ik snap dus nooit dat nut van die benen bij elkaar binden hequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, ff de TT realiseren:
Bier:
[afbeelding]
Tieten:
[afbeelding]
Bondge:
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:24 schreef Rampestamper het volgende:
Ik zag de TT en wist meteen wie hem geopend had, goed hè?
Ach, bekijk het van de positive kant, bondage is gewoon leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik snap dus nooit dat nut van die benen bij elkaar binden he
Mjah maar een picca opsturen van je bifi om een tagje te krijgen gaat wat verretjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben toch wel blij met de mijne eigenlijk
ik kan natuurlijk een bifi foto van een ander opsturen maar of dat gewaardeerd wordquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar een picca opsturen van je bifi om een tagje te krijgen gaat wat verretjes.
truequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, bekijk het van de positive kant, bondage is gewoon leuk
wat voor tag wil je uberhoubt eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Vraag me touwens af waar Brechtje zo snel heen is... Zal wel naar PUB gevlugt zijn
Maar ik wel dat tagje wel![]()
Een tag die bij mij pastquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor tag wil je uberhoubt eigenlijk?
PUB Slowchat #111: Daar waar Drenthe Drents is...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een tag die bij mij pastIs niet zo moeiljk te raden hoor
![]()
Ik denk het neit...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een bifi foto van een ander opsturen maar of dat gewaardeerd word
Shit, dat was in PUB...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
PUB Slowchat #111: Daar waar Drenthe Drents is...
![]()
Vastbindfetishistquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een tag die bij mij pastIs niet zo moeiljk te raden hoor
![]()
CoD is heerschtquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:50 schreef Brilaap het volgende:
Sorry ik moest ff CoDen en ben er weer. Ik lust wel een biertje.
Gutteguttegut....quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff nieuw bier halen. 'T is alwee op ezo...
Zekers. En het regeerd grootetijds! Net ff carentan gespeeld en iedereen gesproeid met mijn thompson. Score: 65-25quote:
Dat is inderdaad een tof spel, al vind ik Men of Valor beter.quote:
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoDquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tof spel, al vind ik Men of Valor beter.
Alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoD. Eind dit jaar komt CoD2 en ik ga hem direct kopen, sluit mezelf op en ga gamen 247 lang
.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, bondage of iets in die trend![]()
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, bondage of iets in die trend![]()
Tof, herken ik je weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.
veul beter zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.
eerst BF2 spelen tot de cd doorbrand en dan verder met CoD2 dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoD. Eind dit jaar komt CoD2 en ik ga hem direct kopen, sluit mezelf op en ga gamen 247 lang
.
Weltrustenquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:05 schreef Brilaap het volgende:
Nou opgelost. Slotje op mijn toetsenbord ik ga maffen.
Da's veulquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:08 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 36 posts dan ga ik pitten.
Mwoah valt mee toch?quote:
Neuh...quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duurt wel ff hoor voordat je dat gepost hebt![]()
Wat een egostrelerij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |