Doe eens zeker gaan weten ofzoquote:
Ja, maar ik als onervaren multiposterquote:
Ik ken je niet goed genoeg/je staat niet in mijn msn lijstquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens zeker gaan weten ofzo
Ik kan niet tegen twijfels
Het blijft mazzel hebben hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar ik als onervaren multiposter![]()
Voor mij nog een hele prestatie, een PR volgens mij
*Slokje neemt![]()
Als ik daar wel in zou staan zou je er nog niets aan hebben, ik ben msn moequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg/je staat niet in mijn msn lijst*
* Maak een keuze.
Volgens mij moet fok gewoon de juiste traagheid hebben en dan precies op de juiste momenten drukken, dus als fok snel is (quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het blijft mazzel hebben hoor
Soms lukt het, meestal niet
Gefeli dan
* Proost
Ah, zit je hier nu.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens zeker gaan weten ofzo
Ik kan niet tegen twijfels
* Dacht het niet. Ik vind niet iedereen lief. Ik moet ze eerst een beetje kennenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik daar wel in zou staan zou je er nog niets aan hebben, ik ben msn moe
* De keuze maakt dat Brilaap haar lief vind
Nope, het blijft puur geluk volgens mij, alhoewel het wel iets makkelijker gaat als Fok! traag isquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij moet fok gewoon de juiste traagheid hebben en dan precies op de juiste momenten drukken, dus als fok snel is () snel, als fok traag is traag
Wat een wijsheden zo laat op de avond
Al een tijdje hoorquote:
* Verdrietig afdruiptquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:14 schreef Brilaap het volgende:
[..]
* Dacht het niet. Ik vind niet iedereen lief. Ik moet ze eerst een beetje kennen.
Gelukkig is die tijd voorbijquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
En dan te bedenken dat in de BeF toptijd in de tijd tussen deze post en de vorrige (Brilaap) alweer 1 pagina (50 reacties) waren gepost
Ik vond het voor een keertje toch wel tofquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig is die tijd voorbij
Zo is het veel leuker
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meerquote:
Daar zie ik nou de lol echt niet van in. Het moet wel slowchatten blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
En dan te bedenken dat in de BeF toptijd in de tijd tussen deze post en de vorrige (Brilaap) alweer 1 pagina (50 reacties) waren gepost
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vond het voor een keertje toch wel tof
quote:
Het was in principe ook wel slowchat, alleen dan met 10 man tegelijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zie ik nou de lol echt niet van in. Het moet wel slowchatten blijven
Voor heel ff wel ja, maar het is voor veel users toch irritant als het zo blijft doorgaan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vond het voor een keertje toch wel tof
Ow, sorry, was daar wel ff met spelletjes maar verder nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meer{HK}
Ben ik met je eens, het ging echt nergens meer over.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt
Als het op die manier was doorgegaan, was er al gauw een einde gekomen aan de reeksch.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
* Verdrietig afdruipt
Dan maar niet lief
Das bull, je kan met 20 man een SC houden, maar zoals het toen ging, ging het nergens overquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het was in principe ook wel slowchat, alleen dan met 10 man tegelijk
Ik was ook BeF-moe bij topic #100, van mij mocht het ook wel een tandje tragerquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, je kan met 20 man een SC houden, maar zoals het toen ging, ging het nergens over
Ik geef toe dat ik eraan heb meegedaan, maar om dat vol te blijven houden?
Noo thanks
No met 2 o'squote:Op maandag 22 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das bull, je kan met 20 man een SC houden, maar zoals het toen ging, ging het nergens over
Noo thanks
Waar is hiero?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo slapie doen al. Hoewel, al, het is alweer half drie geweest hiero
En toch is het nog steeds triest dat [ONZ] het enige subforum is waar een gewoon [SC] topic niet werd geaccepteerd, alleen omdat een paar suffe oldbies het niet leuk vonden. Nou ja, [BeF] of [SC], het maakt mij niet zoveel uit voor de rest.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Noo thanks
Ow, sorry, was daar wel ff met spelletjes maar verder nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je op Essel niet hebt gereageerd meer{HK}
Ben ik met je eens, het ging echt nergens meer over.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat niet heb meegemaakt
Als het op die manier was doorgegaan, was er al gauw een einde gekomen aan de reeksch.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo slapie doen al. Hoewel, al, het is alweer half drie geweest hiero
Die eerste twee had je al eerder gequotequote:Op maandag 22 augustus 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Dat blozen
![]()
Ik ben ook zo weg, zo ff mijn wandelpuppie eruit laten en dan morgen om hoop ik 8 uur pas weer op
Ik dacht al, waar ken ik die reacties toch vanquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ging niet helemaal lekker
Ergens moest een reactie op Brilaap staan
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ging niet helemaal lekker
Ergens moest een reactie op Brilaap staan
* Snikkend opkijktquote:
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die eerste twee had je al eerder gequote
Hoe staat het met het meiske?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar ken ik die reacties toch van
Ik moet eens met zenna gaan praten denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef rompompom het volgende:
[..]Volgende keer de 'c' wat harder inmeppen
Dat zeg je alleen omdat ik er benquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Wat een kuttopic!
Daar ben je al rap achter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Wat een kuttopic!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja
Het is echt een schatje
En ze luistert al zo goed
Ongeveer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ik er ben
Die is er een kei inquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik moet eens met zenna gaan praten denk ik
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben je al rap achter.
[..]
Ah, dat is wel fijn ja. En de nachtrust begint ook al te komen nu?
Zebbiequote:
* Vereerd isquote:
Beloftes he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is er een kei in
Maar bij mij niet
Ik kan het ookquote:
Bench?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
Ze gaat niet meer in de bench, das een stuk rustiger voor ons zowel als voor haar
Dat ene plasje en poepje is niet zo erg om s'ochtends te vinden
[..]
Beloftes he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |