Misschien wel ja. Maar feit blijft dat ze een IQ van een marmot heeft. Met der Hollywood-gebit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:14 schreef Molluck het volgende:
Doe mij maar Mary-Kate en Ashley
Maar op andere foto's ziet Hillary er ook wel appetijtelijk uit hoor
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef renz0r het volgende:
Heb er één keer geneukt, stelt echt geen ene fuck voor.
Ik noemd er altijd Londsdale Lohan. Enge bitch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Die lindsay lohan is anders NOG erger. BWEGH.
Lindsay Lohan heeft aangegeven dat ze weer wat wil aankomen, omdat ze d'r tieten mist...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Die lindsay lohan is anders NOG erger. BWEGH.
zegt veel over het IQ van de TSquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:15 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is behoorlijk afgetakeld, het laatste halfjaar. Eerder zag ze d'r tenminste nog normaal uit... 't is nou zo'n uitgemergeld mormel...
't is "Hilary", trouwens...
Jongen, ik zag het vliesje zo zittenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef renz0r het volgende:
[..]
Kan jij nooit weten en het is trouwens onwaar.
Omdat 2 L'en logischer is dan 1 L? Ga je moeder toch pijpen, mafketel.quote:
Ga effe biologieles volgen, zakquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat 2 L'en logischer is dan 1 L? Ga je moeder toch pijpen, mafketel.
tieten of geen tieten, blond of rood haar, het blijft een rijk verwend kuttrutje die het moet hebben van 15-jarige pubers die zich suf rukken op haar foto's. Arghl.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Lindsay Lohan heeft aangegeven dat ze weer wat wil aankomen, omdat ze d'r tieten mist...
(wa'n wijf...)
Wat een fantastische quote. Je hebt me helemaal gedist!quote:
Goh, dadelijk ga ik nog huilen bij mijn moederquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een fantastische quote. Je hebt me helemaal gedist!
Origineel inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Goh, dadelijk ga ik nog huilen bij mijn moeder
Niet te hard in haar tieten knijpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:21 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Goh, dadelijk ga ik nog huilen bij mijn moeder
Jij hebt last van een minderwaardigheidscomplexje, vanwege 'n meid wiens foto's gebruikt worden als rukmateriaal door tienerventjes?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
tieten of geen tieten, blond of rood haar, het blijft een rijk verwend kuttrutje die het moet hebben van 15-jarige pubers die zich suf rukken op haar foto's. Arghl.![]()
Ik kan gewoon niet zo goed tegen zulks mensen.
Geef mij maar mensen die niet denken boven anderen te staan.
volgens pberends is het zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet te hard in haar tieten knijpen
Ach, maak je er niet druk om. Met die ogen in de kop is het net Hilary Stuffquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat 2 L'en logischer is dan 1 L? Ga je moeder toch pijpen, mafketel.
Whahahahaha, grapjas.quote:
Precies, als je hetzelfde hebt bereikt als zij mag je nog eens terug komen om te zeiken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
who fucking cares? eerst ff je eigen leven invullen.
Dude, heb je de tetten van Lindsay Lohan ooit gezien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef DjDev het volgende:
Mary-Kate en Ashley Olsen
Hilary Duff
Lindsay Lohan
ik vind het maar een kut wijfquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, heb je de tetten van Lindsay Lohan ooit gezien?
Nou in die nieuwe Herbie film is ze toch echt welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef DjDev het volgende:
Lindsay Lohan
Plamuur kopquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef RikjanOetEnter het volgende:
voor de liefhebbers
[afbeelding]
Ik in ieder geval wel... maar moeten we haar daarom leuk vinden dan? Voor de rest is ze ook niks bijzonders met al die roestvlekken op d'r lichaam.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, heb je de tetten van Lindsay Lohan ooit gezien?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel... maar moeten we haar daarom leuk vinden dan? Voor de rest is ze ook niks bijzonders met al die roestvlekken op d'r lichaam.
dat ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel... maar moeten we haar daarom leuk vinden dan? Voor de rest is ze ook niks bijzonders met al die roestvlekken op d'r lichaam.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:38 schreef Setambre het volgende:
[afbeelding]
Heb dubbel D en kan zuigen als een stofzuiger. Bel me snel...
Ja, dat is echt zonde, net zoals die chick in Meet the Barkers, dat wijf was Miss USA en nu naait ze zo'n harige lelijkerd tussen zijn tattoosquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze heeft toch met zown pedo van Good (uhum) Charlotte.
Over smaak gesproken..
Dan mag zij bovenopquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, lekkere anorexia lijer die mary kate.....lekker strak![]()
ik moet de leerkracht verwittigen dat het skelet uit het biologielokaal weer terecht isquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Het is maar waar je geil van wordt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dan blijft er niets over dan haar voor mij over te latenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jezus, als ik haar een keer van achter pak, breek ik al dr botten man.. :S
liev!quote:
totdat ze naakt voor je staanquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:28 schreef Oldbie het volgende:
Ik zie ook niets moois aan die tweeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |