quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
No way mên....ben je nog niet snel genoeg voor.quote:
Ik wel in iedergevalquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is iedereen hier hartstikke single.
Het knopje werdt zwart, dus ik meteen posten die hapquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef Brilaap het volgende:
Jezus die van mij stond al een 20 min klaar. Nou bedankt voor de moeite TS.
Zeg dat ff van tevoren, deden we vroegah in PUB ook.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:54 schreef Brilaap het volgende:
Jezus die van mij stond al een 20 min klaar. Nou bedankt voor de moeite TS.
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is iedereen hier hartstikke single.
vroegah in PUBquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg dat ff van tevoren, deden we vroegah in PUB ook.![]()
deze lijkt me duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef Jaguarized het volgende:
Welk topic doen we nu dan?
Die van mij. TT is beterquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef Jaguarized het volgende:
Welk topic doen we nu dan?
Ik ben in de war, de pub bestaad nog steeds hoor. Ook erg gezelligquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij ben ik ff in de war met [PUB]
Ok, ter ere van het topic deel ik bier uit.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
deze lijkt me duidelijk
heeft al een keer zoveel posts
link?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben in de war, de pub bestaad nog steeds hoor. Ook erg gezellig![]()
thanxquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok, ter ere van het topic deel ik bier uit.
Ik begin een naar gevoel te krijgen en zo. Ik word dan groen en meestal komt dat nare gevoel omdat ik boos word en het niet meer begrijp.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We zetten die van jou gewoon ff in de wachtrij![]()
Wat klopt er niet aan die zin?quote:Brechtje (Moderator / FOK!mascotte) - zondag 21 augustus 2005 @ 02:01
Dubbeltopic, en dit topic heeft de meeste posts enzo, dus slotje.
probleem opgelostquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik begin een naar gevoel te krijgen en zo. Ik word dan groen en meestal komt dat nare gevoel omdat ik boos word en het niet meer begrijp..
* Jaguarized gooit 2 bier naar KSquote:
Aaah, het is de Hulkquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:02 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik begin een naar gevoel te krijgen en zo. Ik word dan groen en meestal komt dat nare gevoel omdat ik boos word en het niet meer begrijp..
Ik lach me weer even een kapotje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe geen moeite, heeft toch geen zin
*eerste met een ruk openmaakt, in één teug leegdrinkt en tegen zen voorhoofd plat slaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized gooit 2 bier naar KS
had iteeer maar een kapotje gebruiktquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me weer even een kapotje.
Np.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
*eerste met een ruk openmaakt, in één teug leegdrinkt en tegen zen voorhoofd plat slaat![]()
* 2e opentrekt, een flinke teug neemt om daarna het bier naast zich neer te zetten en een peuk op te steken
thanx Jag![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
had iteeer maar een kapotje gebruikt
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik lach me weer even een kapotje.
mag ik je bij deze feliciteren met het maken van de juiste keuse danquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry hoor..![]()
Ik heb niet altijd zin om correct nederland te typen.
*hersenblond is enzo.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
mag ik je bij deze feliciteren met het maken van de juiste keuse keuze dan
Seker, ik hep je vaud er efen uitguhaalt.quote:
Kom jij ook nog even langsquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:07 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry hoor..![]()
Ik heb niet altijd zin om correct nederlands te typen.
*hersenblond is enzo.
Ga je het nou hier ook al proberen? Ik heb yvonne dagen geleden ook al gemaild met de vraag of ik een tagje mocht....helaas geen antwoord gekregen....quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
Hé Brechtje, vraag je moeder eens lief of ze me een leuk tagje wil geven
Bifi sturen enzoquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je het nou hier ook al proberen? Ik heb yvonne dagen geleden ook al gemaild met de vraag of ik een tagje mocht....helaas geen antwoord gekregen....![]()
ik snap dus nooit dat nut van die benen bij elkaar binden hequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
Ok, ff de TT realiseren:
Bier:
[afbeelding]
Tieten:
[afbeelding]
Bondge:
[afbeelding]
Goed bezigquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:24 schreef Rampestamper het volgende:
Ik zag de TT en wist meteen wie hem geopend had, goed hè?
Ach, bekijk het van de positive kant, bondage is gewoon leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik snap dus nooit dat nut van die benen bij elkaar binden he
Mjah maar een picca opsturen van je bifi om een tagje te krijgen gaat wat verretjes.quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben toch wel blij met de mijne eigenlijk
ik kan natuurlijk een bifi foto van een ander opsturen maar of dat gewaardeerd wordquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar een picca opsturen van je bifi om een tagje te krijgen gaat wat verretjes.
truequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, bekijk het van de positive kant, bondage is gewoon leuk
wat voor tag wil je uberhoubt eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
Vraag me touwens af waar Brechtje zo snel heen is... Zal wel naar PUB gevlugt zijn
Maar ik wel dat tagje wel![]()
Een tag die bij mij pastquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat voor tag wil je uberhoubt eigenlijk?
PUB Slowchat #111: Daar waar Drenthe Drents is...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een tag die bij mij pastIs niet zo moeiljk te raden hoor
![]()
Ik denk het neit...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk een bifi foto van een ander opsturen maar of dat gewaardeerd word
Shit, dat was in PUB...quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
PUB Slowchat #111: Daar waar Drenthe Drents is...
![]()
Vastbindfetishistquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een tag die bij mij pastIs niet zo moeiljk te raden hoor
![]()
CoD is heerschtquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:50 schreef Brilaap het volgende:
Sorry ik moest ff CoDen en ben er weer. Ik lust wel een biertje.
Gutteguttegut....quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff nieuw bier halen. 'T is alwee op ezo...
Zekers. En het regeerd grootetijds! Net ff carentan gespeeld en iedereen gesproeid met mijn thompson. Score: 65-25quote:
Dat is inderdaad een tof spel, al vind ik Men of Valor beter.quote:
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoDquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:56 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een tof spel, al vind ik Men of Valor beter.
Alvast veel plezier toegewenst!quote:Op zondag 21 augustus 2005 02:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoD. Eind dit jaar komt CoD2 en ik ga hem direct kopen, sluit mezelf op en ga gamen 247 lang
.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, bondage of iets in die trend![]()
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, bondage of iets in die trend![]()
Tof, herken ik je weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.
veul beter zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:03 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ej pipeloi mijn icon is weer veranderd hoor.
eerst BF2 spelen tot de cd doorbrand en dan verder met CoD2 dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen beter WWII spel is dan CoD. Eind dit jaar komt CoD2 en ik ga hem direct kopen, sluit mezelf op en ga gamen 247 lang
.
Weltrustenquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:05 schreef Brilaap het volgende:
Nou opgelost. Slotje op mijn toetsenbord ik ga maffen.
Da's veulquote:Op zondag 21 augustus 2005 03:08 schreef Jaguarized het volgende:
Nog 36 posts dan ga ik pitten.
Mwoah valt mee toch?quote:
Neuh...quote:Op zondag 21 augustus 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Duurt wel ff hoor voordat je dat gepost hebt![]()
Wat een egostrelerij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |