stiekem er van uitgaande dat ik al direct een gewone cyclus heb, is nu ongeveer mijn eisprong!
Jis hoe is het met je?
Hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het klussen goed, maar ja ik weet helemaal niet of dat al zin heeft....!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Meimeltje het volgende:
MeNicole: hoe eng het ook is, als ik jou was zal ik toch ook voor duidelijkheid gaan. Lijkt me erg vervelend om er elke dag zo mee bezig te zijn. Het kan natuurlijk tegenvallen, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent!
PM-girl: suc6 met klussen
Jis: sterkte met je bijverschijnselenMaar natuurlijk ook lekker genieten van je zwangerschap!
Heb je al een idee hoeveel weken je bent? Of hoor je dat pas bij de 1e x bij de verloskundige?
Als gisteren je eisprong was, had je beter eergisteren kunnen vrijen.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het klussen goed, maar ja ik weet helemaal niet of dat al zin heeft....!![]()
Nou... er vanuit gaande dat zaad een dag of 4 kan overleven en een eitje maar 24/48 uur is ervoor beter dan erna. Maar goed, als je niet 100% zeker weet wanneer de eisprong precies is zou ik me die hele week helemaal sufneuken!quote:
s ochtends - s middags en s avondsquote:Op donderdag 1 september 2005 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... er vanuit gaande dat zaad een dag of 4 kan overleven en een eitje maar 24/48 uur is ervoor beter dan erna. Maar goed, als je niet 100% zeker weet wanneer de eisprong precies is zou ik me die hele week helemaal sufneuken!
Kom maar hoor! We bijten niet, echt niet, zelfs niet met al die hormonen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Jis het volgende:
Denk toch dat het zo langzamerhand tijd is om de overstap naar Z&G te makenhoewel ik dat nog steeds griezelig vind
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
s ochtends - s middags en s avonds![]()
![]()
zoiets als ook nog voor het eten en na het eten.. en ach what the hell tijdens het etenquote:
*slikt opmerking over 'slikken' in...quote:Op donderdag 1 september 2005 09:35 schreef _evenstar_ het volgende:
zoiets als ook nog voor het eten en na het eten.. en ach what the hell tijdens het eten24/7 nonstop
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*slikt opmerking over 'slikken' in...
Dat zou nou weer verspilling zijn.
Zo en nu ben ik wel weer ranzig genoeg geweest voor vandaag.
geintje moet kunnen toch.. het klussen moet wel leuk blijvenquote:Op donderdag 1 september 2005 10:45 schreef Jis het volgende:
![]()
![]()
wat zijn jullie lekker bezig zo op de vroege ochtend
![]()
![]()
![]()
Denk dat als PM-girl jullie verhalen zo leest, ze er meteen geen zin meer in heeft![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:29 schreef Jelief het volgende:
[..]
Kom maar hoor! We bijten niet, echt niet, zelfs niet met al die hormonen!
* Jelief doet deurtje naar Z&G wagewijd open
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Meimeltje het volgende:
Jis: sterkte met je bijverschijnselenMaar natuurlijk ook lekker genieten van je zwangerschap!
Heb je al een idee hoeveel weken je bent? Of hoor je dat pas bij de 1e x bij de verloskundige?
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Doe jij eens heel snel daar meekleppen!
Jinxen en doemdenken doen we niet aan hoor!
En het is toch leuk! Lekker mutsen daar met de verse zwangeren en de iets minder verse zwangeren!
quote:Op donderdag 1 september 2005 10:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
geintje moet kunnen toch.. het klussen moet wel leuk blijven![]()
![]()
de hele maand opsparen tot die ene week..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef minoes_ het volgende:
Zeg....wat een taal hier op de vroege morgen![]()
![]()
En idd,je moet het leuk houden,dat klussen,anders krijg je er helemaal de balen van .En dat gebeurt geheid een keer.
Wij hebben wel eens voor de gein gezegd:we kopen condooms,knippen er een gat in en dan worden we zwanger.........Ach ja,je gaat van alles verzinnen,hé?![]()
Maarre.......beter is klussen om de dag en niet voor en tijdens en na het eten,moet wel turbozaad geleverd worden hoor![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ik heb helemaal geen moeite om niet te testen. Vin die dingen gewoon te duur om zomaar even te kijken of het deze maand raak is!! Ik wacht zeker wel met testen totdat ik een paar dagen overtijd ben en als ik bepaalde 'kenmerken' heb zeg maar!!quote:Op donderdag 1 september 2005 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Verhaal over testen enzo!!
Heb toen Léon verwekt is ook maar 1x gesext die keer en hopla raak hoor! Juist die keer was ik er heilig van overtuigd niet zwanger te zijn. Ben toen net als jij ook 2 dagen 'ongesteld' geweest. Bleek innestelingsbloeding te zijn. Daarna geen enkel spoortje meer en toen wist ik het wel zeker. Ondanks dat het maar 1x was. Maar het was dan ook wel een heeeeeeeele goede keer.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:28 schreef MeNicole het volgende:
En is namelijk maar 1 kans geweest dat ik zwanger kon worden zeg maar.
Nou ik wacht af tot wanneer ik volgende week precies ongi word. Of heeeel misschien wel nietquote:Op donderdag 1 september 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe gaat ie bij jou? Hier gaat het klussen goed, maar ja ik weet helemaal niet of dat al zin heeft....!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |