quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
No way mên....ben je nog niet snel genoeg voor.quote:
Ik wel in iedergevalquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is iedereen hier hartstikke single.
Het knopje werdt zwart, dus ik meteen posten die hapquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef Brilaap het volgende:
Jezus die van mij stond al een 20 min klaar. Nou bedankt voor de moeite TS.
Zeg dat ff van tevoren, deden we vroegah in PUB ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef Brilaap het volgende:
Jezus die van mij stond al een 20 min klaar. Nou bedankt voor de moeite TS.
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is iedereen hier hartstikke single.
vroegah in PUBquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg dat ff van tevoren, deden we vroegah in PUB ook.![]()
deze lijkt me duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef Jaguarized het volgende:
Welk topic doen we nu dan?
Die van mij. TT is beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef Jaguarized het volgende:
Welk topic doen we nu dan?
Ik ben in de war, de pub bestaad nog steeds hoor. Ook erg gezelligquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ff in de war met [PUB]
Ok, ter ere van het topic deel ik bier uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
deze lijkt me duidelijk
heeft al een keer zoveel posts
link?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben in de war, de pub bestaad nog steeds hoor. Ook erg gezellig![]()
thanxquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok, ter ere van het topic deel ik bier uit.
Ik begin een naar gevoel te krijgen en zo. Ik word dan groen en meestal komt dat nare gevoel omdat ik boos word en het niet meer begrijp.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We zetten die van jou gewoon ff in de wachtrij![]()
Wat klopt er niet aan die zin?quote:Brechtje (Moderator / FOK!mascotte) - zondag 21 augustus 2005 @ 02:01
Dubbeltopic, en dit topic heeft de meeste posts enzo, dus slotje.
probleem opgelostquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik begin een naar gevoel te krijgen en zo. Ik word dan groen en meestal komt dat nare gevoel omdat ik boos word en het niet meer begrijp..
* Jaguarized gooit 2 bier naar KSquote:
Aaah, het is de Hulkquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik begin een naar gevoel te krijgen en zo. Ik word dan groen en meestal komt dat nare gevoel omdat ik boos word en het niet meer begrijp..
Ik lach me weer even een kapotje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe geen moeite, heeft toch geen zin
*eerste met een ruk openmaakt, in één teug leegdrinkt en tegen zen voorhoofd plat slaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized gooit 2 bier naar KS
had iteeer maar een kapotje gebruiktquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me weer even een kapotje.
Np.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
*eerste met een ruk openmaakt, in één teug leegdrinkt en tegen zen voorhoofd plat slaat![]()
* 2e opentrekt, een flinke teug neemt om daarna het bier naast zich neer te zetten en een peuk op te steken
thanx Jag![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
had iteeer maar een kapotje gebruikt
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me weer even een kapotje.
mag ik je bij deze feliciteren met het maken van de juiste keuse danquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry hoor..![]()
Ik heb niet altijd zin om correct nederland te typen.
*hersenblond is enzo.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik je bij deze feliciteren met het maken van de juiste keuse keuze dan
Seker, ik hep je vaud er efen uitguhaalt.quote:
Kom jij ook nog even langsquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry hoor..![]()
Ik heb niet altijd zin om correct nederlands te typen.
*hersenblond is enzo.
Ga je het nou hier ook al proberen? Ik heb yvonne dagen geleden ook al gemaild met de vraag of ik een tagje mocht....helaas geen antwoord gekregen....quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
Hé Brechtje, vraag je moeder eens lief of ze me een leuk tagje wil geven
Bifi sturen enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je het nou hier ook al proberen? Ik heb yvonne dagen geleden ook al gemaild met de vraag of ik een tagje mocht....helaas geen antwoord gekregen....![]()
ik snap dus nooit dat nut van die benen bij elkaar binden hequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, ff de TT realiseren:
Bier:
[afbeelding]
Tieten:
[afbeelding]
Bondge:
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:24 schreef Rampestamper het volgende:
Ik zag de TT en wist meteen wie hem geopend had, goed hè?
Ach, bekijk het van de positive kant, bondage is gewoon leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik snap dus nooit dat nut van die benen bij elkaar binden he
Mjah maar een picca opsturen van je bifi om een tagje te krijgen gaat wat verretjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben toch wel blij met de mijne eigenlijk
ik kan natuurlijk een bifi foto van een ander opsturen maar of dat gewaardeerd wordquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar een picca opsturen van je bifi om een tagje te krijgen gaat wat verretjes.
truequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, bekijk het van de positive kant, bondage is gewoon leuk
wat voor tag wil je uberhoubt eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Vraag me touwens af waar Brechtje zo snel heen is... Zal wel naar PUB gevlugt zijn
Maar ik wel dat tagje wel![]()
Een tag die bij mij pastquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor tag wil je uberhoubt eigenlijk?
PUB Slowchat #111: Daar waar Drenthe Drents is...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een tag die bij mij pastIs niet zo moeiljk te raden hoor
![]()
Ik denk het neit...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een bifi foto van een ander opsturen maar of dat gewaardeerd word
Shit, dat was in PUB...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
PUB Slowchat #111: Daar waar Drenthe Drents is...
![]()
Vastbindfetishistquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een tag die bij mij pastIs niet zo moeiljk te raden hoor
![]()
CoD is heerschtquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:50 schreef Brilaap het volgende:
Sorry ik moest ff CoDen en ben er weer. Ik lust wel een biertje.
Gutteguttegut....quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff nieuw bier halen. 'T is alwee op ezo...
Zekers. En het regeerd grootetijds! Net ff carentan gespeeld en iedereen gesproeid met mijn thompson. Score: 65-25quote:
Dat is inderdaad een tof spel, al vind ik Men of Valor beter.quote:
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoDquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tof spel, al vind ik Men of Valor beter.
Alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoD. Eind dit jaar komt CoD2 en ik ga hem direct kopen, sluit mezelf op en ga gamen 247 lang
.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, bondage of iets in die trend![]()
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, bondage of iets in die trend![]()
Tof, herken ik je weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.
veul beter zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.
eerst BF2 spelen tot de cd doorbrand en dan verder met CoD2 dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoD. Eind dit jaar komt CoD2 en ik ga hem direct kopen, sluit mezelf op en ga gamen 247 lang
.
Weltrustenquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:05 schreef Brilaap het volgende:
Nou opgelost. Slotje op mijn toetsenbord ik ga maffen.
Da's veulquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:08 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 36 posts dan ga ik pitten.
Mwoah valt mee toch?quote:
Neuh...quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duurt wel ff hoor voordat je dat gepost hebt![]()
Wat een egostrelerij.quote:
Heb je alweer 300 posts sinds 00.00?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, na 300 post's een andere![]()
Nee, dat nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je alweer 300 posts sinds 00.00?
Als ik op 7500 sta ik heb er 200 sinds 00.00.....quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, dat nietZo snel kan ik nu ook weer niet
![]()
Nog ff geduld dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik op 7500 sta ik heb er 200 sinds 00.00.....![]()
Idd, schiet niet op....quote:
Gauw gaan slapen dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:48 schreef -Jay-20- het volgende:
Ben bedoel ik. Niet men... pffff....
Onverbeterlijke zuiplap! Sterkte met verhuizen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 07:10 schreef Janetje het volgende:
Ik heb nog niet geslapen en ik ga zo verhuizen [afbeelding]
Wat een heerlijk begin van de dag...![]()
En BF2 vind ik dus echt geen ene fluit aan, ik heb de BF serie nooit leuk gevonden. IK ben gewoon CoD en meer nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
eerst BF2 spelen tot de cd doorbrand en dan verder met CoD2 dus
Succes meisjequote:Op zondag 21 augustus 2005 07:10 schreef Janetje het volgende:
Ik heb nog niet geslapen en ik ga zo verhuizen [afbeelding]
Wat een heerlijk begin van de dag...![]()
Je avatar!! Wat heb je gedaan??quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Brilaap het volgende:
Hallo Jag.
Veranderd. Er waren wat mensen die deze beter vonden en dan schik ik mij daar heel nerderig naarquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je avatar!! Wat heb je gedaan??![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Veranderd. Er waren wat mensen die deze beter vonden en dan schik ik mij daar heel nerderig naar.
Fukc you!!
Tssk, meteen lopen scheldenquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Veranderd. Er waren wat mensen die deze beter vonden en dan schik ik mij daar heel nerderig naar.
Fukc you!!
Ik vind 'm matig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Brilaap het volgende:. Ik weet nog een goede quote: Ik heb geen vrienden, ik heb zuipmaten. Zou het er mee door kunnen?
Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Brilaap het volgende:. Ik weet nog een goede quote: Ik heb geen vrienden, ik heb zuipmaten. Zou het er mee door kunnen?
Eensgezindheid alomquote:
Ja wel aardig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
In de hemel is geen bier daarom drinken we het hier.
Welke?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef rompompom het volgende:
Alleen is het geen eentje die zelf verzonnen is
Inkopen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:36 schreef Houzer het volgende:
Waar kan ik mij hier inkopen?
Iedereen is welkom hiero.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Aanmelden, inkopen, omkopen, clubpas aanvragen?
Jezus, lekker nep mên. In PUB zeg je dat je weggaat, kom je je hier melden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef freiss het volgende:
ha die BeF jongens, lange tijd geleden.
PUBquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jezus, lekker nep mên. In PUB zeg je dat je weggaat, kom je je hier melden.![]()
Ja dan is het voor mij ook al vrij duidelijk ja.quote:
Daaromquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja dan is het voor mij ook al vrij duidelijk ja.
Duhuhquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:55 schreef Brilaap het volgende:
@PS: Aardig en zo, maar lees de 1e post eens door of zo. Ergens onderaan...
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duhuh
Ik doe dit eens 1 keer, moet je eens kijken naar de hoi, doei, bier posts
Nopequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]. Was een geintje of zo. Kon je het sarcasme niet lezen?
Was ook bedoeling nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope
De PI kwam dus niet over
Keejquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keej
Ik ben altijd erg burgelijk gehoorzaam enzo
Alleen soms niet![]()
Je vind me liefquote:
10 stuksquote:
Ik denk het welquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je vind me liefje vind me lief
Ik ooit 31quote:
Doe eens zeker gaan weten ofzoquote:
Ja, maar ik als onervaren multiposterquote:
Ik ken je niet goed genoeg/je staat niet in mijn msn lijstquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens zeker gaan weten ofzo
Ik kan niet tegen twijfels
Het blijft mazzel hebben hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar ik als onervaren multiposter![]()
Voor mij nog een hele prestatie, een PR volgens mij
*Slokje neemt![]()
Als ik daar wel in zou staan zou je er nog niets aan hebben, ik ben msn moequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg/je staat niet in mijn msn lijst*
* Maak een keuze.
Volgens mij moet fok gewoon de juiste traagheid hebben en dan precies op de juiste momenten drukken, dus als fok snel is (quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het blijft mazzel hebben hoor
Soms lukt het, meestal niet
Gefeli dan
* Proost
Ah, zit je hier nu.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens zeker gaan weten ofzo
Ik kan niet tegen twijfels
* Dacht het niet. Ik vind niet iedereen lief. Ik moet ze eerst een beetje kennenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik daar wel in zou staan zou je er nog niets aan hebben, ik ben msn moe
* De keuze maakt dat Brilaap haar lief vind
Nope, het blijft puur geluk volgens mij, alhoewel het wel iets makkelijker gaat als Fok! traag isquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij moet fok gewoon de juiste traagheid hebben en dan precies op de juiste momenten drukken, dus als fok snel is () snel, als fok traag is traag
Wat een wijsheden zo laat op de avond
Al een tijdje hoorquote:
* Verdrietig afdruiptquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Dacht het niet. Ik vind niet iedereen lief. Ik moet ze eerst een beetje kennen.
Gelukkig is die tijd voorbijquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
En dan te bedenken dat in de BeF toptijd in de tijd tussen deze post en de vorrige (Brilaap) alweer 1 pagina (50 reacties) waren gepost
Ik vond het voor een keertje toch wel tofquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig is die tijd voorbij
Zo is het veel leuker
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meerquote:
Daar zie ik nou de lol echt niet van in. Het moet wel slowchatten blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
En dan te bedenken dat in de BeF toptijd in de tijd tussen deze post en de vorrige (Brilaap) alweer 1 pagina (50 reacties) waren gepost
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vond het voor een keertje toch wel tof
quote:
Het was in principe ook wel slowchat, alleen dan met 10 man tegelijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zie ik nou de lol echt niet van in. Het moet wel slowchatten blijven
Voor heel ff wel ja, maar het is voor veel users toch irritant als het zo blijft doorgaan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vond het voor een keertje toch wel tof
Ow, sorry, was daar wel ff met spelletjes maar verder nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meer{HK}
Ben ik met je eens, het ging echt nergens meer over.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt
Als het op die manier was doorgegaan, was er al gauw een einde gekomen aan de reeksch.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
* Verdrietig afdruipt
Dan maar niet lief
Das bull, je kan met 20 man een SC houden, maar zoals het toen ging, ging het nergens overquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het was in principe ook wel slowchat, alleen dan met 10 man tegelijk
Ik was ook BeF-moe bij topic #100, van mij mocht het ook wel een tandje tragerquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, je kan met 20 man een SC houden, maar zoals het toen ging, ging het nergens over
Ik geef toe dat ik eraan heb meegedaan, maar om dat vol te blijven houden?
Noo thanks
No met 2 o'squote:Op maandag 22 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, je kan met 20 man een SC houden, maar zoals het toen ging, ging het nergens over
Noo thanks
Waar is hiero?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo slapie doen al. Hoewel, al, het is alweer half drie geweest hiero
En toch is het nog steeds triest dat [ONZ] het enige subforum is waar een gewoon [SC] topic niet werd geaccepteerd, alleen omdat een paar suffe oldbies het niet leuk vonden. Nou ja, [BeF] of [SC], het maakt mij niet zoveel uit voor de rest.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Noo thanks
Ow, sorry, was daar wel ff met spelletjes maar verder nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meer{HK}
Ben ik met je eens, het ging echt nergens meer over.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt
Als het op die manier was doorgegaan, was er al gauw een einde gekomen aan de reeksch.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo slapie doen al. Hoewel, al, het is alweer half drie geweest hiero
Die eerste twee had je al eerder gequotequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Dat blozen
![]()
Ik ben ook zo weg, zo ff mijn wandelpuppie eruit laten en dan morgen om hoop ik 8 uur pas weer op
Ik dacht al, waar ken ik die reacties toch vanquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ging niet helemaal lekker
Ergens moest een reactie op Brilaap staan
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ging niet helemaal lekker
Ergens moest een reactie op Brilaap staan
* Snikkend opkijktquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die eerste twee had je al eerder gequote
Hoe staat het met het meiske?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar ken ik die reacties toch van
Ik moet eens met zenna gaan praten denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef rompompom het volgende:
[..]Volgende keer de 'c' wat harder inmeppen
Dat zeg je alleen omdat ik er benquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Wat een kuttopic!
Daar ben je al rap achter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Wat een kuttopic!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja
Het is echt een schatje
En ze luistert al zo goed
Ongeveer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ik er ben
Die is er een kei inquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet eens met zenna gaan praten denk ik
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben je al rap achter.
[..]
Ah, dat is wel fijn ja. En de nachtrust begint ook al te komen nu?
Zebbiequote:
* Vereerd isquote:
Beloftes he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is er een kei in
Maar bij mij niet
Ik kan het ookquote:
Bench?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Ze gaat niet meer in de bench, das een stuk rustiger voor ons zowel als voor haar
Dat ene plasje en poepje is niet zo erg om s'ochtends te vinden
[..]
Beloftes he?
Dood alhier?quote:He hanxie.
Ik weet niet waar, hoe en wat ik moet doen om het abbonnement te verlengen en durf eigenlijk niet zo goed heel lang op internet te zitten. Kun jij het niet doen vanuit daar? Moet je het creditcard nummer van mama daarvoor hebben??
Die site met de virusscans waar je me naartoe stuurde doet ook raar, dus ik heb m snel gesloten.
xxxx, je paranoïde zusje!!
P.S. Ik heb nu de Kaiser Chiefs opstaan! Leuk hoor! (Ze spelen ook op Lowlands dit weekend..)
Zusjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:08 schreef rompompom het volgende:
Ik moest even een mailtje naar huis schrijven. Zie hier de reden
[..]
Dood alhier?
Sterker nog, zussenquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zusjes
Zo goed als dood lijkt het
Ik maak het ook niet lang meer iig.
Oi, die zijn ergerquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterker nog, zussenMaar ik ben de helpdesk van ons gezin, helaas.
Laatste reanimatie van mij, tot later allemaal!
P.S.:![]()
![]()
{HK}
quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Laatste adem uitblaast...................................................
DooT
Trusten sweetie![]()
![]()
{HK}
Pffffffffffffffffffffff...................quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
reanimatie toepast
![]()
voor de rest alles goed![]()
oe een knuffelig beestjequote:Op maandag 22 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffff...................
Saved by gk
Heej
Alles prima hier
Bij jullie?
Ik heb een wandelpuppie![]()
Echt een knuffeltje jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:42 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
oe een knuffelig beestje![]()
Hier gaat het wel ok voorde rest hoor![]()
Tatanka heet zequote:Op maandag 22 augustus 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Echt een knuffeltje ja
Wat me deze week deed afvragen wat de naam van jullie hond ook alweer was
Mooi zo, en blijven hopen hoor
Owja, vond en vind het een mooie naam.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:46 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Tatanka heet ze
Betekend bizon![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja, vond en vind het een mooie naam.
Ons pupje heet nu Donja
Bizon is ook niet echt geschikt voor een Sheltie
Ik dans niet lieverd. En niet huilen, kom maar even dan krijg je een knuffel.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Snikkend opkijkt
* Harder begint te snikken bij het aanschouwen van Brilaap zijn danskunsten
quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:51 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
gewoon pokon blijven geven
![]()
![]()
![]()
Donja is idd ook erg leuk voor zo'n kleintje![]()
Ja maar......................quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:52 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik dans niet lieverd. En niet huilen, kom maar even dan krijg je een knuffel.
Ht was toch te stil/leeg zonder blaffer dusquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kijk er al van op dat ze zoveel kan eten als ze nu doet
Ze is niet zonder reden groter dan haar broers
Thanks, vonden wij ook wel een leuke naam
Mistte het iddquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ht was toch te stil/leeg zonder blaffer dus![]()
Tatanka was laatst een weekendje bij mijn schoonmoeder en het was al te stil![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar......................
Je zei daarnet dat je niet iedereen lief vind enzo
En ik hoor tot iedereen![]()
* Hartverscheurend snikt![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:59 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
[afbeelding]kom maar hoor ,ik troost je wel [afbeelding]
De "ik lig lekker in de weg" actie'squote:Op maandag 22 augustus 2005 02:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mistte het idd
Het lopen, het thuis komen en begroet worden.
Ben ook reteblij met haar
Hier neem een HJ om bij te komenquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Uitsnikt op de schouder van gk
Het "je valt op je bek als je niet uitkijkt"quote:Op maandag 22 augustus 2005 03:00 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
De "ik lig lekker in de weg" actie's![]()
![]()
Daar is tanka erg goed in![]()
![]()
![]()
* Snel leegdrinktquote:Op maandag 22 augustus 2005 03:02 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Hier neem een HJ om bij te komen![]()
Slaap lekker PSquote:Op maandag 22 augustus 2005 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het "je valt op je bek als je niet uitkijkt"
Daar is deze erg goed in tijdens het uitlaten
IK ben nu slapen, nog ff Donja eruit en dan morgen weer om een uur of 8 de dag hetzelfde beginnen
Trusten en sweet dreams gk
Liefs en knuf voor Deb
Niet te hard hè! Anders maak je het nog kapot zoquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:58 schreef Pingwingei het volgende:
* topic omhoog schopt
Ik merk het jaquote:
Dat dacht ik alwelquote:
Kalm aan en rap een beetje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat dacht ik alwel
Rustig helaasch
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
Ja stelletje luiwammesen, posten, nu.![]()
Heejquote:
Geen idee, (denkt zo'n 30 seconden na en houdt het hier maar bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Das iig 1 die luistert
Wat is er aan de hand dat het niet loopt vanavond?
Met een oldbie in het topic is het altijd makkelijkerquote:
Dit bewijst maar weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef Godlike02 het volgende:
Waar in?
grapjespap op?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef Godlike02 het volgende:
Waar in?
Zoals?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Met een oldbie in het topic is het altijd makkelijker
jou grapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |